۷۲۸۲۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معرفی دو گوشی جدید Honor Play و Honor ۹i

بازار معرفی گوشی های گیمینگ در حال حاضر بسیار داغ است؛ اما بیشتر آنها از نظر قیمتی در رده گوشی های پرچمدار قرار دارند

مجل سخت افزار: بازار معرفی گوشی های گیمینگ در حال حاضر بسیار داغ است؛ اما بیشتر آنها از نظر قیمتی در رده گوشی های پرچمدار قرار دارند. آنر، زیر برند هواوی با معرفی گوشی Honor Play تمام تلاش خود را کرده است تا گوشی گیمینگی در رده اقتصادی معرفی کند. این گوشی روز گذشته در چین به همراه Honor ۹i معرفی شد. که در ادامه به مشخصات آنها نگاهی خواهیم انداخت.

Honor Play

برخلاف همیشه این بار مشخصات این گوشی را با قیمت آن آغاز خواهیم کرد. آنر پلی با قیمتی در حدود ۳۱۰ دلار (۲۶۵ یورو) عرضه می شود. اما چرا قیمت این گوشی را اول اعلام کردیم، به خاطر اینکه معمولاً با ۳۰۰ دلار نباید انتظار گوشی ای با چیپ ست Kirin ۹۷۰ داشته باشیم. هواوی پردازنده گرافیکی این گوشی را به صورت توربو طراحی کرده است تا باعث افزایش کارایی آن شود. صفحه نمایش ۶.۳ اینچی این گوشی دارای نسبت ابعاد ۱۹:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۲۸۰ پیکسل می باشد. فناوری صوتی Histen در این گوشی صدای گیمینگ سه بعدی فراکیری برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

معرفی دو گوشی جدید Honor Play و Honor 9i

قیمت پایه این گوشی مختص نسخه اولیه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. نسخه 6 گیگابایتی آن 375 دلار (320 یورو) قیمت خواهد داشت. آنر پلی دارای باتری ای با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت است که از نظر اندازه تقریباً مشابه رقیب خود نوبیا رد مجیک است. این گوشی با اندروید 8.1 اوریو که با رابط کاربری EMUI 8.2 شخصی سازی شده عرضه می شود.

معرفی دو گوشی جدید Honor Play و Honor 9i

دوربین دوگانه ای که در عقب این گوشی تعبیه شده دارای سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی می باشد و با استفاده از واحد پردازش عصبی بیش از ۵۰۰ صحنه را می تواند شناسایی کند. دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و مانند گوشی آیفون دارای حالت پرتره سه بعدی می باشد. پیش فروش این گوشی در رنگ های مشکی، بنفش و یک نسخه ویژه از مشکی- قرمز از ۴ روز دیگر آغاز می شود.

Honor 9i

گوشی کوچکتر یعنی Honor ۹i دارای صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی با نسبت ابعاد ۱۹:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۲۸۰ پیکسل می باشد. چیپ ست تعبیه شده در این گوشی Kirin ۶۵۹ است که آن هم از پردازنده گرافیکی توربو بهره می برد. آنر ۹آی دارای سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو با رابط کاربری EMUI ۸.۰ می باشد. ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. دوربین دوگانه تعبیه شده در پشت این گوشی دارای سنسورهای ۱۳ +۲ مگاپیکسلی است و از حالت عکاسی پرتره بهره می برد. در حالیکه دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی می باشد.

معرفی دو گوشی جدید Honor Play و Honor 9i

نسخه 4+64 گیگابایتی این گوشی 220 دلار (185 یورو) قیمت دارد، در حالیکه قیمت نسخه 4+128 گیگابایتی آن 265 دلار (225 یورو) می باشد. فروش این گوشی از فردا در رنگ های آبی، بنفش و مشکی آغاز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج