۷۲۹۶۰۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تحویل ۴۲ پیکر از جانباختگان پرواز یاسوج

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع ۴۲ پیکر از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" یا تحویل خانواده‌هایشان شده و یا در آستانه تحویل هستند.

ایسنا نوشت: مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع ۴۲ پیکر از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" یا تحویل خانواده‌هایشان شده و یا در آستانه تحویل هستند.

کامروز امینی افزود: طی چند روز اخیر چند محموله از بقایای پیکرهای جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" به پزشکی قانونی تحویل شد.

وی اظهارکرد: کلیه موارد این محموله ها نمونه برداری و برای آزمایشگاه ژنتیک استان فارس ارسال شده که پس از مشخص شدن جواب آزمایش ها اطلاعات دقیق تری از آنها ارائه خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از ارسال جواب آزمایش ها اینکه مشخص می شود که چند پیکر دیگر به موارد قابل تحویل اضافه خواهد شد.

امینی تصریح کرد: تاکنون ۴۳۵ بافت انسانی جانباختگان پرواز" تهران- یاسوج" تحویل پزشکی قانونی شده که کار نمونه برداری، کدگذاری و آزمایشات آنها انجام شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۴۲ پیکر از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" یا تحویل خانواده ها شده که تشییع و خاکسپاری شده اند و یا در آستانه تحویل هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همچنین طی محموله هایی که در چند روز اخیر پیدا شدند پیکرهایی که شرایط تحویل را داشته باشند افزایش می یابد و با دریافت جواب آزمایش ها می توانیم تحویل خانواده هایشان دهیم.

لازم به ذکر است که مراسم تشییع اردشیر راد، رئیس فقید هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد و کارمندان پزشکی قانونی استان از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" عصر یکشنبه، ۲۰ خرداد ماه در قبرستان یاسوج تشییع و به خاک سپرده می شود.

امدادگر هلال احمر از استان‌های مختلف و کوهنوردان محلی در محل سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" مشغول جستجوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه هوایی هستند.

پرواز شماره ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح روز یکشنبه، ۲۹ بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و امروز حدود ۱۱۳ روز از این حادثه می گذرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      خدا همه جانباختگان این حادثه دردناک را قرین رحمت و بخشش قرار دهد انشاالله

    • مجتبی

      خدا همه جانباختگان این حادثه درد ناک را قرین رحمت و بخشش قرار دهد انشاالله

    • رها

      الهی آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج