۷۲۹۲۴۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پرواز‌های تهران - سلیمانیه فردا از سر گرفته می‌شود

مدیر فرودگاه بین المللی سلیمانیه عراق اعلام کرد که بعد از توقفی ۶ ماهه پرواز‌های تهران-سلیمانیه به وسیله هواپیمایی ماهان از فردا یکشنبه از سر گرفته می‌شود.

خبرگزاری مهر به نقل از الغد پرس، «طاهر عبدالله» مدیر فرودگاه سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد از فردا یکشنبه پرواز‌های تهران- سلیمانیه از سر گرفته می‌شود.

عبدالله تأکید کرد که از روز یکشنبه ساعت ۱۱ پرواز‌های تهران و سلیمانیه از سرگرفته خواهد شد و دو پرواز در طول هفته به وسیله شرکت هواپیمایی ماهان ایران انجام خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر اینکه در صورت افزایش تقاضا، تعداد پرواز‌ها نیز بیشتر خواهد شد، گفت که در حال حاضر فقط پرواز‌های مسافرتی از سرگرفته شده و پرواز‌های باری انجام نخواهد شد.

پرواز‌های هوایی ایران به فرودگاه بین المللی سلیمانیه در طول ۶ ماه گذشته متوقف شده بود. بعد از اجرای همه پرسی غیر قانونی اقلیم کردستان عراق، «حیدر العبادی» نخست وزیر این کشور دستور داد همه فرودگاه‌ها و گذرگاه‌های مرزی اقلیم کردستان مسدود شده و هدایت آن بر عهده دولت مرکزی باشد.

ترکیه و ایران در این راستا مرز‌های زمینی و هوایی خود را به روی اقلیم کردستان مسدود کردند. با این حال بعد از توافق‌های انجام شده هنوز ترکیه پرواز‌های خود را به فرودگاه بین المللی سلیمانیه از سر نگرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه‌پرسی معنیش اینه که همه رای میدن و کوردها در حدود نود و هشت درصد رای به فدرالی دادن،پس چرا شما نوشتین همه پرسی غیرقانونی؟؟!!
      اونا خودشون خواستن فدرالی بگیرن و شما اتیکت غیرفانونی بودن رو میزنین!مگه ما وکیل وصی ملتهای دیگه‌ایم.دنیا قبول کرد یا نکرد به ما چه ربطی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج