۷۳۰۱۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هزینه ۸۳۵ میلیون دلاری چینی‌ها در تبلیغات

۷ کمپانی چینی قرار است به عنوان اسپانسر جام جهانی، در روسیه تبلیغات داشته باشند.

خبرگزاری فارس: چین برای تبلیغات در جام جهانی روسیه مبلغ ۸۳۵ میلیون دلار هزینه کرده و در این بخش از کشورهای آمریکا و حتی میزبان بالاتر قرار گرفته است.

براساس گزارشات منتشر شده، برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امریکا ۴۰۰ میلیون دلار و روسیه ۶۴ میلیون دلار برای تبلیغات هزینه کرده‌اند که هزینه چینی‌ها ۲ برابر بوده است.

۷ کمپانی چینی که بیشتر آنها الکترونیکی هستند در روسیه و در جام جهانی ۲۰۱۸ تبلیغات خواهند داشت و اسپانسر هستند. این در حالی است که ۸ سال قبل یکی شرکت چینی در لیست جام جهانی آفریقای جنوبی قرار داشت.

شرکت دالیان واندا که در سال ۲۰۱۶ با مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار قرارداد بسته اجازه دارد تبلیغات خود را در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۲۲، ۲۰۲۶ و ۲۰۳۰ داشته باشد.

دبیر کل فیفا در این خصوص اعلام کرده چین به عنوان یک اسپانسر نقشی مهم و اساسی در ارتقاء و جهانی کردن فوتبال داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج