۷۲۹۷۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معرفی ۵ استان رکورددار تصادفات در کشور

رئیس پلیس راه کشور گفت: اصفهان، خراسان رضوی، فارس (شمال)، آذربایجان شرقی و سمنان ۵ استانی که در تابستان ۹۶ دارای بیشترین تصادفات از نوع واژگونی بودند.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس راه کشور گفت: اصفهان، خراسان رضوی، فارس (شمال)، آذربایجان شرقی و سمنان ۵ استانی که در تابستان ۹۶ دارای بیشترین تصادفات از نوع واژگونی بودند.

سردار " محمد حسین حمیدی" در شصت ودومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، گفت: برنامه ریزی برای اجرای طرح ترافیکی تابستان ۹۷ و نیز تعطیلات ویژه عید سعید فطر، دو هدف اصلی از برگزاری این جلسه است.

وی در تشریح وضعیت تلفات ناشی از تصادفات در سه ماهه تابستان ۹۶ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (برابر اعلام سازمان پزشکی قانونی)، گفت: در ماه‌های تیر و شهریور سال ۹۶؛ با افزایش جان باختگان و در مرداد همان سال با کاهش این میزان مواجه بودیم.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در سال گذشته، در مجموع ۹۴ نفر به میزان ۳ درصد به تعداد کلی جان باختگان افزوده شد، گفت: بیشترین میزان جان باختگان متعلق به استان‌های های کرمان (شمال این استان) گلستان، گیلان، خراسان شمالی و سمنان است.

وی با اعلام اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و ... از عوامل اصلی تصادفات در تابستان سال گذشته به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق افتاد یعنی ۶۳ درصد از تصادفات تابستان سال گذشته مربوط به ۳۰ کیلومتری شهر‌ها بود.

این مقام عالی انتظامی عنوان کرد: اصفهان، خراسان رضوی، شمال استان فارس، آذربایجان شرقی و سمنان؛ ۵ استانی بودند که در تابستان ۹۶ دارای بیشترین تصادفات از نوع " واژگونی" در حوزه برون شهری بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج