۷۲۹۹۰۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

اکرمی: اهانت‌کنندگان، صالحی را نمی‌شناسند

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: کسانی که در راهپیمایی روز قدس به دکتر صالحی اهانت کردند نه تخصص ایشان را می شناسند و نه خدمات او را می دانند.

خبرگزاری ایرنا: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: کسانی که در راهپیمایی روز قدس به دکتر صالحی اهانت کردند نه تخصص ایشان را می شناسند و نه خدمات او را می دانند.

«حجت السلام و المسلمین سید رضا اکرمی » درباره اهانت عده ای به رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم روز قدس گفت:ما از تاریخ زندگی امیرالمومنین(ع) تجربه بسیار زیبایی داریم .وقتی امیرالمومنین (ع)مشاهده کرد برخی از اصحاب وی علیه مردم شام هتاکی و بدگویی می کنند فرمود من کراهت دارم شما مردمی هتاک، سباع و فحاش باشید، بیایید اوصاف آنها را بیان کنید و درباره نقاط منفی آنها صحبت کنید که حق پذیر و حق جو نیستند و یا زورگو و دیکتاتور هستند.

وی یادآورشد:اینکه عده ای ولو اندک در روز عزیز قدس و ماه مبارک رمضان در راهپیمایی که علیه اسرائیل و آمریکاست، علیه آقای صالحی فحاشی کنند و او را وطن فروش معرفی کنند این نشانگر جهل و ناآگاهی آنهاست و نشانگر این است از مسائل اطلاع ندارند.

اکرمی خاطرنشان کرد:در چنین مناسبت هایی باید نسبت به جنایات آمریکا و اسرائیل آگاه سازی کنیم و همانطور که امام راحل فرمودند هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران یادآورشد:صالحی فرد متخصص ، متعهد ، دیندار و دلسوزی است و اینکه ما او را مورد حمله و تعرض قرار دهیم قطعا کار زشتی کردیم و اگر به نام دلسوزی و خیر خواهی این کارها انجام شده قطعا خلاف و کار ناپسندی هست.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مسبوق به سابقه بودن چنین رفتارهایی آیا امکان ریشه کن کردن چنین رفتارهایی وجود دارد گفت:برای همیشه نمی شود چنین رفتارهایی را ریشه کن کرد چرا که بالاخره فکر، فهم و برداشت افراد متفاوت هست ، برخی خودفروخته هستند و اصلا حوصله ندارند به حقیقت مسائل برسند ولی به طور عمده می توانیم درباره مسائل اصلی کشور و اقدامات دشمن آگاه سازی کنیم و به مردم جهت بدهیم.

اکرمی ضمن تقبیح مجدد اهانت به رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: پیداست کسانی که به ایشان اهانت کردند نه تخصص آقای صالحی را می شناسند و نه خدمات او را می دانند. کسی حرفی زده و آنها هم بر زبان آورده اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند و اشاره کردند که در برجام باید نگاه ریاست جمهوری لحاظ شود ما طبق آیه قران باید بر تقویت قدرت و توانمندی نظامی ،علمی، صنعتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور اهتمام داشته باشیم و خودمان را نیرومند کنیم تا دشمن بداند با شایعه سازی و تبلیغات روانی علیه ملت ایران موفق نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      پیدا کردن افراد هتاک برای پلیس وماموران امنیتی کار سهلی است بنظر میرسد این کار الزامی است تا افراد پشت پرده این قبیل رفتار های سازمان یافته شناسائی شوند اگر با این افراد در گذشته که با رئیس مجلس ورئیس جمهور بر خورد شده بود دیگر شاهد این گونه مسائل نبودیم سر نخ را در مجلس جستجو کنید

    • بیطرف

      اگه شخصیت ایشون براتون مهم
      خیلی سادس ببینید کیا این اشخاص جاهل تحریک کردن و تو خیابان راه انداختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج