۷۲۸۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تغییر دکوراسیون آشپزخانه به کمترین هزینه

در حال حاضر، ایجاد کوچک ترین تغییرات در آشپزخانه هم هزینه بالایی می طلبد و همه قادر به پرداخت آن نیستند. اما با همه این اوصاف، می توان باز هم هزینه را به گونه ای کاهش داد که برخی از آرزوهای خانم خانه برآورده شوند. برای این منظور با ما همراه باشید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه به کمترین هزینه





برترین ها: در حال حاضر، ایجاد کوچک ترین تغییرات در آشپزخانه هم هزینه بالایی می طلبد و همه قادر به پرداخت آن نیستند. اما با همه این اوصاف، می توان باز هم هزینه را به گونه ای کاهش داد که برخی از آرزوهای خانم خانه برآورده شوند. برای این منظور با ما همراه باشید.

حفظ امکانات موجود

برای اینکه تا حد زیادی در صرف هزینه صرفه جویی کنید، باید به امکاناتی همچون سیم‌کشی، لوله‌کشی و سیستم تهویه خانه آسیب نرسانید. این کار چندصد هزار تومان شما را جلو می اندازد. ترجیحا نیز سعی کنید جای آشپزخانه را تغییر ندهید زیرا برای این کار باید دیوار، کف و بسیاری موارد دیگر را بازسازی کنید که هزینه های گزافی روی دست شما می گذراند.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه به کمترین هزینه

تخفیف بگیرید

در این زمانه که همه سعی می کنند با افزایش قیمت های خود درآمد بیشتری داشته باشند باید تا جای ممکن از اجراکار یا پیمانکار تخفیف بگیرید. بهتر است از چندین شرکت قیمت را جویا شوید و ببینید کدامیک در عینی که کار خوبی تحویل شما می دهد، قیمت ارزانی هم دارد.

برخی کارها را خودتان انجام دهید

تخریب کردن کاری است که بهتر است خودتان انجام دهید. البته پیش از این کار با پیمان کار صحبت و برنامه هایتان را با هم هماهنگ کنید. اگر کابینت های خانه هنوز سالم هستند و فقط دل شما را زده اند، آنها را بفروشید تا دست کم بخشی از هزینه هایتان به شما بازگردد.

با قیمت مناسب خرید کنید

اگر مدل های سال گذشته را بخرید می توانید با هزینه کمتری مدل آشپزخانه یا کابینت های خود را تغییر دهید. ترجیحا هم چندین فروشگاه بروید و قیمت های آنها را با هم مقایسه و بهترین و مناسب ترین را انتخاب کنید.

وسایل با اندازه استاندارد انتخاب کنید

وسایلی که اندازه بزرگ و غیراستاندارد دارند هزینه های اضافه برای شما ایجاد می کنند. بیشتر مواقع این هزینه اضافه به نفع شما نیست. به طور مثال، اگر به جای اجاق گاز چهار شعله نمونه ۶ شعله خریداری کنید مسلما باید فضای بزرگ تری هم داشته باشید. برای این منظور باید کابینت ها را یا برش دهید تا یکی از آنها را بردارید.

از داشته های خود استفاده کنید

اگر به طور مثال، کابینت ها سالم هستند و فقط ظاهر آنها از مد افتاده یا با وسایل جدید شما جور نیستند، فقط درهای آنها را عوض کنید. این کار باعث می شود تا مقدار زیادی پول صرفه جویی کنید.

کانتر آشپزخانه

لمینیت یکی از به صرفه ترین مواد برای کانتر آشپزخانه است. با استفاده از جنس لمینیت می توانید علاوه بر زیبایی، در هزینه ها هم صرفه جویی کنید. البته اگر علاقه زیادی به سنگ مرمر یا گرانیت دارید نیز می توان با هزینه های کم آنها را تهیه کرد. برای تهیه این سنگ ها به جای فروشگاه، مستقیم و بی واسطه به کارخانه سنگ سازی بروید و از آنها سنگ موردنظر را تهیه کنید. کانتر هر چه باریک تر باشد هزینه کمتری هم خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج