جاباما
۷۲۸۵۳۵
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

انتقاد از عدم جمع‌آوری وانت‌های میوه فروش

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با آن که بارها با مسئولان شهرداری جلسه داشته‌ایم، اما هیچ برخوردی با وانت‌ بارهای میوه فروش که به راحتی در سطح شهر محصول خود را عرضه می‌کنند،‌ نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: جواد کارگر در گفت‌وگویی در مورد عرضه میوه قاچاق در برخی میوه‌فروشی‌های سطح شهر گفت: نظارت‌های سخت‌گیرانه‌ای از سوی تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در حال انجام است که تقریباً می‌توان ادعا کرد، در ۹۵ درصد میوه‌فروشی‌های سطح شهر میوه‌های قاچاق عرضه نمی‌شود، تا حدی که همان ۵ درصد اندک بین خودشان هماهنگ کرده‌اند که در حاشیه‌های میدان اصلی تره‌بار تا میوه را ردوبدل کنند و عملاً در میدان اصلی این‌گونه‌ میوه‌ها عرضه نمی‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در راستای عدم برخورد با وانت‌بارهای عرضه میوه در سطح شهر گفت: بارها و بارها با مناطق مختلف شهرداری جلساتی برگزار کرده‌ایم، تا با این دست‌فروشان برخورد شود؛ چراکه هم معلوم نیست چه محصولی با چه کیفیتی را عرضه می‌کنند که با سلامت و امنیت غذایی مردم در ارتباط است و هم حق و حقوق مغازه‌دارانی که هزینه اجاره‌بها، کارگر و مالیات را متقبل می‌شوند، ضایع می‌شود.

کارگر گفت: اگر هر میوه‌ای دچار مشکلاتی از جمله باقیمانده سموم و یا امثالهم باشد و مردم آن را مصرف کنند، چگونه می‌توان ردی از دست‌فروشان سطح شهر گرفت. درحالی‌که استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای برای اعطای پروانه به میوه‌فروشی‌های سطح شهر داریم.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: ۱۴۰۰ پرونده درخواست میوه‌فروشی داریم که به خاطر مسائل بهداشتی هنوز مجوز نگرفته‌اند و از دوربین مداربسته گرفته تا شیشه میرال و کپسول آتش‌نشانی مجهز کنند، اما از آن طرف شاهدیم که سازمان میادین میوه و تره‌بار بدون رعایت هیچ یک از این استانداردها یک محوطه‌ای را غرفه غرفه کرده و به‌راحتی در اختیار میوه‌فروشان قرار می‌دهد، درحالی‌که سازمان میادین هم باید این استانداردها را رعایت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داغ کرمانشاه

      عجبا

    • ح

      تنها منبع درامد برخی که تنها سرمایه شان و منبع درامدشان همین است را هم ببندید معازه داری که میوه را چند برابر فی واقعی عرضه میکند حتما به فکر سلامتی مردمه نه سود خودش؟

    • صولت قاسمی

      اگرمسعولین واقعنا غیرت دارن ومردم اونا را انتخاب کردن سری به اهوازبزتن که هرکسبیه خودمختارشده کجای این مملکت هندوانه کلیدیی ۲ هزارتومانه رفتم هندوانه بخرم میگه حاجی کلیویی ۲ هزارتومان گفتم توبیخودمیکنی من شکایت میکنم ازت به تعزیرات جوابم میده تعزیرات چه خریه اینه جواب من

    • بدون نام

      حالا با این بهانه میخوان نون یه عده آدم بدبخت رو ببرن مسئولبن به فکر اقتصاد ومعیشت مردم باشن سلامت وامنیت غذایی پیشکششون اونو خودمون یه فکری به حالش میکنیم

    • بدون نام

      باز از تلگرام که گذشت سیخ گذاشته شد رو چندبدبخت میوه فروش فقط می چرخندببینندکجا مردم یه راحتی دارند!اخه عزیزمن مگه میوه فروشهای سطح شهر شماره شناسنامه وسریال میوه هارو دارند!؟یاازمایشگاه دارند!؟ایا میوه فروشها همه نوع میوه باهمه کیفیت وقیمت دارند!؟مگر همه جا میوه فروشی دردسترس مردم است!؟بگذارید یگ بیچاره که چندسرعائله را با ان اداره میکندزندگی کند مردم خودمیدانند چه کنندهم میوه ها رومیشناسن وهم میوه فروش را

    • مهدی

      اکثر میوه فروشان وانتی شغل دیگری داشتند که به خاطر بیکاری میوه فروش شدند

    • بدون نام

      بیخود مردم بدبخت بیکارند در ضمن اگر همین ها هم نبودن مغازه داران دمار مردم در می آورند

    • بدون نام

      همش ازبیکاری وفقروکه افغانیا باعثش شدن اینهارواخراج کنیددرست میش بودجه ومنابع کشورهزینه ای که برای اینهامیش برای ایران وایرانی بش اینجابیکاروفقیردیگه نداریم

    • بدون نام

      اگه وانتی نباشه همون هندونه رو کیلویی ده هزارتومان بایدبخریم

    • ناشناس

      خدا لعنت کنه این وانتیهای میوه فروش و سمسار مردم آزار رو که آسایش رو از مردم گرفتن.

    • ناشناس

      اونائیکه میگن وانتی ها باشن همون باید برن آشغالای وانتی رو بخورن نه میوه لوکس ...

    • شهروند

      این رو جمع کنید.
      هم اسایش رو از مردم گرفتن هم اشغال میدن مردم.
      ما یه جای ارام نداریم مطالعه کنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج