جاباما
۷۲۸۶۱۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ورود مجلس به بحث مشکلات کامیون‌داران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ویژه‌ای در این کمیسیون برای بررسی اعتراضات صنف کامیونداران و یافتن راهکاری برای مشکلات آنها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از بررسی مشکلات کامیونداران در این کمیسیون خبر داد و گفت: قرار است مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس راه کشور دراین‌باره گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

وی درباره محور‌های این گزارش افزود: بررسی دلایل و عوامل به‌وجود آمدن اعتراض و اعتصاب کامیونداران، بررسی وضعیت لوازم یدکی و افزایش قیمت این لوازم و همچنین بررسی کرایه حمل‌ونقل و تناسب آن با وزن بار و مسافت طی‌شده از جمله محور‌های این گزارش است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه مشکلات کامیونداران با حضور مسئولان ذی‌ربط و همچنین نماینده‌های کامیونداران بررسی می‌شود، اظهار داشت: کمیته حمل‌ونقل کمیسیون نیز پیگیر این موضوع است و قرار است گزارشی در این باره به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

بدری در توضیح مشکلات کامیونداران، گفت: کامیونداران معتقد هستند که درآمدشان با توجه به هزینه‌های بالا پاسخگوی معیشت آنها نیست؛ همچنین بخشی از کامیون‌داران خواهان این هستند که با شرایط آسان بتوانند کامیون‌های قدیمی خود را با کامیون‌های نو جایگزین کنند که دولت باید در این زمینه مساعدت‌های لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه قیمت بالای لوازم یدکی نیز یکی دیگر از مشکلات کامیونداران است، تأکید کرد: حل مشکلات کامیونداران نیاز به آسیب‌شناسی دقیق دارد و امیدواریم که قانون حمل‌ونقل در کشور به‌نحوی تنظیم شود که مشکلات این صنف برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس همچنین از تشکیل کمیته ویژه‌ای در این کمیسیون برای بررسی اعتراضات صنف کامیونداران و یافتن راهکاری برای مشکلات آنها خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی هنر کردن اقایون نماینده اول نماینده ها در مجلس نشسته اند فقط گرونی برای ملت ودرد سر بر سر راه ملت تصویب می کنند کوچکترین کاری که برای راننده گان اگر راست می گویند انجام دهند سختی کار رانندگان هست که تصویب کنند چون زمانی که کل ملت خوابند رانند ه گان هستند که بیدارند واقتصاد این مملکت را سر پا نگه داشته انداز سوخت گرفته تا حمل ارد ومواد پتروشیمی تا گوشت ومرغ وغیرو کهاگر بخواهم نام ببرم سربه افلاک میکشد که اگراقایون نمی دانند بدانند این قشر زحمتکش را درک کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج