۷۲۹۲۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پلیس: شهروندان این هشدار را جدی بگیرند

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: ماموران برای ورود به مکانهای خصوصی همانند خانه های شخصی و منزل باید علاوه بر ارایه کارت شناسایی حکم قضائی داشته باشند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: ماموران برای ورود به مکانهای خصوصی همانند خانه های شخصی و منزل باید علاوه بر ارایه کارت شناسایی حکم قضائی داشته باشند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان روز یکشنبه در حاشیه نشست خبری در خصوص انهدام باند بزرگ زورگیری، اخاذی و سرقت مسلحانه پایتخت با هشدار نسبت به فعالیت مجرمان در لباس پلیس اظهار داشت: مردم نباید هر فردی را که شی شبیه بیسیم یا خود بیسیم را در اختیار دارد را به عنوان مامور بپذیرند و باید از او حکم ماموریت و کارت شناسایی درخواست کنند. هر کسی صرف داشتن اسلحه و نشان داد آن مامور نیست و حتماً باید دارای کارت شناسایی معتبر باشد.

به گفته وی، کارت های شناسایی ماموران پلیس دارای مهر معتبر و اغلب طلاکوب هستند و در پشت کارت نیز اعتبار آن مشخص شده است. همشهریان از ماموران عملیات کارت شناسایی را درخواست کنند و حتماً اسم و مشخصات فرد را به خاطر بسپرند. ضمن اینکه اگر کارت ماموری بدون اعتبار است به این موضوع شک کنند و بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه پلیس برای ورود به مکان های عمومی همانند فروشگاهها علاوه بر کارت باید حکم ماموریت نشان دهد افزود: ماموران اگر می خواهند برای ماموریتی به حریم خصوصی افراد از جمله منزل واردشوند علاوه بر کارت شناسایی باید حکم مرجع قضائی را همراه داشته باشند.

اگر شهروندان به ماموری مشکوک شدند می تواند بلافاصله با پلیس ۱۱۰تماس بگیرند، آدرس محل مورد نظر را اعلام و بگویند آن مامور خودش را از کدام یگان معرفی کرده است. بلافاصله در مکانی که در کنار پلیس ۱۱۰ وجود دارد ماموریت بررسی و در صورت صحت موضوع به شهروندان اطلاع داده می شود. ضمن این که شهروندان می توانند در تماس با پلیس ۱۱۰ این موضوعات را اعلام کنند که بلافاصله گشت های این پلیس در محل حاضر و اقدام به بررسی کارت شناسایی ماموران می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیروس

      درخیابان در حال دو چرخه سواری بودم که یک ماشین که بعدا متوجه شدم مال نیروی انتظاماست بدون توجه به حق تقدم اقدام به دور زدن وبریدن راه من نمود که اگر ترمز نمیگرفتم بطر حتم زیر چرخ رفته بودم وقتی به او اعترض کردم گفت من اعصاب ندارم اگر نروی با دستبند تورا میبرم پاسگاه حالا میگویید کارت سناسایی و حکم درخواست کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ترسو

      واسه کسی که اسلحه و بیسیم تقلبی !!!!؟ داره کاری داره کارت تقلبی هم درست کنه ؟ بعدشم گشت ارشادتون بجای دنبال کردن زن و بچه مردم بهتر دنبال این خلاف کارا باشه !

    • امین

      لطفا برای آگاهی بیشتر مردم نمونه ای از کارت شناسایی و حکم مرجع قضایی را چاپ کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج