جاباما
۷۳۰۰۱۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سخنگوی شورایعالی تهیه کنندگان:

نمایش فوتبال در سینما به ضرر صاحبان فیلم است

مسعود اطیابی سخنگوی شورایعالی تهیه کنندگان معتقد است نمایش فوتبال در سینما‌ها به ضرر صاحبان فیلم‌ها خواهد بود.

خبرگزاری مهر: مسعود اطیابی تهیه‌کننده سینما و سخنگوی شورایعالی تهیه کنندگان با اشاره مساله نمایش فوتبال در سینماهای کشور که این روزها بحث های زیادی درباره آن می شود، گفت: همه موارد مورد بحث برای چگونگی نمایش مسابقات جام جهانی فوتبال قرار است در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مورد بررسی و بحث قرار گیرد.

نمایش فوتبال در سینما به ضرر صاحبان فیلم است

وی ادامه داد: شورایعالی تهیه کنندگان هنوز به جمع بندی و تفاهمی در این زمینه نرسیده است چرا که نظرهای موافق و مخالف زیادی درباره نمایش فوتبال در سینماها ارایه می شود. در حال حاضر بسیاری از تهیه کنندگان معتقدند که بهتر است سینما، سینما باقی بماند و تنها محلی برای نمایش فیلم ها باشد.

این تهیه کننده و کارگردان تاکید کرد: نمایش فوتبال در سینماها می تواند به ضرر فیلم های در حال اکران و صاحبان آثار باشد. تا زمانی که به یک ضابطه دقیق نرسیده و برای چنین برنامه هایی هدف فرهنگی مناسبی را تعریف نکنیم، تصمیم هایی از این دست می تواند مخرب باشد.

سخنگوی شورایعالی تهیه کنندگان توضیح داد: یکی دیگر از مسایل مهم در بحث نمایش فوتبال در سینماها حق پخش آن است و این سوال مطرح است که آیا قانونا سینماها می توانند فوتبال پخش کنند یا خیر، چرا که حق پخش فوتبال توسط رسانه ملی خریداری شده است.

وی تاکید کرد: مساله دیگر این است که سینماها کدام مسابقه ها را نمایش می دهند. در حال حاضر مسابقات تیم ملی در پارک ها و میدان ها برای عموم پخش می شود و حال چرا باید مردم برای تماشای فوتبال بلیت بخرند.

اطیابی در پایان گفت: سینماداران ۱۸ بازی را برای پخش در سینماها در نظر گرفته اند که هر بازی ۲ سانس نمایش فیلم را در اختیار می گیرد که این به نفع سینما نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج