۷۲۸۳۱۱
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

انفجار در آبادان؛ یک نفر کشته شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی آبادان گفت: انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی در کوی فرهنگیان آبادان یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری ایرنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی آبادان گفت: انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی در کوی فرهنگیان آبادان یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

مجید فرهانی افزود: با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۳:۱۹ دقیقه بامداد امروز، ۲ گروه آتش نشانی به محل حادثه در خیابان هفتم کوی فرهنگیان آبادان اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان در محل حادثه متوجه شدند که پنج نفر از اعضای خانواده در آتش سوزی پس از انفجار گاز گرفتار شدند که با تلاش آتش نشانان نجات داده شده و به وسیله فوریت های پزشکی به بیمارستان طالقانی آبادان اعزام شدند.

فرهانی پور ادامه داد: متاسفانه مادر بزرگ خانواده به دلیل جراحت زیاد در بیمارستان طالقانی آبادان فوت و سایر مصدومان شامل ۲ دختر و یک پسر و یک مرد برای ادامه درمان به اهواز منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pari.v

      ساعت سه و ده دقیقه اتش سوزی شروع شد و اتصال سیمکشی منزل بوده و اهالی کوچه به‌کمک رفتن خانم و بچه ها رو‌نجات دادن ولی پدر خانواده بدلیل دود‌و اتش گرفتار شده بود که بعد نیم ساعت که تلاش مردم‌و مامورین نجات پیدا کرد ولی امبولانس فاقد اکسیژن بود مادر خانواده نرسیده به بیمارستان بدلیل گاز گرفتی فوت کرده

    • هادی آبادان برزیل

      سلام کاربر پری آره درست میگی اتصال برق کولر/ خونه پسر عموم میشه / شما همسایه شون هستی؟ خدا رحمتش کنه مادره خودش بچهاش نجات داده ولی متاسفانه خودش رحمت خدا رفت اگه آمبولانس اکسیژن داشت شاید وضعیت ایجوری نمیشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج