۷۲۹۸۸۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پایان انتظار ۷ ساله آزمون؛ فرار بزرگ از روسیه

آزمون پیش از این وعده داده بود فقط تا پایان جام‌جهانی در روسیه می‌ماند و حالا وقت آن رسیده تا به وعده‌اش عمل کند.

وبسایت نود: جام‌جهانی روسیه آخرین فرصت برای سردار آزمون است. فرصتی برای این که این بازیکن یک بار برای همیشه تمام اخباری که در مورد حضور او در لاتزیو و اینتر و تیم‌های بزرگ دیگر منتشر می‌شود را به یک قرارداد و خبر رسمی تبدیل کند و حضورش در تیم‌های بزرگ به تیتر خبرگزاری‌ها منحصر نشود.

حضور آزمون در لیگ ایتالیا خبر جدیدی نیست. این خبر قدمتی به اندازه دوران بازیگری سردار آزمون دارد. بعد از مدت زمان کمی که از درخشش سردار آزمون در تیم ملی جوانان گذشت و بحث حضور او در روبین‌کازان مطرح شد پدر آزمون اولین کسی بود که از احتمال حضور این بازیکن جوان در لیگ ایتالیا خبر داد. هفده آذرماه ۱۳۹۱ بود که پدر سردارآزمون در مصاحبه‌ای گفت: «هنوز پیشنهاد روبین‌کازان راقبول نکرده‌ایم، اینتر و بنفیکا هم او را می‌خواهند.»

مطرح شدن این ادعا از زبان پدر سردار شائبه بازارگرمی او را بوجود آورد. ادعایی که به حقیقت نپیوست و آزمون به همان روبین‌کازان ملحق شد اما خبرهای حضور او در ایتالیا و لیگ‌های معتبر دیگر به پایان نرسید. بعد از این، بارها به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و خارجی مطرح از انتقال آزمون به لاتزیو و آرسنال حرف زده شد. مخصوصا زمانی که او در لیگ قهرمانان دروازه اتلتیکو و بایرن را باز کرد. اولین‌باری که این خبرها از روزنامه‌های معتبر به فارسی ترجمه شد حسابی همه را غافلگیر و ذوق‌زده کرد. احتمال حضور یک بازیکن ایرانی در یکی از این دو لیگ معتبر مهم‌ترین خبری بود که در آن زمان مطرح شد. خبری که به مرور اهمیت خود را از دست داد و البته از بین نرفت.

حالا در آستانه جام جهانی بار دیگر خبر همیشگی مطرح شده است؛ حضور آزمون در لاتزیو. در روزهایی که حدود شش سال از اولین باری که این گمانه زنی در رسانه‌ها مطرح شد گذشته است. در این سال‌ها جهانبخش و کریم انصاری فرد و لژیونرهای دیگر به تیم‌های اروپایی رفته‌اند و ترانسفرهای زیادی انجام داده‌اند اما سردار آزمون در رسانه‌ها تمام لیگ ها را گشته و در عمل در همان روسیه ماندگار شده است. جام‌جهانی ۲۰۱۸ آخرین فرصت برای مهاجم تیم ملی است تا حضورش در لیگ‌های معتبر اروپایی را به واقعیت تبدیل و هوادارانش را ذوق‌زده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی شیش اتیشه

      سردار به حاشیه رفت وگرنه میتونست تو بهترین تیم های اروپایی توپ بزنه ...

    • بدون نام

      هیچ جاپسراسب چران خلیل دلال رو نمیخوان

    • کیهان

      به امید خدا

    • بدون نام

      آشغال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج