۷۲۸۶۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حضور مراجع تقلید در راهپیمایی روز جهانی قدس

تعدادی از مراجع عظام تقلید و اساتید حوزه همگام با مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

خبرگزاری مهر: تعدادی از مراجع عظام تقلید و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قبل از ظهر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با مردم ولایت‌مدار قم در مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم که با وجود گرمای هوا خود را به حرم حضرت معصومه(س) رسانده بودند، مسیر حرم مطهر تا مصلی قدس را راهپیمایی کردند تا انزجار خود را از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده و حمایت مجدد از مظلومان فلسطین داشته باشند.

آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی از مراجع تقلید شیعیان، امروز قسمت‌هایی از مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قم را همراه با مردم روزه‌دار طی کردند.

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام سید حسن خمینی و حجت الاسلام سید علی خمینی یادگاران امام راحل، آیت الله مقتدایی، سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از مسئولان استان نیز در مراسم راهپیمایی روز قدس قم حضور داشت.

اقشار مختلف مردم قم نیز در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین اشغالی را محکوم کرده و خواستار واکنش مجامع بین المللی نسبت به این اقدامات شدند.

مردم ولایت مدار و روزه‌دار قم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با طی کردن مسیر میدان آستانه، خیابان اراک، پل حجتیه، تقاطع شهدا، خیابان صفائیه، میدان جانبازان خود را به مصلی قدس محل اقامه نماز جمعه رساندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج