۷۲۹۶۲۹
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

به طارمی و آزمون بتازیم؟

شنبه توئیتر پر بود از انتقادها به مهدی طارمی و سردار آزمون.

خبرآنلاین: سردار آزمون و مهدی طارمی دو نفر از بازیکنانی هستند که در همه این چندسال اخیر با اینستاگرام های شان جنجال های زیادی به پا کردند.

این بار هم واکنش های این دو به پست اینستاگرامی مهدی ژوله خبرساز شد. ژوله که حالا طنز نویس و بازیگری سرشناس است، دو دهه قبل از بهترین ورزشی نویسان ایران بوده و فوتبال و مختصاتش را خیلی خوب می شناسد.
شوخی او با لباس تیم ملی و گوش طارمی به ماجرایی مکافات در فضای مجازی بدل شد چون هر دوی این ستاره های جوان ملی از این شوخی خوش شان نیامده بود.

بعد از آن اما هجمه ای ایجاد شد سر اینکه چرا باید ملی پوشان در فاصله ۵ روز مانده به جام جهانی این قدر در فضای مجازی باشند. فارغ از اینکه این دو حق دلخوری از ژوله را داشتند یا نه ، تنها نکته ای که باید در نظر باشد ، چرایی استفاده این بچه ها از فضای مجازی است.

پیج های ستاره ها از پیکه گرفته تا نیمار و راموس شاید برای آنهایی که می گویند مگر باقی ستاره های دنیا در شبکه های اجتماعی سرک می کشند، نمونه های خوبی باشد که ببینند بازیکن را در اردو به قرنطینه نمی برند. همین حالا یکی از بزرگترین چالش های کارلوس کی روش در تیمش که با تمام توان درحال مقابله با آن است ، ترس از اردوزدگی بچه هاست. فشردگی تقویم مسابقات باشگاهی و اهمیت جام جهانی سبب شده خیلی از این بچه ها یک ماه کامل دور از خانواده و در اردو باشند.

از روز ورود تیم به مسکو هم این فشار امنیتی ترس از حملات تروریستی بچه ها را در شرایطی مثل زندان قرار داده است. یکی از راهکارهای کی روش برای برگرداندن آرامش روانی به بازیکنانش ، باز گذاشتن دست شان در استفاده از شبکه های مجازی است تا اقلا بیشتر حس بودن در زندان را نکنند. البته سرمربی قبل تر هم نشان داده با بودن بچه هایش در این فضاها مشکلی ندارد و دو ماه قبل در پاسخ به سئوالی در همین باره به خبرآنلاین گفته بود:«این اقتضای سن شان است. اگر قرار به کنترل شان باشد، یکی باید اول خود من را بگیرد.»

حالا منتقدان این دو ملی پوش می توانند بگویند که آنها حق پرخاشگری و پاسخ تند به ژوله را نداشتند اما حقیقت این است که آنها برای بودن در شبکه های اجتماعی کار خلاف قانونی انجام نداده اند و این چیزی بوده که اجازه اش را از سرمربی گرفته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چنان تیم ملی تیم ملی میکنید که انگار یکی از مدعیان فتح جام جهانی میباشد حیف این همه دنگ وفنگ و خرج و هزینه که قرار است با سه شکست به کشور برگردد

    • بدون نام

      بخدا اگر فدراسیون پولی که در این هفت سال خرج کی روش و اردوهای بی حاصل تیم ملی بزرگسالان کرد را برای تقویت و حمایت و آماده سازی تیمهای پایه میکرد الان فوتبالمون پیشرف خیلی بیشتر و نتیجه خیلی بهتری می گرفت

    • بدون نام

      الان با این همه هزینه و ناز و ادا قرار است چه گلی به سر مون بزنند

    • پرویز

      آیااین دوغوره مویزنشده برای بی ادبی شان هم ازمربیشان اجازه گرفته اند؟ ازخداجوییم توفیق ادب / بی ادب محروم ماندازفیض حق . . .!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه چکار کرده اقای ژوله ایشون یک طنز پرداز هستن همه جای دنیا طنز پردازها با ادمهای مشحور شوخی میکنن حتی باسیاسیون و رهبرهای و ریس جمهورهای همه همه دنیا حالا این دوتا انگل ازچی بدشون اومده حقیقتو گفته در قالب طنز

    • بدون نام

      این دوتابچه مزلف خیلی جلف تشریف دارن

    • بدون نام

      حالاچون کارلوس گفته پس ایرادی نداره ملی پوشان واردفضای مجازی بشن
      امااگه یه مربی ایرانی این حرفومیزدهمین شنانویسنده اونوپیرهن عثمان میکردی اماواقعیت اینه که آقای ژوله یک شخصیت منحصربفردفرهنگیه درحالیکه این دوقوره تازه مویزشده خیلی بی شخصیتن حتمن حملات پدربی نزاکت آزمون به برانکوکه نشانه بی فرهنگی این آدم بودرویادتون میادوصدالبته کیروش هم یه دلال پول پرست بیش نیست

      پاسخ ها

      • ناصر ترکمن

        حالا اگه پدر سردار آزمون جواب برانکوی شما را داده شده بی فرهنگ..بی شخصیت و بی فرهنگ خودتی ی

    • بدون نام

      این دوتا هم برای ما آدم شدن
      آخه شما رو چه به فوتبال،شما برید تیله بازیتونو بکنید.

    • بدون نام

      پیراهن عثمان چیه...

    • رضا

      جفتشون بی سواد و بیشخصیتن گندشون نکنید با این بازیکنا زنگ تفریح جام جهانی هستیم ببینید کی گفتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج