۷۲۸۷۸۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

نمایندگان مجلس به تماشای «عرق سرد» می‌نشینند

نمایندگان کمیسیون فرهنگی و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بعد ماه رمضان به تماشای فیلم «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی می نشینند.

خبرگزاری صبا: نمایندگان کمیسیون فرهنگی و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بعد ماه رمضان به تماشای فیلم «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی می نشینند.

در زمان برگزاری جشنواره فجر بود که طیبه سیاوشی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مجلس برای اصلاح قانون گذرنامه و تسهیل برخی موارد خروج زنان از کشور بدون داشتن اذن همسر، به همکاران نماینده خود پیشنهاد کرد به تماشای «عرق سرد» بنشینند و نسبت به رفع خلاءهای قانونی در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به فیلم «عرق سرد» که با همین مضمون تهیه شده، گفت: اگر عوامل این فیلم به دنبال اصلاح این رویه هستند به آنها توصیه می‌کنیم نمایندگان را برای اکران خصوصی فیلم دعوت کنند. این امر باعث می‌شود نمایندگان با خلاءهای قانونی در این زمینه آشنا شوند و نسبت به اصلاح قانون تسریع شود و حالا قرار است نمایندگان مجلس به تماشای دومین ساخته بیرقی بنشینند.

«عرق سرد» نخستین بار در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد و در هشت رشته کاندید جایزه بود و مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت. کاندید شدن تمامی بازیگران فیلم در جشنواره از نکات قابل توجه «عرق سرد» بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهین سیفی

      بهتر بلکه سرشون گرم به

    • شهین سیفی

      بهتر بزارید بشنیند سرشون گرم بشه

    • بدون نام

      این کمسیون فرهنگی مجلس چراهمش زن واینهادارن بنیان خانوادروخراب وخرابترمیکنن اینانمیدونن همه اینهابه خاطربیکاری وفقرواین خانوم قصدنابودی ایران وایرانیه بااون حرفهایی که میزنه وهرچی ان وراب میارخوب وبددیکتا میکنه ودمش اون ورابه وشرایط کشورومردم نگاا نمیکنه لعنت با خاینین وطن وهم وطنان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج