۷۲۸۳۹۸
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

جزئیات شهادت ۲ مرزبان در درگیری با اشرار

فرمانده مرزبانی ناجا جزئیات شهادت شب گذشته ۲ مرزبان ایرانی در غرب کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی سردشت بعد از صرف افطاری توسط دیده بان متوجه می‌شوند یک گروه مسلح از اشرار که حدود ۲۰ نفرند در حال ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران هستند که بلافاصله مرزبانان به منطقه هدف اعزام و با اشرار درگیر می شوند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در این درگیری دو نفر از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل شدند و بدین ترتیب اشرار نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنند و توطئه های آنها خنثی و مهاجمان با تحمل خسارت از طریق خاک عراق متواری شدند.

ر این درگیری که در مجاورت برجک مرزبانی کانی سیو رخ داده بود ستوان‌یکم «یوسف پیرانه» و استواریکم «محبوب قربانی» به شهادت رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      مگر این پاسگاه چندنفرنیروداشته که دونفر به جنگ بیست نفر رفتند مشخصه که کشته میشوند

    • مرتضی

      در رحمت و مغفرت خداوند

    • بدون نام

      ناظر چاپ کن فقط نباید تعریف وتمجیدباشه! خون جوانان وطن نباید به این سادگی ریخته شود.....به کدامین گناه کشته شدند!! سرداراشتری یکاری بکنید.چرا از مرز پاکستان شرارتی صورت میگیره فوری واگنش نشان میدهید اما عراق وافغان را سکوت؟ مگر رسم نیست حتی کاردار وسفیر کشور ی که اشرار از خاک اون کشور استفاده میدهند به امورخارجه احضار میشوند؟ حتی یک نفر زخمی شود کلی واکنش صورت میگیره دردنیا!! افغان وعراق مگه سوگلی هستند! سقیر و وزیر خارجه افغان برای یه تجاوز آشکارا وبی واهمه همه رو زیر سوال بردن ، و تمام خدمات ایران به میلیونها افغانی ونیزجنایات هموطنان خودشونو نادیده و به روی مبارک نیاوردند! شعار مسئولین گوش فلک را کر کرده ( برادران دینی وملاحضه)

    • omid

      یعنی چی نتونستن ب اهدافشون برسند دو نفر شهید شدند بدون تلفاتی از سمت اونها آیا واقعا آموزشهای لازم به پرسنل داده میشه من خودم تو مرز خدمت کردم ی بار خشاب کنترل میکردمب جای فشنگ دو تا هسته خرما اومد بیرون چرا چون سرباز قبلی یادگاری برده بود فشنگ خلا اموزشی داریم

    • بدون نام

      درود بر اردوغان.
      نا هم مثل اردوغان باید دست به کار بشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاره درست رو ترکیه میکنه که با وجود حمایت اسراییل و آمریکا و مخصوصا انگلیس از ابن گروهها همیشه در شمال عراق انتقام سختی از این تروریست گرفته . اما ایران کمتر دیده شده اقدام خاصی بکنه

    • حسین

      روحشان شاد

    • من

      خداوند روح شهدا را قرین رحمت کند

    • بدون نام

      خیلی از رسانه ها حتی صداشون هم در نیومد . گروهک های تروریستی پژاک و پ.ک.ک براحتی در شمال عراق سازماندهی می شوند و فرزندان این خاک رو به شهادت می رساند .تعجب اینکه هر ماه این اتفاق می افتد اما کسی با دولت عراق و کردستان عراق اعتراض یا اقدام نمی کند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج