جاباما
۷۲۸۹۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تکاپو برای جذب سروش؛ سپاهان یا پرسپولیس

جذب سروش رفیعی می تواند خبر بسیار خوشی برای هواداران پرسپولیس در این روزها باشد، اما دو احتمال دیگر نیز در این بین وجود دارد.

ورزش سه: جدایی محسن مسلمان از پرسپولیس و پیوستن او به ذوب آهن سبب شد تا حالا پرسپولیس نیز مانند سپاهان به دنبال اضافه کردن بازیکنی در خط میانی خود برای طراحی حملات تیم باشد و در این میان سروش رفیعی می تواند بهترین گزینه برای این دو تیم باشد، اما در نهایت این هافبک فانتزی خود باید در مورد آینده اش با سه گزینه ای که روی میز دارد، تصمیم بگیرد.

همکاری مجدد با امیرقلعه نویی

سروش رفیعی بلافاصله پس از پایان لیگ با پیشنهاد مدیران باشگاه سپاهان مواجه شد و از نظر مالی نیز شرایط خوبی برای این بازیکن در نظر گرفته شده است. طلایی پوشان پس از محرم نویدکیا هنوز نتوانسته اند، جایگزین مناسبی برای او پیدا کنند. حضور امیرقلعه نویی که در تراکتورسازی، سروش را در اختیار داشته می تواند برگ برنده سپاهانی ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن باشد.

ستاره ای برای پایان نارضایتی ها

علی اکبر طاهری مدیرعامل فصل گذشته پرسپولیس اگرچه در دوران مدیریت خود توانست، به ۹ سال ناکامی سرخپوشان در کسب قهرمانی لیگ برتر خاتمه دهد، اما عملکرد ابهام برانگیز در انتقال مهدی طارمی به ریزه اسپور و بازگشت عجیب او، سبب شد تا پرسپولیس در حساس ترین مقطع فصل گذشته با محرومیت یک ساله از پنجره نقل و انتقالات مواجه شود و هنوز هم درگیر این مشکل است. در این بین چند بازیکن خوب سرخپوشان نظیر محسن مسلمان، صادق محرمی و فرشاد احمد زاده نیز از پرسپولیس جدا شدند تا لزوم تقویت تیم بیش از گذشته به چشم بیاید. مدیران پرسپولیس در همین راستا موفق شدند با مهدی شیری به عنوان جایگزین صادق محرمی قرارداد امضاء کنند و او از نیم فصل دوم لیگ هجدهم به جمع شاگردان برانکو ملحق می شود. حالا نیز در حال مذاکره با سروش رفیعی با فراهم کردن شرایط مناسب برای او هستند؛ انتقالی که در صورت نهایی شدن می تواند، نارضایتی ایجاد شده میان هواداران پرسپولیس را رفع و مدیران وقت این باشگاه را نزد طرفداران محبوب کند.

ماندن در قطر

سروش رفیعی فصل گذشته و پس از نیم فصل حضور در تیم پرسپولیس به تیم الخور در قطر پیوست و به طور واضح نیز از مبلغ قرارداد خود به عنوان دلیل جدایی اش یاد کرد. رفیعی در اولین فصل حضور خود در الخور نمایش بسیار خوبی داشت و گل های (۵ گل طی ۱۹ مسابقه) او تاثیر زیادی در کسب رتبه هشتمی الخور داشت. همین موضوع سبب شده تا مدیران باشگاه الخور پیشنهاد جدیدی برای فصل پیش رو به رفیعی ارائه کنند.

بازگشت به ایران و تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به مصاحبه های رفیعی و پیشینه خوبی که در این تیم دارد، می تواند محتمل تر از دو گزینه دیگر باشد، ولی محرومیت سرخپوشان می تواند مانعی در این مسیرباشد تا رفیعی را مجبور به انتخاب از میان دو گزینه باقی مانده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج