جاباما
۷۲۸۸۷۱
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

نام جمعه آینده: جمعه مهربانی و همدردی

کمیته ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره، جمعه آینده را "جمعه مهربانی و همدردی" نامید.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری فلسطین‌الیوم، کمیته ملی راهپیمایی بازگشت در بیانیه‌ای، جمعه آینده را جمعه "التراحم و المواساة" (مهربانی و همدردی) برای حضور در خانه‌های شهدا و مجروحان نامگذاری کرد.

این کمیته ابراز امیدواری کرد که راهپیمایی‌های بازگشت به کرانه باختری، شهرهای فلسطین اشغالی از سال ۱۹۴۸ میلادی و کشورهای همسایه امتداد یابد.

در ادامه این بیانیه از همه شهروندان کشورهای عربی و اسلامی که در راهپیمایی میلیونی قدس شرکت کردند و یا به بزرگداشت روز جهانی قدس کمک کردند قدردانی شد.

این کمیته در بخش دیگری از بیانیه خود خواهان توقف درگیری‌های نژادی و مذهبی در امت عربی و اسلامی شد و تاکید کرد که آمریکا و مزدورانش می‌خواهند از طریق مشغول کردن مردم به این درگیری‌ها آن‌ها را از توجه به دشمن محوری که همان دشمن صهیونیستی است، بازدارند.

این بیانیه بر ضرورت تلاش برای خنثی کردن همه تلاش‌های آمریکا که با هدف به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و اجرای معامله قرن صورت می‌گیرد، تاکید کرد.

کمیته ملی راهپیمایی بازگشت با تاکید بر ضرورت خنثی کردن تلاش‌ها برای معرفی دشمنی جدید برای امت به جای رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد: این راهپیمایی‌ها بر محوریت مسئله فلسطین و یکی بودن دشمن تاکید و وحدت مواضع در قبال فلسطین را تقویت کرد.

ده‌ها هزار شهروند فلسطینی بعد از نماز جمعه امروز به سمت چادرهای بازگشت در نوار مرزی غزه رفتند تا در راهپیمایی میلیونی قدس که در روز جهانی قدس و در چارچوب راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره برگزار می‌شود، شرکت کنند که تاکنون ۴ فلسطینی شهید و بیش از ۵۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جانباز دفاع مقدس

      به به چه خوب یعنی منزل ما هم میان؟

    • بدون نام

      همشون بمیرن

    • بدون نام

      سیستان و بلوچستان هم یادته؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج