جاباما
۷۲۹۷۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

موفقیت تئاتری ایرانی در جشنواره لهستان

تاتر « ۱+۱ » به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز و گوگیلمو پاپا، دیپلم افتخار و جایزه بهترین اثر از نگاه تماشاگران را در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر شهر لومزا در لهستان را بدست آورد.

خبرگزاری ایسنا: تاتر " ۱+۱ " به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز و گوگیلمو پاپا، دیپلم افتخار و جایزه بهترین اثر از نگاه تماشاگران را در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر شهر لومزا در لهستان را بدست آورد.

موفقیت تئاتری ایرانی در جشنواره لهستان

​این اثر که تولید مشترک ایران و ایتالیا است، پیش از این در کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، رومانی و ایران به روی صحنه رفته و سال ۲۰۱۷ نیز در جشنواره تئاتر رومانی جایزه ویژه هیئت داوران را کسب کرد. نمایش «۱+۱» در ادامه تور اروپای خود، به زودی در کشورهای سوییس، کرواسی و صربستان نیز اجرا خواهد شد.

بازیگران این نمایش امید نیاز و گوگیلمو پاپا هستند و همزمان با اجرای آنها موسیقی زنده نیز نواخته می‌شود. این نمایش پیش از این در بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و همچنین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان هم اجرا شده است.

«۱+۱» داستان دو انسان است که از دو سرزمین متفاوت در یک نقطه واحدی مجبور می‌شوند باهم زندگی کنند، اما نمی‌توانند با هم کنار بیایند تا جایی که یک نفر از آنها آنجا را ترک می‌کند و کسی که باقی می‌ماند تازه می‌فهمد که چقدر حضور او با ارزش بوده و کنار هم بودنشان بسیار مهم بوده است.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر شهر لومزا از ۶ تا ۹ ماه ژوئن ۲۰۱۸، در کشور لهستان برگزار گردید و ۱۴ اثر از کشورهایی نظیر آمریکا، آلمان، ایتالیا، چک، ایسلند، روسیه، اردن، هلند و لهستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

«کوران» عنوان تازه‌ترین اثر امید نیاز است که در تابستان امسال در تالار هنر اصفهان روی صحنه خواهد رفت. این اثر اقتباسی آزاد از کتاب «کوران» موریس مترلینگ است و انتخاب بازیگران آن چون شباهت زیادی به پرفورمنس دارد توسط یاسر خاسب انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج