جاباما
۷۲۹۳۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آغاز به کار برون‌سپاریِ صدور روادید ایتالیا

سیستم مکانیزه دریافت درخواست‌های صدور روادید ایتالیا توسط سفارت این کشور در تهران (پروژه برون‌سپاری درخواست‌های صدور روادید) با حضور مائورو کونچاتوری سفیر ایتالیا در ایران راه‌اندازی شد.

ایسنا: سیستم مکانیزه دریافت درخواست‌های صدور روادید ایتالیا توسط سفارت این کشور در تهران (پروژه برون‌سپاری درخواست‌های صدور روادید) با حضور مائورو کونچاتوری سفیر ایتالیا در ایران راه‌اندازی شد.

مائورو کونچاتوری، سفیر ایتالیا در تهران طی سخنانی در این مراسم با تاکید بر این که امر روادید برای سفارتخانه‌ها بسیار مهم است، گفت: شاهد هستیم که روابط سیاسی ایران و ایتالیا تحکیم یافته و حتی روابط دانشگاهی ما رشد پیدا کرده است، طبیعتا گسترش تمام این روابط برای آنهایی که از ایتالیا به ایران می‌آیند یا از ایران به ایتالیا می‌روند، موثر است.

وی افزود: در این مدت مرکز کنسولی ما موفق شده تعداد پرونده‌ها را به دو برابر برساند بدون این که محدودیتی ایجاد شود.

این دیپلمات ایتالیایی همچنین بیان کرد: همزمان با افزایش درخواست‌ها مجبور شدیم مکان و افرادی که در این بخش فعال هستند را گسترش و افزایش دهیم بنابراین راه‌حلی که به آن رسیدیم برون‌سپاری صدور ویزا از محل کنسولی بود.

سفیر ایتالیا در ایران ابراز امیدواری کرد که به زودی تعداد بیشتری از تقاضاهای ویزا را دریافت و مدیریت کنند تا ارباب رجوع با آرامش بیشتری کارهای خود را پیش ببرند.

بر اساس این گزارش، روبرتو تارادی مسئول دفتر کنسولی ایتالیا در این مراسم اظهار کرد: از همان روز اول حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش درخواست ویزا داشتیم.

وی درباره این که تسهیل صدور روادید چه تاثیری بر تعاملات فعالان اقتصادی دو کشور دارد، گفت: با توجه به گسترش روابط دو کشور نیاز به ارتباطات دو جانبه بیشتر شده به ویژه در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و... هم ایران و هم ایتالیا مشتاق هستند که ارتباطات خود را گسترش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج