۷۲۹۳۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تن زاده: من مالک باشگاه سپیدرود هستم

در شرایطی که گفته می‌شد فرمانداری گیلان طی جلسه‌ای که امروز داشته مالکیت باشگاه را از تن زاده گرفته او نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

ورزش سه: در شرایطی که گفته می‌شد فرمانداری گیلان طی جلسه‌ای که امروز داشته مالکیت باشگاه را از تن زاده گرفته او نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

تن زاده در شرایطی روی خط برنامه چهارسوی لیگ آمد که ابتدا گلایه خود را بابت خواندن نامش با عنوان مالک سابق اعلام کرد: برای من جالب بود که مرا مالک اسبق خواندید. وقتی اطلاعات درستی ارائه نشده این مساله نباید به این شکل مطرح شود و تنها به خاطر عدم اطلاع و سواد مربوط به این موضوع است.

وی ادامه داد: مالکیت باشگاه طی روال قانونی به من داده شد. به لحاظ حقوقی اگر بخواهیم بخش عمده ای از تعهدات انجام شد. اداره کل نقش حکم را برعهده دارد و اگر ما تعهدات را انجام ندادیم می‌تواند ورود کند. ما تیم را در لیگ نگه داشتیم و مالک قانونی باشگاه هستیم. هیچ بیانیه و اطلاعیه رسمی در خصوص اینکه مالکیت باشگاه از بنده سلب شده نیست.

تن زاده با اشاره به عملکردش در این تیم گفت: تیم سپیدرود نیاز به آرامش دارد. وقتی قرار است فردا مصوبات اعلام شود چرا اکنون پیش داوری صورت می‌گیرد. این موضوع که دوستان در بحث قرارداد مطرح می کنند مربوط به بازیکنانی است که دو سال یا شاید بیشتر طلب داشتند و اگر طی مدت آتی هم انجام شود مشکلی پیش نمی آید. ما اکنون باید تیم کنونی را آماده و مهیا کنیم. وقتی سرمایه دار ورود می کند نیاز به امنیت و آرامش دارد. هیچ وقت سرمایه گذاری با تحریک و ناآرامی نمی تواند کار را پیش ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج