۷۲۸۹۶۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

سردار دهقان: بنایی برای خروج از برجام نداریم

سردار حسین دهقان در رابطه با فرمایش رهبری درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: همان‌طور که دقت کردید رهبری اقدامات در چارچوب برجام را توصیه کردند، لذا بنایی برای خروج از برجام نداریم.

خبرگزاری ایسنا: مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی تاکید کرد: اگر قرار باشد برجام رفع تحریم‌ها را به همراه نداشته باشد موضوعیتی هم ندارد و آنچه رهبری فرمودند: این است که ما هیچ محدودیتی برای انجام اقداماتمان قائل نیستیم.

سردار حسین دهقان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در رابطه با فرمایش رهبری درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: همان‌طور که دقت کردید رهبری اقدامات در چارچوب برجام را توصیه کردند، لذا بنایی برای خروج از برجام نداریم.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد برجام برای مردم ایران، رفع تحریم‌ها و گشایش اقتصادی را به همراه نداشته باشد برجام موضوعیتی ندارد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی همچنین بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد یک فضای جدیدی هستند که امتیازاتی را از ملت ایران بگیرند، اما ملت ایران در جهت تامین منافع خود محکم ایستاده و به کسی امتیازی را نخواهد داد.

دهقان خاطر نشان کرد: آنچه منافع ما اقتضاء می‌کند همان چیزی است که رهبری و مسئولین نظام دنبال می‌کنند، لذا آنچه رهبری فرمودند: این است که ما هیچ منع و محدودیتی برای انجام اقداماتمان قائل نیستیم.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی خاطر نشان کرد: آنچه مهم است این است که ما به عهد و قرارداد‌های خود با کشور‌های بزرگ و همچنین تایید شورای امنیت سازمان ملل پایبند هستیم و این‌که طرف‌های مقابل آن را زیرپا بگذارند طبیعی است که ما دلیلی برای این‌که بخواهیم شرایط جدیدی را تحمل کنیم وجود ندارد، لذا اقداماتمان را متناسب با آن انجام می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این برجام از اولم برای مردم نبود برای فروش نفت و پر شدن جیب شما

    • جانباز دفاع مقدس

      پس برجام خیلی خوب هست درود بر شما

    • بدون نام

      اصلن چرا مغ باید به برجام فکر کنیم استقلال یک کشور اول یک اقتصاد قوی بعد قدرت نظامی نیاز دارد قدرت نظامی ما بد نیست ولی از نظر اقتصادی ضعیف هستیم همین میتواند به کشور ما ضربه بزند امروز کشورهای که اقتصاد قوی دارن حرفی برای گفتن دارن بسیاری از مشکلات اقتصادی ما در داخل کشور قابل حله اگر کمبود بارندگی هست، به خاطر بی عدالتی اکر مسولیت ما پشتکار قوی داشته و اعتماد به نفس داشته باشن میتوانن بستری از مشکلات اقتصادی دا داخل کشور برطرف نماین ولی تا وقتی نیازهایمان را از خارج وارد میکنیم یک کشور وابسته هستیم با هر تحریمی خواهیم لرزید ضمن اینکه واردات بی رویه باعث بز شکستگی تولیدات داخلی وبیکاری مردم ودر نتیجه اعتراضات خیابانی خواهد شد از همین امروز مسولین همت کنن از وارد کردن کالاهای که جز نیازهای اصلی کشور نیستن توداری کنن ببین چه اشتغال رای ایجاد خواهد شد در واقع راه دیگری نیست حالا تحریم شدیم یا باید اقتصاد داخلی تقویت کنیم یا به یک برجام دیگر تن دهیم ادامه وضع موجود باعث اختلاف داخلی بین مسولین خواهد شد معلوم نیست چه شرایطی پیش خواهد آمد ما میتوانیم فقط همت لازم که متاسفانه در دولت فعلی دیده نمیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج