۷۲۹۲۷۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

کیانی: تراکتور نشد، می‌روم سپاهان

کاپیتان تراکتورسازی در واکنش به حرف‌های مالک این باشگاه صحبت‌های تندی را بر زبان آورد و اعلام کرد اگر طی روزهای آینده مطالباتش پرداخت نشود به سپاهان می‌رود.

ورزش سه: کاپیتان تراکتورسازی در واکنش به حرف‌های مالک این باشگاه صحبت‌های تندی را بر زبان آورد و اعلام کرد اگر طی روزهای آینده مطالباتش پرداخت نشود به سپاهان می‌رود.

مهدی کیانی حدود ۱۰ روز قبل با رضا مهاجری مدیر تیم تراکتورسازی جلسه‌ای را برگزار کرد و در پایان این جلسه اعلام شد او برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اما اصل موضوع چیز دیگری است. در آن جلسه کیانی اعلام کرد در صورتی قراردادش را تمدید می‌کند که مطالبات او پرداخت شود اما این اتفاق تا الان رخ نداده و حالا اختلافات میان او و زنوزی بالا گرفته است.


زنوزی امروز در گفت‌وگویی صحبت‌هایی را علیه کیانی بر زبان آورد تا کاپیتان تراکتور برافروخته شود.

کیانی صحبت‌های تندی را بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

گفته بودم اولویتم تراکتورسازی است


من امسال از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما همواره گفتم که اولویت اول و آخرم تراکتورسازی است. به تیم های دیگر هم گفتم اگر با تراکتور به توافق نرسیدم، در خدمت شما خواهم بود.

جواب تلفنم را ندادند تا مصاحبه کردم


قبل از پایان فصل گذشته آقای الیاسی با من صحبت کرد، دست یاعلی دادیم و گفتند 20 درصد از مطالبات را می‌دهند اما خبری نشد. ما هرچه به او زنگ زدیم و گفتیم که گرفتار هستیم و حداقل درصدی پول بدهند اما این اتفاق نیفتاد. در نهایت هم از جایی به بعد دیگر جواب تلفن ما را ندادند. در گیر و دار اتفاقات تراکتورسازی مصاحبه‌ای انجام دادم که آقایان جواب تلفنم را نمی‌دهند، سریعا آقای مهاجری تماس گرفت و گفت به تهران بیا تا جلسه بگذاریم.

به خاطر شما به تهران سفر کردم


من در شهرستان بودم و به احترام هواداران و آقای زنوزی بدون اینکه هیچ حرفی بزنم به تهران آمدم و جلسه گذاشتیم. اگر می‌خواستم احترام هوادار را نگه ندارم، می‌گفتم تا پول به حسابم نریزید به تهران نمی‌آیم اما ارزش قائل شدم و به جلسه رفتم. صحبت کردیم و توافق انجام شد. حتی برگه قرارداد در تهران نداشتند و نتوانستیم قرارداد امضا کنیم. آقای مهاجری پرسید اعلام کنیم که یکسال دیگر ماندنی شدی؟ گفتم اصلا اعلام کنید ۱۰ سال دیگر ماندنی شدم، اما باید مشکلاتم حل شود که آقای مهاجری قول داد طی دو، سه روز مشکلات حل شود و قراردادم در تبریز به امضا برسد.

آقای زنوزی!‍ مگر بالاتر از حقم می‌خواهم؟


چند روز بعد از طریق رسول خطیبی متوجه شدم که زنوزی گفته ما در تراکتورسازی بازیکن سالاری نداریم و تا زمانی که کیانی قرارداد نبندد از پول خبری نیست. این حرف به من برخورد. 12 سال است مالیات مرا نداده اند، الان هم اینطور درباره ام حرف می‌زنند. من به احترام آقای زنوزی بدون هیچ چشم داشتی به تهران رفتم و مذاکره کردم. الان هم بالاتر از حقم را نمی‌خواهم. این حرف‌ها دیگر چیست؟

قلعه‌نویی گفت در تراکتور بمان


آقای زنوزی گفته‌اند من با سپاهان مذاکره کردم. واقعیت این است که قلعه‌نویی آنقدر مرد و بزرگ بوده که وقتی تلفنی با او حرف زدم گفت دوست ندارم از تراکتورسازی بعد از این همه سال بیرون بیایی. از طرف دیگر قلعه‌نویی گفت من با زنوزی رفاقت دارم و خواست که در تبریز بمانم. با این حال امیرخان گفت اگر تصمیمت این شد که در تراکتورسازی نباشی، ما در سپاهان در خدمتت هستیم.

چرا الان شده‌ام بزرگتر؟


من می‌توانستم مثل خیلی از بازیکنان بروم با تیم‌های دیگر قرارداد امضا کنم و یک پست خداحافظی‌ام در اینستاگرام بگذارم. اما احترام بزرگترم را نگه داشتم. آقایان می‌گویند مهدی کیانی بزرگتر است، چرا قبلا جواب تلفنم را نمی‌دادید؟ حالا فقط شده‌ام بزرگتر؟ اگر من بزرگتر هستم، ارزش قائل شوید. جالب است که می‌خواهند مرا مقابل هواداران قرار بدهند.، اما هوادار خودش همه چیز را می‌داند. من به احترام هواداران صبر کردم و الان هم اگر پولم را واریز کردند، در خدمت‌شان هستم.

هرکس جای من بود، باندبازی راه می‌انداخت


من از هیچ کس نمی‌ترسم اما لازم است حرفی را بزنم. هر بازیکنی جای من بود و ۱۱ سال در تراکتور توپ می‌زد، باند و باندبازی راه می‌انداخت. اما خداشاهد است که از این کارها بلد نیستم. حتی آقای مهاجری به من گفت درباره جذب بازیکنان نظر بده اما گفتم که دخالتی در این خصوص نمی‌کنم و اصلا بلد نیستم. خداراشکر که ۱۱ سال خاطرات خوب در تراکتورسازی دارم و با همه رابطه‌ام خوب بوده است.

بازیکن سالاری یعنی چه؟


آقایان می‌گویند بازیکن سالاری نداریم؛ اصلا این حرف یعنی چه؟ فوتبال حرفه‌ای مگر بازیکن سالاری سرش می‌شود. من همیشه در 10 سال گذشته اولین نفر آمدم قراردادم را تمدید کردم اما الان شرایط واقعا سخت است.

مگر داعشی هستم؟

به عنوان کاپیتان تیم من هر بار می‌خواهم از کشور خارج شوم، باید تعهد بدهم و بعد که برگشتم پاسپورتم ضبط می‌شود. این برای کاپیتان تراکتورسازی خوب است؟ مگر داعشی هستم؟

تراکتور نشد، می‌روم سپاهان


الان هم ایرادی ندارد، من یکی دو روز دیگر صبر می‌کنم، اگر پولم را دادند که بدون مشکل ادامه می‌دهیم. اگر هم نه که به پیشنهادهای دیگر مثل سپاهان توجه می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگیی باید پو لش را حساب کنند چرا پو ل ساغلام که اصلا برای تراختور کاری نکرد زود دادن ولی ایشان ده سال برای,
      تراختور زحمت کشیده حق اش را نمیدن

    • باریش

      فقط بازیکن بومی با غیرت بازی می کنه من خودم هرکاری بتونم واسه تیراختور انجام میدم جونم هم میدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین منم مثل توام

    • مریم

      کاپیتان می دونم که بخاطر ما خیلی‌ سختی کشیدی ولی خواهش میکنم که بخاطر ما یکم دیگه صبر کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج