۷۲۹۹۱۰
۶ نظر
۵۰۳۲
۶ نظر
۵۰۳۲
پ

قیمت مجوز شکار؛ ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان!

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه تاکنون مجوز شکار بیش از ۱۰ تا ۱۵ راس صادر نشده است، گفت: هر مجوز شکار بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون به شکارچیان خارجی فروخته می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه تاکنون مجوز شکار بیش از ۱۰ تا ۱۵ راس صادر نشده است، گفت: هر مجوز شکار بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون به شکارچیان خارجی فروخته می‌شود.

علی تیموری در خصوص قیمت پروانه‌های صادر شده برای شکار گفت: قیمت‌های شکار برای شکارچیان داخلی و خارجی متفاوت است و تاجایی که من می‌دانم قیمتی را که صندوق ملی محیط زیست برای شکارچیان خارجی در نظر گرفته، بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه تاکنون مجوز شکار بیش از ۱۰ تا ۱۵ راس صادر نشده است، خاطرنشان کرد: سازمان حفاظت محیط‌زیست مجوز شکار ۱۰۵ راس را به صندوق ملی محیط‌زیست داده است و فکر می‌کنم تاکنون به ۸ شکارچی خارجی مجوز شکار داده شده و شکار توسط آنها انجام شده است، البته ۲۰ شکارچی داخلی متقاضی دریافت پروانه شکار هستند و تا پایان سال همچنان فرصت وجود دارد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: ۲۰ درصد مجوزهایی که سالانه برای شکار صادر می‌شود، متعلق به جوامع محلی است که با قیمت دولتی و بسیار ارزان به فروش می‌رسد و ۸۰ درصد این پروانه‌ها متعلق به شکارچیان داخلی و خارجی است.

تیموری با بیان اینکه هر پروانه شکار به قیمت دولتی ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، یادآور شد: صندوق برای ۱۰۵ پروانه شکار مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به سازمان پرداخت کرده است. صندوق نیز با توافقی که با شکارچی می‌کند پروانه‌های شکار را به آنها می‌فروشد و قرار است ۸۰ درصد مبلغ این فروش برای خدمات رسانی به همان منطقه شکار هزینه شود.

وی همچنین تاکید کرد: تعیین فصل شکار بر عهده کارشناسان محیط‌زیست است و مدیران استان‌ها پیشنهاد شکار در این فصل را مطرح کردند و پس از آن موضوع در جلسه‌ کارگروه شکار بررسی و تصمیم بر این شد که پروانه شکار صادر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داوود

      یعنی قوانینی مینویسید که فقط اربابها شکار کنند
      مرگ بر اربابها

    • بدون نام

      فقط پول و... محیط زیست همش کشکه.

    • بدون نام

      پول بده دولت برو شکار بزن محیط زیستو داغون کن دلشون که برای طبیعت کشور نمیسوزه بعدم پولارو اهتلاس کن برو حال کن کانادا خدایی نفت و گاز و وووو که هیچی حیوانات حنگل رم میفروشن میدزدن

    • فرهاد

      اول اینکه توی این فصل از سال موقع زاد و ولد چهرپایان و پرندگان هست من ب محیط شکار احترام میگزارم من پارسال ۲۶عدد غاز ۱۲عدد کله سبز و ۱۱۲تا مرغابی خوتکا شکار گروه ما بوده اما موقع داره وقتی جوجه کشی و تولید شروع بشه دست ب تفنگ نمیزنیم پس ما خودمان شکار کم داریم ب خرجیهام میدن خوب ولا پول چ کارها نمیکنه بشنو اقای ریس محیط زیست خوزستان شیر محمدی

    • بدون نام

      ای خدای بزرگ از این وطن فروشان پول پرست نجاتمون بده.
      به خبر دقت کنید بعد فریاد کنید مرگ بر استعمار

    • علی

      سلام اقایون محیط بانان ورییس محترم محیط زیست من به عنوان ی ایرانی نمیخوام ی خارجی بیاد وشکار کنه تو کشوری که تمام منابعش سهم پسران ونوادگان ماست چرا خودتونو به اون راه میزنید که اصولی پروانه شکار میدید اصلا خیلی از موجودات ایران در حال انقراضن وچند سال خشک سالی هم که از جمعیتشون کم میکنه بماند بازهم چشماتونو ببندید چون مهم جیبتونه نه چیز دیگه امیدوارم ی روزی تاوانشو بدن یا علی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج