۷۳۰۱۷۸
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

شجاع: همه چی آرومه، می‌رویم برای هت تریک

مدافع شمالی پرسپولیس بدون هیچ شرطی به درخواست تمدید قرارداد با این تیم پاسخ داد تا این اتفاق او را به چهره محبوب هواداران تبدیل کند.

ورزش سه: در فصلی که نقل و انتقالات برای پرسپولیس به یک بحران تبدیل شده، هواداران این تیم در انتظار این هستند تا بازیکنان به تمدید قرارداد پاسخ مثبت بدهند. مساله‌ای که برخی بازیکنان این تیم در اقدامی جالب توجه و بدون هیچ شرطی آن را قبول کردند. شجاع خلیل زاده یکی از این بازیکنان بود. او که با قراردادی یکساله به عضویت پرسپولیس در آمده بود پیش از اینکه فصل به پایان برسد و مدیران باشگاه در به در به دنبال توافق با او باشند در اولین جلسه توافق خود را برای ادامه همکاری اعلام کرد.

خلیل زاده در خصوص شرایط این روزهای تیم می‌گوید: همه چی آرام است. قهرمان شده‌ایم و انتظار دارید تیم قهرمان چه مشکلی داشته باشد. درست است که برخی اتفاقات نگران کننده اطراف تیم وجود دارد اما آقای گرشاسبی به خوبی در حال مدیریت این اتفاقات هستند. در ضمن ما آقای برانکو ایوانکوویچ را هم در کنار خودمان داریم که برای دستیابی به هر موفقیتی یک تضمین بزرگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این روزها در حال تمرینات اختصاصی هستم. می‌خواهم فصل جدید را با آمادگی کامل آغاز کنم و به یک موفقیت بزرگ دیگر برسیم. خدا را شکر اسکلت تیم هم حفظ شده و هیچ جای نگرانی وجود ندارد و با حمایت هواداران برای هت تریک قهرمانی آماده می‌شویم.

شجاع خلیل زاده در واکنش به اینکه محرومیت باشگاه و جدایی چند بازیکن اکنون نگرانی بزرگی را شکل داده گفت: درست است که دیگر تیم‌ها در حال تقویت خود هستند اما پرسپولیس بازیکنان قدرتمندی در اختیار داشت و به واسطه آن توانست با اختلاف به قهرمانی برسد. من به شخصه به آینده امیدوار هستم. هر کسی از تیم برود این هواداران هستند که تیم را سرپا نگه می‌دارند و این را در تاریخ باشگاه می‌توانید ببینید. از طرف من به عنوان کوچکترین عضو پرسپولیس بگویید هیچ نگرانی وجود ندارد و بزرگی پرسپولیس به نام آن و حمایت هواداران است نه من و امثال من.

وی در پاسخ به اینکه چرا برخلاف دیگر بازیکنان برای تمدید قرارداد منتظر پایان فصل نماند و خیلی زود به توافق رسید نیز گفت: کجا می‌رفتم از پرسپولیس بهتر؟ تیم قهرمان، مربی بزرگ و هواداران بامعرفت و البته اهداف بزرگ برای موفقیت‌های بیشتر. این تمام چیزی است که هر بازیکنی به دنبال آن است و خوشحالم که اکنون در تیم حاضر هستم. من نه اهل بازارگرمی هستم و نه بلدم منت بگذارم. برای کار دیگری به باشگاه رفته بودم که بحث محرومیت نقل و انتقالاتی با آقای گرشاسبی پیش آمد و من گفتم کجا را باید امضا کنم. به همین سادگی و اکنون هم افتخار می‌کنم و خوشحالم که می‌توانم در کنار تیم حاضر باشم. همیشه نمی شود که باشگاه به دنبال بازیکن باشد یکبار هم ما باید معرفت‌مان را به هوادار و باشگاه نشان بدهیم. آن هم تیمی مثل پرسپولیس که هیچ شرط و شروطی نمی‌توان برای آن گذاشت. خدا را شکر که فقط یک نیم فصل دیگر از محرومیت باقی مانده اما مطمئن باشید اگر چندین سال دیگر هم خدای ناکرده باشگاه محروم بود من قراردادم را به عنوان عضوی کوچک امضا می‌کردم.

اما برخی بازیکنان ...

در مورد دیگر بازیکنان حرفی ندارم و هر کس می‌تواند درباره خودش تصمیم بگیرد. شاید پای حرف آنها هم بنشینید دلایل منطقی برای تصمیم خود داشته باشند. من فقط درباره خودم می‌توانم تصمیم بگیرم و حرفم همان است که گفتم و بدون منت و شرط حاضرم تا هر زمان که باشگاه صلاح بداند در تیم بمانم. من فقط این را بگویم که بازیکنان هم دلایل خاص خودشان را دارند و نباید یکطرفه به قاضی رفت و جایی هم باید به آنها حق داد.

اما این جدایی‌ها باعث شده تا پرسپولیس ضعیف شود و امید برای موفقیت آن در ادامه کم.

وقتی بازی‌ها شروع نشده چطور می‌توانید بگویید تیم ضعیف شده است. من منکر زحمات بازیکنانی که از تیم رفته‌اند نمی‌شوم و درباره آن کادرفنی می‌تواند بهتر بگوید اما وقتی پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کنی جای هیچ اشتباهی ندارد و باید دو برابر توانایی‌ات عمل کنی. ببینید پرسپولیس شبیه هیچ جا نیست. وقتی قبول می‌کنی اینجا حاضر شوی و پیراهن این تیم را بر تن کنی باید بهترین بهترین و بهترین عملکرد را داشته باشی.

گفتی برخی حواشی و فشارها از سوی هواداران که نه برخی خط دهی‌ها باعث جدایی بازیکنان شده. اما نمی‌توان مدیریت باشگاه را هم در این اتفاق مقصر دانست. شاید اگر در همان مقطع لیگ خیلی صریح با بازیکنان برای تمدید صحبت می‌شد وضعیت فرق می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرِ نفهم لنگیت کنن

    • بدون نام

      دمت گرم

    • حسین

      توهم سال بعد که اسم دربیاری میشی مثل بقیه
      همتون مثل همین

    • امیر

      دمت گرم راموس

    • abitarin

      همین دو سال هم فدراسیون قهرمانتون کرد ، چیزی که حتی کارلوس کی‌روش هم به آن کنایه زد

    • پرسپولیسی شیش اتیشه

      به امید خدا هتریک میکنیم

    • فریبای جواد

      ساقیتو عوض کن . هپروت دیگه بسه علیل زاده

    • یزدان استقلالی

      خخخخخ خیلی خندم گرفت از حرفتون توهم زدی
      دیگه قهرمانی رو مگه تو خواب ببینی
      استقلال سرور پرسپولیس

    • امین تاجی

      هه عمران گوگولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج