جاباما
۷۲۹۶۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید سایت AFC از حمایت هواداران از تیم ایران

سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا در گزارشی حمایت هواداران را به عنوان یکی از عوامل معرفی کرده که شانس تیم ملی ایران را برای کسب موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۸ افزایش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC به تمرینات اخیر تیم ملی ایران در کمپ تمرینی‌اش در روسیه پرداخته است و حضور پرشور هواداران این تیم در مسکو برای تشویق مردان کارلوس کی‌روش را زیر ذره‌بین برده است.

AFC می‌نویسد: به عنوان اولین تیم از ۳۲ تیم جام جهانی ۲۰۱۸ که وارد روسیه شد، ایران در ورزشگاه استروگینو یک جلسه تمرینی یک ساعته آزاد برگزار کرد که در آن گروهی از هواداران با حضورشان بیش از پیش به مردان کارلوس کی‌روش که منتظر اولین بازی‌شان در گروه B‌ مقابل مراکش هستند، انگیزه دادند.

وحید امیری در این باره به سایت AFC‌ گفت: من خوشحالم که هواداران را دور و بر خودم می‌بینم. این واقعاً به من انرژی می‌دهد. من مطمئنم که حمایت هواداران برای ما در جام جهانی یک امتیاز محسوب می‌شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه می نویسد: تیم ملی همیشه از کانون هواداران فوق‌العاده‌اش برای بازی‌هایی که در تهران دارد قدت می‌گیرد و جمعیت زیادی از اهالی پایتخت برای تماشا بازی‌های آن به ورزشگاه می‌روند. اکنون در روسیه هم این تیم به حمایت هوادارانش برای نتیجه گرفتن در گروهی سخت که با بازی برابر مراکش آغاز می‌شود، با جدال با اسپانیای قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ ادامه پیدا می‌کند و با مصاف با پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ خاتمه پیدا می‌کند، نیاز خواهد داشت. این تیم اما الان روی بازی اولش و کسب سه امتیاز از مراکش برای شروعی بی‌عیب و نقص در مسیر اولین صعودش به جام جهانی تمرکز دارد.

روزبه‌چشمی در این باره به سایت AFC می‌گوید: ما داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که اولین بازی‌مان را مقابل مراکش ببریم. تمرکز ما در حال حاضر فقط روی این بازی است.

در بخش پایانی گزارش AFC‌ هم می‌خوانید: ایران بعد از پیروزی یک برصفرش برابر لیتوانی روحیه مضاعفی گرفته است که در آن بازی کریم انصاری‌فرد تنها گل بازی را زد. قهرمان سه دوره جام ملت‌های آسیا، برای دومین بار متوالی، صعودی آسان و بدون شکست به جام جهانی داشت و اولین بازی‌‌اش را در نیژنی نووگورود مقابل مراکش انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج