جاباما
۷۲۹۲۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نقی‌زاده: توشاک مربی بزرگی است

هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از اینکه پیراهن تراکتورسازی را بر تن خواهم کرد خوشحالم و امیدوارم جواب اعتماد مسئولان این باشگاه را بدهم.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا نقی‌زاده با ابراز خوشحالی از پیوستن به تراکتورسازی گفت: من چند پیشنهاد داشتم، ولی مسئله مهم این بود که با باشگاه گسترش فولاد قرارداد داشتم. وقتی بحث حضورم در تراکتورسازی مطرح و پیشنهاد رفتن به این تیم به من ارائه شد، با افتخار این پیشنهاد را پذیرفتم. بازی در تراکتورسازی احساس خوبی به من می‌دهد و از سال‌های گذشته هم دوست داشتم بازی در این تیم بزرگ را تجربه کنم. امیدوارم جواب اعتماد مسئولان تراکتورسازی را بدهم.

وی ادامه داد: من در مقطعی از فصل گذشته مصدوم بودم و شرایط مورد دلخواه من پیش نرفت. برای فصل بعد اما انگیزه زیادی دارم تا خودم را ثابت کنم و امیدوارم که بهترین عملکرد را داشته باشم. باشگاه هم تلاش می‌کند تا تیم پرقدرتی برای فصل بعد آماده کند و اطمینان دارم که تراکتورسازی می‌تواند فصل متفاوتی را برای هوادارانش رقم بزند.

هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد انتخاب سرمربی این تیم و توافق تراکتورسازان با جان توشاک نیز اظهار داشت: باشگاه در این مدت تلاش کرد تا بهترین گزینه را انتخاب کند. توشاک مربی بزرگ و کارنامه‌داری است که سابقه مربیگری در رئال مادرید را دارد. امیدوارم که تراکتورسازی با این مربی به بهترین جایگاه برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج