۷۲۹۹۰۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ سفره‌داری در مجلس!

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: صبح دیروز تعدادی از نمایندگان ناگهان یک چیزی شبیه سفره وسط مجلس پهن کردند‌. آقای لاریجانی متحیر به سفره نگاه می‌کرد‌. اول فکر کرد سفره سحری است‌ اما ظهر بود‌. بعد فکر کرد که سفره افطار است‌ اما باز هم ظهر بود‌. آقای لاریجانی دکترای فلسفه دارد اما هر چه فکر کرد فلسفه این سفره را نفهمید‌.

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: صبح دیروز تعدادی از نمایندگان ناگهان یک چیزی شبیه سفره وسط مجلس پهن کردند‌. آقای لاریجانی متحیر به سفره نگاه می‌کرد‌. اول فکر کرد سفره سحری است‌ اما ظهر بود‌. بعد فکر کرد که سفره افطار است‌ اما باز هم ظهر بود‌. آقای لاریجانی دکترای فلسفه دارد اما هر چه فکر کرد فلسفه این سفره را نفهمید‌. دقایقی گذشت و به این نتیجه رسید که این هر چه باشد سفره نیست چون ماه رمضان است‌. علی مطهری گفت: احتمالا اینها نمایندگان شهرها و مناطق محروم هستند که از بس ما به حرف‌هایشان گوش نداده‌ایم، آمده‌اند سفره دلشان را وسط مجلس پهن کرده‌اند تا صدایشان به گوش مسوولان برسد‌. پزشکیان گفت: اینها خودشان مسوول هستند‌. صدایشان را می‌خواهند به گوش چه کسی برسانند؟

این جمع سه نفره به فکر فرو رفتند‌. یکی از نمایندگان سفره‌دار، سفره را با کمک چند نماینده دیگر آورد و گذاشت روی میز هیات‌رییسه‌. تعدادی نماینده دیگر نیز سفره‌های دیگری را وسط مجلس پهن کردند‌. آقای لاریجانی به سفره نگاه کرد و گفت: باز از سفره خالی به عنوان نماد استفاده کردید؟ این ایده را قبلا مردم در اعتراضات استفاده کرده‌اند‌. به راستی که این روزها مردم از سیاستمداران جلوتر هستند‌. نماینده سفره‌دار گفت: نه آقای رییس‌. اینها طومار است‌. طومار مخالفت با تصویب FATF‌. لاریجانی سر سفره را گرفت و آن را از روی میز هیات‌رییسه جمع کرد و گفت: درست است که امروز یکشنبه است ولی اینجا یکشنبه‌بازار نیست! بچه‌های خوبی باشید و بروید روی صندلی‌هایتان بنشینید‌. امروز خیلی کار داریم‌. هزینه اداره مجلس دقیقه‌ای ۱۸ میلیون تومان است‌. تا الان هم ده میلیون تومان هدر داده‌ایم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیان ایرانی

      آره بایدم مسخره کنی اون سفره دل مردم بوده که نگرانن دوباره خیانت نشه به این مملکت

      پاسخ ها

      • چهار شنبه

        بالاخره از این سفره ها نانی به ملت نخواهد
        رسید. البته حیف نون برای آدمهایی که وقت
        خود را صرف طومار نویسی میکنند. آیا کسی
        تا به حال از این شیوه به نانی رسیده؟ فکر
        نمیکم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج