۷۲۸۶۳۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نظر محمد هاشمی درباره روز قدس امسال

محمد هاشمی گفت: امسال با توجه به حوادثی که اتفاق افتاد از جمله انتقال سفارت‌خانه آمریکا از تلاویو به قدس، توسط رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و با توجه به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، اهمیت روز قدس بیش از پیش شده است.

ایسنا نوشت: محمد هاشمی گفت: امسال با توجه به حوادثی که اتفاق افتاد از جمله انتقال سفارت‌خانه آمریکا از تلاویو به قدس، توسط رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و با توجه به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، اهمیت روز قدس بیش از پیش شده است.

محمد هاشمی در ارتباط با اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) روزی جهت حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین در نظر گرفته شد که در این روز مسلمانان بلند تر از همیشه حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به حوادثی که اتفاق افتاد از جمله انتقال سفارت‌خانه آمریکا از تلاویو به قدس، توسط رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و با توجه به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، اهمیت روز قدس بیش از پیش شده است .

هاشمی در ادامه تشریح کرد: به این دلیل که عربستان هم به عنوان یکی از کشورهای منطقه به جبهه باطل آمریکا و اسرائیل پیوسته است ، این جبهه باطل فکر می کند که می تواند ملل اسلامی را بترساند اما در این میان در مقابل آنان مبارزه شکل جهادی گرفته است. مردم در روز قدس با همان شعارهای همیشگی علیه مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان اقدام می‌کنند .

وی در پایان گفت: مردم ایران امسال جدی‌تر از گذشته در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و بلند تر از همیشه وحدت خود را با مردم مظلوم فلسطین فریاد خواهد زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به تو چه

    • بدون نام

      هرسال میگین اهمیتش بیش از پیش و اینجور حرفها! بازم ملت نمیان!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج