۷۲۹۷۵۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ابراهیمی: مورینیو نظر خودش را گفته است

هافبک دفاعی تیم ملی از این که شانس حضور در جام جهانی را دارد خوشحال است.

ورزش سه: امید ابراهیمی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: اول باید بگویم از اینکه شانس حضور در جام جهانی را داشتم خوشحالم هستم.

او ادامه داد: من از روز اول که به اردوی تیم ملی آمدم مصدومیتم به طور کامل برطرف شده بود و مشکلی نداشتم. همه بچه ها انگیره زیادی دارند و می خواهیم بهترین بازی را در جام جهانی انجام بدهیم.

هافبک دفاعی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم ملی برابر اسپانیا و پرتغال فکر می کنند یا به نتیجه مساوی هم راضی هستند هم گفت: ما اول با مراکش بازی داریم و تمام تمرکزمان روی این بازی است که نتیجه لازم را بگیریم. بعد از مراکش به پرتغال و اسپانیا فکر خواهیم کرد. خوبی فوتبال این است که ورزش غیر قابل پیش بینی است و ما هم تمام تلاش مان را می کنیم که بهترین نتایج را بگیریم و در روسیه هستیم تا تاریخ سازی کنیم.

امید ابراهیمی در باره هدف تیم ملی در جام جهانی می گوید: مردم دوست دارند ما هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم. ما هم دوست داریم بهترین بازی ها را انجام بدهیم و با حمایتی که هواداران انجام می دهند سعی می کنیم نتایجی در خور نام ایران انجام بدهیم.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه گفته می شود اگر ایران برابر مراکش نتیجه خوبی نگیرد، کارش در جام جهانی تمام می شود هم گفت: ما همیشه سعی می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و بازی به بازی پیش برویم، مطمئن باشید ما تا روز آخر با نتیجه مثبت جلو می رویم.

او در مورد اینکه مورینیو گفته ایران شانسی برای صعود ندارد هم گفت: آقای مورینیو نظر خودشان را گفته اند ولی ما می خواهیم غیر ممکن را ممکن کنیم. بچه ها پتانسیل بالایی دارند و می خواهیم قدرتمان را به دنیا نشان بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غیرممکن؟ اسکول ابله تو مثلا لباس تیم ملی رو پوشیدی...با این روحیه؟ نترسین و بازی کنین باختین که باختین ولی نترس بازی کنین نه بکش زیرش میثاقیانی و فیروز کریمی

    • کیهان

      خیلی امیدوارم به امید خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج