۷۲۹۴۳۱
۱۵ نظر
۵۰۱۷
۱۵ نظر
۵۰۱۷
پ

محاکمه زن افغان که دستش به خون آلوده شد

زن جوان که با همدستی همسرش سناریوی قتل مرد همسایه را اجرا کرده بود از سوی خانواده مقتول بخشیده شد اما شوهرش با درخواست قصاص این خانواده رو به رو شد.

روزنامه ایران نوشت: زن جوان که با همدستی همسرش سناریوی قتل مرد همسایه را اجرا کرده بود از سوی خانواده مقتول بخشیده شد اما شوهرش با درخواست قصاص این خانواده رو به رو شد.

این زوج صبح دیروز از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری منتقل شده وپای میز محاکمه ایستادند.

رسیدگی به این پرونده از هجدهم مهر سال ۹۵ به‌دنبال تماس تلفنی زن جوانی با اداره پلیس شروع شد. او گفت: همسرش، توسط زن و شوهر همسایه‌ به قتل رسیده است.این اتفاق به مأموران ۱۳۲ کلانتری نبرد، گزارش شد. پس‌از حضور مأموران در محل، زن جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: حدود یک هفته قبل همسرم رسول که از اتباع افغانستان است، ناپدید شد تا اینکه امروز نازنین به خانه ما آمد و اظهار داشت که شوهرش احمد، رسول را به قتل رسانده است؛ نازنین گفت شوهرم، رسول را به خانه آنها کشانده و با ضربات آجر، او را به قتل رسانده و پس‌از قتل نیز جسد را به بیابان های ورامین برده‌ است.

پس از اظهارات زن جوان، مأموران نازنین را بازداشت کردند و جسد رسول را که داخل پتو پیچیده شده بود در زمین‌های کشاورزی فیروزآباد ورامین کشف و توسط همسرش نیز شناسایی شد.احمد نیز چند روز بعد دستگیر شد و همراه با همسرش به دادسرای امور جنایی تهران منتقل و به جنایتی که مرتکب شده بودند اعتراف کردند. صبح دیروز این زوج از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده منتقل شدند وپای میز محاکمه ایستادند. در آغاز جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند آنگاه اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند واز قصاص زن جوان گذشت کردند اما برای شوهر این زن تقاضای قصاص کردند.

زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت به قضات دادگاه گفت: حدود پنج سال قبل با احمد در افغانستان ازدواج کردم، به ایران آمدیم و در تهران ساکن شدیم، مدت زمانی پس از ازدواج متوجه شدم او دختر دیگری را نامزد کرده است تا اینکه احمد به افغانستان رفت و همسر دومش را آورد، او پیش من زندگی می‌کرد، این اتفاق باعث ایجاد فشار روحی و روانی به من شد وقتی اعتراض می‌کردم، فقط کتک می‌خوردم.

رسول و همسرش با ما همسایه بودند و من تصمیم گرفتم موضوع بدرفتاری احمد را به او بگویم و از او تقاضای کمک کردم؛ از رسول خواستم برای ایجاد مهر و محبت دوباره احمد به من، از دعا‌نویسی برایم دعا بگیرد، رسول دعایی گرفت و در قبال این کارش ۷۰۰ هزار تومان از من پول خواست، اما من به او گفتم پولی ندارم؛ رسول هم با دیدن این وضعیت از من سوء‌استفاده کرد و از من خواست که با او ارتباط برقرار کنم به او گفتم شوهر دارم اما تهدیدم کرد اگر به خواسته‌اش تن ندهم موضوع دعا نویس را به شوهرم می‌گوید.

نازنین در ادامه اظهاراتش گفت:مدتی نگذشت که شوهرم به رفتارهای من مشکوک شد به ناچار قضیه ارتباطم با رسول را به او گفتم خیلی عصبانی شد. چند روز بعد او رسول را به بهانه کشیدن قلیان به خانه مان کشاند و با آجری که از قبل تهیه کرده بود، سه ضربه به سر رسول زد بعد دست و پای او را با طناب بست و از من خواست بالشتی را روی دهان رسول بگذارم، بعد یک روسری دور گردنش پیچید و از من خواست که آن طرف روسری را بگیرم و فشار دهم. در نهایت نیز جسد را حدود ساعت ۹ شب داخل یک گونی پیچیدیم و احمد جسد را پشت موتورسیکلتش گذاشت و به بیابان های بین‌ شهرری و ورامین برد و در آنجا رها کرد؛ بعد از قتل نیز همسر رسول نزد ما آمد و سراغ شوهرش را گرفت، اما من و احمد منکر اطلاع از او شدیم، اما در نهایت با توجه به اینکه همچنان از سوی احمد طرد شده بودم، سراغ همسر رسول رفتم و قضیه را به وی گفتم.سپس احمد در جایگاه قرار گرفت وگفت: همسرم با آجر به سر رسول زد او باعث قتل شده نه من.این مرد جنایتکار قتل دوستش را به گردن همسرش انداخت واو را مجرم دانست.... پس از اظهارات تکان دهنده دو متهم پرونده قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش جهانی

      عجب دنیایی شده بابا این افقانی ها را بیرون کنید ضرر اینها بیشتر از سودشونه ... هیچ کشوری بجز ایران به افقانی پناهندگی نمیدن حتی پاکستان داره بیرونشون میکنه

    • بدون نام

      باید اعدام بشه

    • بدون نام

      همشون به سزای اعمالشون رسیدن

    • حامد

      افغانی ها رو بیرون کنید .

    • بدون نام

      مردم به افغانی ها خانه ندهید کار ندهید
      اینا همه جانی هستند
      وقتی دولت اهمیت نمیده خودتون اهمیت بدید

      خدای نمایش بده

      پاسخ ها

      • پرستو تبریزی

        خجالت بکش تو انسانی واقعا ؟ یا اسم انسان بودن رو یدک میکشی با خودت ؟ خوبه تو این خبر گفته که مقتول چه درخواستی از زن اون یارو کرده بازم افغانیا مقصر شدن ؟ این جهان موندنی نیست برو یه فکری واسه اون دنیات بکن که اونجا خدا یقت رو میگیره بخاطر این رفتارت با این افغانیا

    • آزیتا ایرانمنش

      اگه از روی تعصب نظر ندیم باید بگم ، مقصر اون خدا بیامرز بوده که تو واکنش به درخواست دعا نویسی همسر متهم از زن طرف درخواست رابطه غیر اخلاقی کرده و اون متهم هم از ناموسش دفاع کرده ، اگر هر کدوم از ما هم جای این آقا بودیم همین کارو میکردیم ، یه بار فکر کنید که خانوم تون یا مادرتون یا خواهرتون از همسایتون کمک بخواد و همسایتون هم بهش پیشنهاد بی شرمانه بده اون وقت چیکار میکردین ؟؟!!! خب معلومه کاری که همین افغانیه کرده .

      پاسخ ها

      • کوروش افشار

        موافقم ، من خودم اگه جای اون افغانی بودم همین کارو میکردم

      • هومن زنجانی

        منم موافقم با شما ، والله منم جای اون افغانی بودم همین کارو میکردم ، آدم چقدر میتونه حقیر باشه وقتی یکی بهش دست کمک دراز میکنه اینجوری دست شو بگیره .

    • والی اتابک

      خبربرترین درسته سایت وکانالهای دیگه اینقدر صغری واحمد ورسول وبهنام کردن که انگاری دهنفربودند، منظوری ندارن مثلا اسم متهم و مقتول ده بار به ده اسم مختلف برده میشه! زن قاتل همخوابی کرده ومقتول حقش بوده .اشتهای قاتل م دیگه چی بگم...!اینم عادلانه که نگید ای چرا به افغانی فلان حرف رو زدید..! فقط زنه خودش خبر کشتن مقتول رو داده ولی همخوابی بطور کامل بوده و قاتل نباید قصاص بشه .ممهورالدم بوده مقتول.زنه هم سنگسار اعتراف به قتل کرده اما زنا رو اگرم افغانستان بود سنگسار میدادن فوری .شک نکنید!

    • نازیلا

      مسولین کشوربندازیدبیرون این افغانیهارو هرروز یه قتل وتجاوز

    • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

      بابا بسه دیگه چقد افغانی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قتل و جنایت های ایرانی بیشتر دوست داری؟
        برترین ها افغانی بسه ایرانی بذار

    • بدون نام

      هیچ مردی نمیتونه در همچین موقعیتی خودش رو کنترل کنه الان اگه ایرانی بود همه بهش دست مریزاد می گفتن ولی چون افغانیست کامنت ها روشنفکرانه شده
      من از قتل طرفداری نمی کنم نه این شخص و نه هیچ ایرانی در موارد خیانت حق کشتن نداره و فقط میتونه زن رو طلاق بده
      ولی اینجا قضاوت هایی که دیگران کردن مغرضانه اس در صورت ایرانی بودن این شخص قهرمان همین هایی میشد که الان محکومش کرد

    • اتابکی

      البته نازنین خانم دهنشم لق بوده وهمه جا عذاب وجدان داشته طفلی، اولی بخاطر دعاگرفتن همخوای کرده بعد مقتول ازش میخواسته که هوو شو رو تحریک کنه بیابارسول ....اینجابجز عذاب وجدان یکم حسادتشم گل میکنه واز مقتول بدش میاد و به شوهرش میگه! بعدم هم شوهرش باجنازه میذارتش تو انباری پارکنیگ خونه اتابک وبقول خودش ازترس کنار مرده داشته ستکه میزنه و......بقیه ماجرادرسته وشلاق یادشون نداره چون اقرار به ....کرده!مردهای افغانی روی عیرت ناموس خودشون فوری طرفو میکشند چون طبق احکام خودشون اونجا مجازات نداره!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج