۷۲۸۹۷۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ملاقات با DS ۷ Crossback در آستانه عرضه به بازار ایران

۶۳ سال قبل صنعت اسب های بخار و خودروهایی که صرفا برای انجام روزمره مردم فرانسه شکل گرفته بود، با مدل جدید DS در این کشور آشنا شد. بسیاری از کارشناسان این ساخته صنعت خودرو فرانسه را خودرویی فراتر از زمان در زمینه مهندسی و طراحی می دانند و مردان فرانسوی صنعت خودرو با اتکا به نوآوری پیشرو در این مدل افسانه ای در سال ۲۰۱۴ برندی مستقل با بهره از این نام ماندگار را شکل دادند.

هفته‌نامه خودرو امروز: هنر در اروپا بدون شک مدیون نگاه ویژه فرانسوی ها به نقاشی، مد و معماری در طول تاریخ است. پاریس به عنوان مهد مد در جهان با نگاهی نوین به معماری و نوآوری همواره زادگاه معتبرترین برندهایی بوده که سبک های جدید را به جهان آموخته اند.

فرانسوی ها با این نگاه چهره زمخت صنعت را با هنر صیقل داده اند و آشتی هنر و صنعت در اعصار مختلف تاریخ این کشور به چشم می خورد. ۶۳ سال قبل صنعت اسب های بخار و خودروهایی که صرفا برای انجام روزمره مردم فرانسه شکل گرفته بود، با مدل جدید DS در این کشور آشنا شد. بسیاری از کارشناسان این ساخته صنعت خودرو فرانسه را خودرویی فراتر از زمان در زمینه مهندسی و طراحی می دانند

ملاقات با DS 7 Crossback در آستانه عرضه به بازار ایران

و مردان فرانسوی صنعت خودرو با اتکا به نوآوری پیشرو در این مدل افسانه ای در سال 2014 برندی مستقل با بهره از این نام ماندگار را شکل دادند. DS از بدو تولد به دنبال جبران غیبت طولانی صنعت خودرو فرانسه در عرصه خودروهای پریمیوم و لوکس بود و با همین هدف طراحی نخستین محصول مستقل را از سال 2009 آغاز کرد. نتیجه سال های تحقیق و توسعه تولد نخستین نسل محصولات مستقل DS در کالبد کراس اووری بود که DS 7 Crossback نام داشت. کراس اوور 4.6 متری DS سرلوحه ای از غلبه هنر به صنعت است که برای رقابت با بزرگان، زبانی جدید از جنس تفاوت و پیشروی را به مشتریان معرفی می کند؛

ملاقات با DS 7 Crossback در آستانه عرضه به بازار ایران

خودرویی که از دوخت چرم ناب تا ساعت آنالوگ روی داشبورد و چراغ های هوشمندش همه با هنر گره خورده اند و همزمان تکنولوژی رقبا را به چالش می کشند. هفته گذشته نماد تلفیق هنر و صنعت به سبک فرانسوی ها از سوی شرکت آرین موتور تابان، نماینده این برند فرانسوی در مرکز فرهنگی و هنری «دی دی سنتر» ایزدشهر مازندران به نمایش در آمد تا در کنار مجسمه ها، نقاشی ها و ساخته هایی که مرزهای هنر را به چالش می کشند، هنر پیشرو خود را به رخ بینندگان بکشد.

«دی دی سنتر» مرکز هنری، فرهنگی و تجاری است که آثار هنری مدرن و قابل توجهی در کنار مراکز تجاری آن به نمایش در آمده اند. این مرکز که در ایزدشهر مازندران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده، نخستین محل ملاقات خبرنگاران با DS ۷ Crossback بود. پس از برگزاری کنفرانس معرفی این خودرو توسط کریس وارد، قائم مقام اجرایی گروه آرین و علی شکوهی، مدیر بازاریابی گروه آرین در این مرکز هنری فرهنگی، نوبت به بررسی کراس اوور DS از نمای نزدیک رسید. ۲ دستگاه DS ۷ Crossback در رنگ های مسی و خاکستری در بین آثار هنری موزه دی دی سنتر پذیرای نگاه های مملو از سوال و کنجکاوی مدعوین بودند.

ملاقات با DS 7 Crossback در آستانه عرضه به بازار ایران

جلوه ای از هنر و تکنولوژی

طراحی این کراس اوور حاصل عرضه و معرفی 3 خودروی مفهومی از سوی DS است. در نمای جلو، جلوپنجره و دماغه با طرح DS Wings در کنار چراغ های جلو با تکنولوژی DS LED Vision ترکیب قابل توجهی از هنر و تکنولوژی را پدید آوردند و با روشن شدن خودرو، چرخش لنز چراغ های این خودرو توجه هر بیننده ای را به خودرو جلب می کند. طراحان DS همچنین در نمای عقب با استفاده از طرح الماس مانند اختصاصی DS شکلی سه بعدی و متفاوت را به وجود آورده اند که به امضای این خودرو تبدیل شده و حتی از فواصل دور نیز قابل تشخیص و چشم نواز است.

ملاقات با DS 7 Crossback در آستانه عرضه به بازار ایران

کابین لوکس با امکانات متنوع

با ورود به داخل کابین ۲ نمایشگر ۱۲ اینچی یکی در پشت فرمان و یکی در بخش میانی کنسول خودرو خودنمایی می کند. سیستم صوتی FOCAL به عنوان برند بومی و پریمیوم فرانسوی با ۱۴ بلندگو کیفیت متفاوتی از سیستم های صوتی رقبای پریمیوم این خودرو را به شما ارائه می کند. DS ۷ Crossback دو مشخصه برای خوشامدگویی دارد؛ یکی چراغ های جلو که با چرخش کامل تکنولوژی DS LED Vision را آماده سرویس دهی می کنند و دیگری ساعت لوکس آنالوگ Rotary Watch B.R.M.R ۱۸۰ در بالاترین نقطه داشبورد خودرو.

از دیگر امکانات قابل توجه این کراس اوور فرانسوی می توان به روکش چرم صندلی ها با چرم اعلای ناپا، گرمکن صندلی های جلو، ورود و استارت بدون کلید، فضای بار ۵۵۵ لیتری، فضای داخل کابین چوبی / آلومینیومی، حافظه صندلی راننده و سرنشین، نورپردازی زیر دستگیره های داخلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و ... اشاره کرد.

ملاقات با DS 7 Crossback در آستانه عرضه به بازار ایران

ایمن به سبک نوین

کراس اوور جدید DS ضمن بهره گیری از تکنولوژی های ترمز ضد قفل ABS، کنترل الکترونیکی پایداری ESP و کنترل کشش ASR به کروز کنترل با محدود کننده سرعت، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم کنترل چسبندگی خودرو به جاده Grip Control و کیسه های هوا جلو، جانبی و پرده ای نیز مجهز شده است.

ملاقات با DS 7 Crossback در آستانه عرضه به بازار ایران

پیشرانه ای برای ایران

این کراس اوور فرانسوی ضمن بهره گیری از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۶۳ اسب بخار توانایی دستیابی به حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر را دارد و از سیستم تعلیق تطبیقی سه حالته استفاده می کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن است.

ملاقات با DS 7 Crossback در آستانه عرضه به بازار ایران

یکه تاز آینده بازار پریمیوم

با اعلام محدودیت واردات خودروهای با ارزش بالای 40 هزار دلار عملا بسیاری از رقبای DS 7 Crossback که عنوان لوکس یا پریمیوم را یدک می کشیدند، از ورود به ایران بازماندند و با این شرایط این کراس اوور فرانسوی از معدود انتخاب های مشتریان در بازار خودروهای لوکس و پریمیوم ایران خواهد بود که با توجه فراوان مهندسان و طراحان DS به جزئیات هنر و تکنولوژی گزینه ای متفاوت و خاص در بازار ایران به حساب می آید. مرحله نخست پیش فروش این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران سال گذشته نشان داد که مشتریان حتی بدون اعلام شرایط فروش رسمی از سوی آرین موتور تابان تنها با یک ملاقات ساده با این خودرنو، هنر آن را فراتر از صنعت انتخاب کرده اند.

ملاقات با DS 7 Crossback در آستانه عرضه به بازار ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج