جاباما
۷۲۹۶۵۳
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

طنز؛ فرستادن احمدی‌نژاد به فضا

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: ماکروسافت قصد داره تعدادی از دیتاسنترهاش رو برای خنک‌سازی بفرسته زیر آب اقیانوس‌ها و این کار رو هم با هدف حمایت از محیط‌زیست انجام میده. بر این اساس ما هم میتونیم یه سری چیزها رو واسه حل یه سری مشکلات بفرستیم جاهای مختلف:

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: ماکروسافت قصد داره تعدادی از دیتاسنترهاش رو برای خنک‌سازی بفرسته زیر آب اقیانوس‌ها و این کار رو هم با هدف حمایت از محیط‌زیست انجام میده. بر این اساس ما هم میتونیم یه سری چیزها رو واسه حل یه سری مشکلات بفرستیم جاهای مختلف:

الف) فرستادن احمدی‌نژاد به فضا

در این مورد آقای احمدی‌نژاد خودش قبلا اعلام آمادگی کرده و گفته حاضره به‌صورت داوطلبانه توسط دانشمندان ما به فضا فرستاده شه ولی نمیدونم چرا این موضوع هیچ‌وقت توسط دانشمندای ما جدی گرفته نشد، نمیدونم شاید دلشون به حال کره‌های دیگه و آدم‌های فضایی سوخته بوده. به هر دليل هنوزم دیر نشده و ما اگه بتونیم با بقيه مسئولان یه همکاری و همدلی داشته باشیم كه علاوه بر آقای احمدی‌نژاد، یاران همیشگیش یعنی مشایی و بقایی رو هم راهی مریخی جایی کنیم، شاید مشکل خاصی ازمون حل نشه ولی حداقل خیالمون جمع میشه که مشکل جدیدی برامون درست نمیشه.

ب) فرستادن مدیرکل شیلات خوزستان به شهرداری رشت

از اونجایی که مدیرکل شیلات خوزستان با الهام از سرپرست سابق شهرداری رشت، نامه‌ای به خودش نوشته و از خودش درخواست تسهیلات کرده به‌نظرم بهتره که یا ایشون رو بفرستیم رشت توی شهرداری یا اون سرپرست سابق رو بفرستیم خوزستان توی شیلات و با هم همكارشون كنيم و از تنهایی درشون بیاریم بلکه این بنده‌هاي خدا دیگه هی مجبور نباشن به خودشون نامه بنویسن و از این به بعد اگه درخواستی داشتن این به اون نامه بزنه و اونم به این، که دیگه آبروریزی و جنجال‌ رسانه‌ای هم پیش نیاد!

ج) فرستادن تلویزیون به لای دیوار

- بهترین لحظه زندگیتون کی بود؟

+اگه بگم همین الان دروغ نگفتم!

بله، این گوشه‌ای بود از مصاحبه مهران مدیری با مرحوم ملک‌مطیعی در برنامه دورهمی که با هوشیاری مسئولان سازمان صداوسیما از پخشش جلوگیری شد تا این شیرین‌ترین لحظاتِ اون مرحوم تبدیل به تلخ‌ترینشون بشه! برای همین فکر کنم با هدف جلوگیری از تلخ شدنِ لحظاتِ شیرینِ خیلی از هنرمندان و افراد دیگه‌ای که بین مردم محبوبیت و مقبولیت دارن، بهتره تلویزیون‌هامون رو بفرستیم جایی که واقعا شایسته‌اش هستن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینکه دولت هردم بیلی شما تو فضای هپروت و خیالبندی هست ومسخرتون کرده واستون کافیه دکتراحمدی نزاد سلطان قلبهاست

    • علیرضا ج

      آقای کاظمی هیچ می دانید راجع به کسی طنز نوشتید که خودش کل دنیا را طنز می بیند.شما راجع به دکتر ننویسید.دوروبرتون پر از طنزه.مثل مووریش رنگ کردنهای دوستاتون.که عمرمردمو.سرمایه کشورو.با قضیه برجام حدر دادید.

    • خان بابا

      لطفاً هرچه زودتر فقط احمدی نژاد را با یارانش بفرستید کره ما تا از دستش خلاص بشيم و برای ساکنین کره ماه هم میخواهم که خدا بهشون صبر بده ولی ازش تعهد گرفته شود که اونجا را مثل کشور ایران نابود نکند

      پاسخ ها

      • علی

        بعد اقای روحانی و ظریف که این وضع مملکت رو به وجود اوردن چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟

    • مسعود

      اگه احمدی نژاد رو بفرستین فضا دیگه خیال دوستانتون ..میشه

    • فاطمه

      ترا خدا ديگه اين کار را نکنید میره اونجا را هم به گند میکشه ساکنان اونجا میان زمین هرچي که از دوران احمدی نژاد خراب نشده خراب میکنند

    • مشتی

      اگر قرار باشد کسی را به فضا بفرستین بهتره دور و بر خود را بهتر نگاه کنی .

    • علی

      خیلی گزینه خوبیه، بخصوص اینکه خارجکی صحبت کردنش منو کشته، زبان انگلیسی و فضاییش فوله. جایی که ریپ میزنه، با طرف مقابلش دست میده و میخنده، راستی اول تکلیف اون میمون و ماهواره ای که به فضا پرتاب شد رو روشن کنید که اصلاً برای چه منظور و تکلیفش چی شد. فکر کنم فقط یه شو تبلیغاتی بیشتر نبود. فکر کنم اگه همونطور ادامه پيدا می‌کرد تا ساخت پراید فضایی و گرفتن عکس یادگاری جا داشتند.

    • بدون نام

      احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری بود که هرگز در برابر استکبارکوتاه نیامد

    • بدون نام

      همه رو بفرستیم بهتره فقط انصافا از دست احمدی نژاد همه راضی هستن این رو دوره بعد برا انتخابات بیارین تا بهتون ثابت بشه مردم چقدر میخوانش

    • بدون نام

      خیلی جالب بود. اول دکتر بفرستید. بعد دلواپسها رو!!

    • ایلانلو

      اون آشغالی که رئیس جمهورمردمی مارامغلطه میکنه بداند احمدی نژاد هنوز هنوز دردل ما وبیشترمردم هنوز جاداره و قابل احترامه،و این کارهای زشت چیزی از محبت مردم نسبت به اون کم نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج