جاباما
۷۲۸۷۶۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

نماینده ولی فقیه در سپاه: برخی خود را دلسوزتر از رهبری می‌دانند

نماینده ولی فقیه در سپاه با یادآوری اینکه روزگاری اسرائیلی ها شعار از نیل تا فرات سر می دادند، افزود: اکنون مرگ تدریجی رژیم اشغالگر قدس فرا رسیده، به همین دلیل این رژیم اکنون به دنبال همپیمانی با رژیم آل سعود است. حاجی صادقی تصریح کرد: امروز چنانچه رژیم اشغالگر قدس یک نفر از رزمندگان جبهه مقاومت را بزند، ۱۰ نفر از این رژیم نابود خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: امروز سنگ های قیام انتفاضه فلسطین به موشک تبدیل شده است.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: این موشک ها به راحتی از گنبد آهنین رژیم اشغالگر قدس عبور و مراکز نظامی آنها را نابود می کند.

حاجی صادقی افزود: امروز سنگر مقاومت ملت ایران در برابر جبهه کفر و استکبار در سوریه و عراق است و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که سنگر ایستادگی در برابر دشمن را به مرزهای رژیم اشغالگر قدس رسانده است.

وی تصریح کرد: استکبار می خواست به واسطه داعش جنگ را به داخل مرزهای ایران بکشاند، اما موفق نشد و سنگر مبارزه با تروریسم در خاک سوریه و عراق برپا شد.

وی یادآورد شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر دشمن یک ضربه به ایران بزند بدون شک بیش از ۱۰ ضربه خواهد خورد.

وی افزود: دشمن، فتنه نفاق و دو رویی را دنبال می کند تا در بین مردم تردید ایجاد کند و مردم در این زمینه باید هوشیار باشند که شعارهای برخی از افراد که خود را دلسوزتر از رهبری می دانند، آنها را فریب ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من تمام مردم ایران برای کشورشان دلسوزند وهیچ کس نیست که ایران را دوست نداشته باشه ودر این موضوع کسی از کسی بالاتر نیست .

    • بدون نام

      باید یه مردم یه چیزی بدید تا یه چیزی هم ازش بخواهید متاسفانه امروز مردم گرفتار مشکلات اقتصادی کسی هم به دزدهای مردم اهمیتی نمیدهد معلوم دز چنین شرایطی هرکسی میتواند خود را طرفدار مردم نشان دهد متاسفانه مردم مستضعف امروز کسی ندارن که بهش پناه ببرن حتی کسی که به ناچار دست فروشی میکند توسط ماموران شهرداری مورد کتک کاری قرار میگیرد دولت ما ام انگار نیست مسولین باید هوای مردم را داشته باشن تا مردم به هر سمتی کشیده نشون

    • بدون نام

      خب تظاهرات تموم شد. برین سراغ گرون کردن و فشار به مردم

    • بدون نام

      چرا اسرائیل دو سه تا تو سوریه زد. هیچی بهش نزدید!!

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      اگرمقام معظم رهبری خدا حفظشان کنه نبود الآن همه ملت ایران خیلی وقته بیچاره وزیرسلطه کفار و یهود وبیگانگان هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج