۷۲۸۲۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

احراز هویت موزیلا فایرفاکس دومرحله‌ای شد

موزیلا اعلام کرده که برنامه احراز هویت دو مرحله‌ای برای همه حساب‌های فایرفاکسی که بدون پشتیبانی از کدهای مبتنی بر SMS هستند، طراحی شده است.

خبرگزاری ایسنا: موزیلا اعلام کرده که برنامه احراز هویت دو مرحله‌ای برای همه حساب‌های فایرفاکسی که بدون پشتیبانی از کدهای مبتنی بر SMS هستند، طراحی شده است.

این ویژگی برای سه برنامه احراز هویت تلفن همراه طراحی شده است: Google Authenticator، Duo Mobile وAuthy-Factor Authentication که البته مشخص نیست این ویژگی برای کار با برنامه‌های دیگر گسترش خواهد یافت.

احراز هویت موزیلا فایرفاکس دومرحله‌ای شد

این ویژگی جدید به احتمال زیاد از کدهای مبتنی بر SMS پشتیبانی نمی‌کند، زیرا مجرمان قادر به بهره‌برداری از نقاط ضعف شناخته شده در شبکه تلفن همراه SS7 برای ردیابی پیام های متنی هستند.

بر اساس اطلاعات سایت پلیس فتا، فایرفاکس در یک پست وبلاگ اخیر گفته است:"احراز هویت دو مرحله‌ای امنیت بیشتری را به وجود می‌آورد، مخصوصا اگر رمز عبور شما به سرقت برده شود، زیرا ورود به حساب کاربری را سخت‌تر می‌کند.

کاربران برای فعال کردن ویژگی‌های جدید نیاز خواهند داشت که ابتدا یکی از برنامه‌های احراز هویت را دانلود کنند و سپس در مسیر مرورگر فایرفاکس آن‌ها را دنبال کرده تا این ویژگی فعال شود و پس از آن کاربر هنگام تلاش برای وارد شدن به حساب کاربری فایرفاکس خود نیاز دارد که یک رمزی را در برنامه احراز هویت موبایلی خود ایجاد کرده و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج