۷۳۰۲۳۱
۵۰ نظر
۵۰۱۸
۵۰ نظر
۵۰۱۸
پ

وقتی نتانیاهو مدعی دوستی با مردم ایران می‌شود!

"ما با شما هستیم؛ ما کمک کنیم تا میلیون ها ایرانی مجبور به رنج کشیدن نباشند. " کلیدواژه‌هایی تکراری که در یک‌سال گذشته بارها از دهان ترامپ و وزیرخارجه آمریکا خارح شده و این‌بار با هدفی جدیدتر از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی.

خبرگزاری ایسنا: "ما با شما هستیم؛ ما کمک کنیم تا میلیون ها ایرانی مجبور به رنج کشیدن نباشند. " کلیدواژه‌هایی تکراری که در یک‌سال گذشته بارها از دهان ترامپ و وزیرخارجه آمریکا خارح شده و این‌بار با هدفی جدیدتر از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی.

دو روز پس از مراسم روز قدس در ایران، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیام مستقیمی برای مردم ایران فرستاد. پیامی که این‌بار اهداف سیاسی را در قالب یک‌معضل اقتصادی، اجتماعی پنهان کرده‌بود: بحران آب.

نتانیاهو که روزگاری با نقاشی یک بمب اتمی برای سخنرانی علیه ایران در سازمان ملل حضور پیدا کرده بود، این بار مقابل دوربین یک لیوان آب را سرکشید و با خطاب‌قرار دادن ایرانی‌ها سعی در القای این مساله داشت که حالا که ایران با بحران کم‌آبی دست‌وپنجه نرم می‌کند، کلید حل این مشکل در دست اسراییل است! اقدامی که به وضوح نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین دور برنامه‌های خصمانه خود علیه ایران، با مطالعه دقیق چالش‌های پیش‌روی کشور، سعی بر دست گذاشتن بر نقاط‌ حساس و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت دارد.

جالب این‌که سیاست جدید صهیونیست‌ها کاملا در راستای پروپاگاندای ترامپ و مدیران روابط خارجی آمریکاست که اصرار دارند باوجود همه فشارهایی که به ایران تحمیل می‌کنند، ادعا کنند که "کنار مردم ایرانیم"! حتی اگر ظرف چندماه گذشته قوانین مهاجرتی را علیه ایرانی‌ها تنظیم کرده‌باشند، هزاران دانشجوی ایرانی را از مراجعت به ایران و دیدار خانواده‌شان محروم کرده باشند، سد راه ورود هواپیماهای جدید و نوسازی ناوگان هوایی کشور شده باشند، با قوانین جدید باعث سخت‌تر شدن بیماران ایرانی به داروهای مورد نیاز خود شده باشند یا حتی از نامی مجعول برای "خلیج فارس" استفاده کنند.

حالا اما در حالی که فلسطینی‌های ساکن نوار غزه به دلیل تصرف منابع آبی‌شان از سوی رژیم صهیونیستی از کمبود آب رنج می برند، نخست وزیر این رژیم با انتشار پیام ویدیویی گفته است که آماده است به ایرانی‌ها برای غلبه بر بحران آب در این کشور کمک کند و حتی برای این‌کار یک وب‌سایت ویژه به زبان فارسی ایجاد کرده است که مختص پروژه‌های مربوط به مدیریت منابع آب و دیگر مسائل همچون آبیاری است تا ایرانیان بتوانند از آن برای غلبه بر بحران کنونی آب در این کشور بهره ببرند.

نقشه جدید اسراییل برای ایرانی‌ها

در شرایطی که بحران آب در ایران مدت‌هاست که مورد توجه ویژه دولت قرار دارد و کارگروه‌های ویژه‌ای در سطوح مختلف برای کمک به حل این مساله تشکیل شده است، به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی با مطالعه دقیق این چالش و نارضایتی‌های احتمالی ناشی از آن، سعی در این دارد که دولت ایران را در حل این مساله ناتوان جلوه کند و با ادعایی عجیب، خود را ناجی این بحران و در کنار مردم ایران نشان دهد. موضوعی که خود مردم قطعا از اهداف پشت‌پرده آن آگاهی دارند؛ هرچند این اتفاق مسئولیت دولت و وزرات نیرو را برای اطلاع‌رسانی بهتر اقدامات انجام شده در حوزه آب برای مطللع کردن مردم دوچندان می‌کند.

نتانیاهو در ادامه این پیام مدعی شده است که رژیم صهیونیستی از فناوری خوبی در این زمینه برخوردار است و می تواند حدود ۹۰ درصد از آب فاضلاب خود را بازیافت کند. وی همچنین با ادعای اینکه میلیون‌ها کودک ایرانی از سوء مدیریت و بی‌کفایتی رنج می برند مدعی شد که ابتکار عمل بشردوستانه اسرائیل به حفظ جان ایرانی‌های بیشماری کمک خواهد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مدعی کمک به ایران برای غلبه بر بحران کم‌آبی است که این رژیم با تصرف منابع آبی مردم نوار غزه مشکلات بیشماری را برای زندگی روزمره ساکنان این منطقه ایجاد کرده است. فلسطینی‌ها در نوار غزه با کمبود منابع آب آشامیدنی و حتی آب کافی برای آبیاری مزارع کشاورزی و درختان زیتون خود که یکی از منابع درآمد مردم این منطقه است مواجه هستند. نتانیاهو همچنین درپیام خود با تکرار ادعاهای خصمانه و بی اساس خود علیه دولت ایران مدعی شد که این کشور مردم خود را از آب محروم می کند و اسرائیل در کنار مردم ایران ایستاده است!

وبسایت پیشنهادی بنیامین نتانیاهو در حقیقت بخشی از سایت رسمی وزارت امور خارجه اسرائیل است که تنها مقاله‌هایی را در زمینه مدیریت منابع آب و کشاورزی به زبان فارسی منتشر می کند. این بخش همچنین ایرانیان را ترغیب به خواندن تجارب جدید اسرائیل در زمینه مدیریت منابع آب می‌کند و از آنها می خواهد اخبار مربوط به آن را در تلگرام دنبال کنند. نتانیاهو در حالی این پیام ویدیویی را منتشر کرده است که روز یکشنبه به کابینه خود گفت اسرائیل با مشکلاتی در زمینه کمبود آب مواجه است. وی اظهار داشت کابینه طرحی فوری را برای حل مشکل کمبود آب تصویب خواهد کرد.

کارشناسان ایرانی در حوزه آب، بهترین‌های منطقه‌اند

در این شرایط، هدایت فهمی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو با اشاره به صحنه‌آرایی جدید صهیونیست‌ها درباره بحران آب در ایران، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه کارشناسان ایرانی در بخش آب از نظر علمی،فنی و تکنولوژی جزو برترین‌های منطقه و حتی دنیا هستند، تاکید کرد: توسط کارشناسان ایرانی اقدامات برجسته ای در سراسر دنیا صورت گرفته، لذا می‌توان صراحتا اعلام کرد که هیچ مشکلی از نظر فنی در بخش آب کشور وجود ندارد.

وی تصریح کرد: متخصصان ایرانی در حوزه‌های تصفیه و بازچرخانی آب از دانش کافی برخوردارند اما باید این مساله را نیز پذیرفت که ایران با چالش بزرگی به نام آب روبرو است و هشت عامل اصلی در تداوم این بحران مداخله دارد که حل آن نیز نیازمند هماهنگی میان دستگاه های ذی ربط به این حوزه است. فهمی با بیان اینکه متاسفانه در ایران هماهنگی میان دستگاه ها وجود ندارد، عنوان کرد: برای حل این مسال در اسفند ماه سال گذشته دولت کارگروه ملی سازگاری با کم آبی را ایجاد کرد که یکی از اهداف آن انسجام میان دستگاه های مرتبط با بخش آب است.

وی با ابراز امیدواری برای حل این مشکل، گفت: این مساله بدین معنا نیست که ایران مشکل فنی مهندسی و علمی برای حل چالش های آب کشور داشته باشد بلکه اتفاقا کارشناسان و متخصصان این حوزه بسیار خبره و کارکشته هستند. این مقام مسئول در وزارت نیرو در خصوص ایجاد کانال تخصصی آب به زبان فارسی از سوی رژیم اسرائیل، عنوان کرد: هر کشور و یا هر کسی که اراده کند می تواند در یک حوزه تخصصی سایتی را ایجاد کند و به اعتقاد من این موضوع مشکلی ندارد، اما مساله این است که انجام کار های این چنینی نمی تواند حلال مشکلات باشد؛ چراکه مشکل ایران عدم دسترسی به دانش روز دنیا نیست.

به گفته وی، در این حوزه لازم است که یک سایت اطلاع رسانی داخلی با هدف ارتقای دانش بهره برداران و تشکل ها در راستای مدیریت عرضه و تقاضا ایجاد شود که متاسفانه این کار تا کنون انجام نشده اما می توان روی این مساله مانور داد و می بایست متخصصان،دانشگاهیان و وزارت نیرو برای این موضوع برنامه ریزی کند. وی ادامه داد: به طور قطع باید گفت که ایجاد سایت برای متخصصان هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد چراکه آن ها می توانند از طرق مختلف دانش خود را افزایش دهند هرچند که بنده معتقدم کارشناسان ایرانی در حوزه آب بسیار خبره هستند.

فهمی در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به اهمیت بدنه کارشناسی کشور، اظهار کرد: یکی از راه هایی که می توان مقابل سوءاستفاده های این چنینی را گرفت این است که کشور باید بدنه کارشناسی خود توجه بیشتری کند چراکه این بدنه بهترین پادزهر برای مقابله با چنین رفتار هایی است. به گفته وی، زمانی که بدنه کارشناسی کشور بی‌اعتماد می‌شود، افراد دیگر به خود اجازه دخالت و مداخله را می‌دهند، لذا به اعتقاد من یکی از راهکار های مقابله با چنین صحبت هایی توجه بیشتر به کارشناسان است.

نیازی به شعبده‌بازی نتانیاهو نداریم

سخنگوی وزارت خارجه نیز امروز در گفت‌وگوی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی در مورد ویدئوی اخیری که از سوی نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با کم آبی در ایران و تلاش این رژیم جهت کمک به ملت ایران در راستای مبارزه با این موضوع منتشر کرده است و همچنین ادعاهایی که او علیه دولت ایران مطرح کرده ، گفت: این بار اول نیست که آقای نتانیاهو چنین کارهایی را انجام می‌دهد. او از این کارها زیاد انجام می‌دهد و بار اول نیست که از این حرف‌های بی‌ربط می‌زند.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین، گفت: آقای نتانیاهو و رژیم صهیونیستی باید دست از کشتار مردم فلسطین و جنایت‌هایی که هر روز انجام می‌دهد، بکشد و نیازی نیست که نگران موضوع خشکسالی در ایران باشد. این دیپلمات ارشد کشورمان ادامه داد: قطعا مردم ایران با توانمندی‌ها و وجود قشر فرهیخته‌ای که در کشور دارد توانایی حل و فصل مسائل خود را دارد و نیازی به این شعبده‌بازی‌ها ندارد.

قاسمی با بیان اینکه نتانیاهو در سفر اخیر خود به اروپا ناکام بود و با توجه به شکستی که در این سفرها داشت و اینکه نتوانست آنها را با آمریکا در ارتباط با خروج از برجام و تغییر نوع نگاه آنها به این توافق بین‌المللی همراه کند، گفت: در همین راستا نیاز داشت که اقدام دیگری انجام دهد و در همین چارچوب اقدام اخیر که یک اقدام فریبکارانه، ریاکارانه و بچه‌گانه است را انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارشناسان ایران بهترین منطقه اند؟؟؟ جوک قرن یا جوک هزاره؟

    • محسن

      با با گور پدر اسراییل به اون خدا این عوضیا مغز هستن میتونن مشکل کم آبی رو حل کنن زایینده رودو خشک کردید آبو از بین بردید اقتصاد همه چی کمر ما مردم عادیرو خورد کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدون فحش وتوهین هم میتونی حرفت رو بزنی .....

    • خودم

      متاسفم براتون....اتفاقا کانال خوبی هست و راهکارهای خوبی هم ارائه شده....
      حضرت علی هم فرمودن..علم را بیاموز حتی اگر نزد دشمنت باشد...

    • بدون نام

      درست نتانیاهو مردم ایران رو دوست نداره مسولان مملکت که از چالشهایه کشور خبر داشتن تو این مدت چیکار کردن برای اب و بیکاری و فقر مسولان خودشون پراید 3م رو دادن 20م که مثل یه بمب تو دسته مردمه خودشون ماشینهایه خارجی سوار میشن بهتر نیست روحانی با پراید یا سمند بره استقبال پوتین.

    • مشتی

      وقتی ما از دولت خود خیری ندیدیم دولت همه چیز را رها‌کرده اصلا کسی نیست از سیف بپرسد سکه چرا ۳ میلیون شد. خوب طبیعی است که مردم جواب سلام دشمن را بدهند.

    • محمد

      انشاالله تا چند سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت. نتانیاهو بجای چرتو پرت گفتن بهتره سرش توی لاک خودش باشه و بدونه مردم ایران فقط به نابودیش فکر میکنند.
      ولی خداییش ما چه کارشناسایی داریم که با این بی تدبیری بحران آب رو چند برابر کردن نمونه آن سد گتوند که آب و کلا منطقه رو داره شوره زار و نابود میکنه. انشاالله که کارشناسای جدیدمون کارو دست بگیرن و اوضاع رو سامان بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم تا چند ماه دیگه با این پسرفتی که داریم دیگه اثری از ایران وایرانی نخواهد ماند

      • بدون نام

        کاربر شماره ی ۱۲:۱۳ زبونتو گاز بگیر. ایرانی تا آخرش در برابر مشکلات مقاومت میکنه و سر تسلیم فرود نمیاره. ما به حول قوه ی الهی پیروز خواهیم شد به کوری چشم دشمنان.

    • ب

      کارشناسان ایرانی بیسوادترین و بی دانش ترین افراد روی زمینن که با پارتی بازی مدرک گرفتن و چیزی بارشون نیست که وضع کشور به این روز افتاده،و این خوک کثیف دهنش رو وا کرده و چرت و پرت میگه،این جانور خودش از یزید بدتره و داره برای ملت فلک زده ایران نقش آدم خوبه رو بازی میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق با شماست. ان شاءالله که از نیروی جوان و نخبه برای کمک به حل مشکل آب کمک بگیرند. ولی در کل نتانیاهو میخواهد از هر آب گل آلودی در ایران ماهی بگیرد. ان شاءالله که به درک اسفل السافلین واصل شود.

    • بدون نام

      آدم یاد حرفهای مسئولین خودمون دم انتخابات می افته.

    • علی

      نویسنده محترم ایا تا کنون به سرزمین ارواح سفر کرده اید .بسیاری از روستاهای اطراف اصفهان آنچنان دچار خشکی شده اند که تمامی درختهای آنها کاملا خشکیده است و حتی یک شاخه سبز نیست .گناه بسیاری از این مشکلات بر عهده شما نویسندگان دروغ پرداز است .بابا گور بابای اسراییل چرا بجای حل مشکلات کشور تمام توجه مزدم را متوجه بیگانگان می کنید .بجای تهیه گزارش در باره مشکلات مردم فکر و کران شده بحث در باره خارجیها . شر را رها کن شر تورا رها می کند .اترک الشر یترکک

    • امیر

      گور بابای اسراییل ولی این رو هم بگم که مسئولین دولتی انقدر که به فکر جیب خودشون واقازاده هاشون هستن اگر به فکر کم ابی بودن مشکل حل شده بود

      پاسخ ها

      • یاس

        اخ گل گفتی خدالعنت کنه باعثو بانیشو

    • ایران

      خوب یا بد مدعی یا غیر مدعی مملکت واقعا در زمینه مهندسی آب مشکل داره مسولین امر هم که خواب تشریف دارن یا دارن خودشون واقازاده هاشون با پول بیت المال آماده اونور آب میکنند قیمتها سرسام آور رفته بالا خودرو احتکار میشه قیمتش نجومی میشه معاون وزیر از این بی نظمی بازار خبر نداره بعد نمی دونم چطور میخان به وضع مردم برسن دروغ الی ماشاا.... خدا فقط خودت به داد ما برس

    • بدون نام

      من کاری به سیاست بازی ندارم ولی اینو میدونم که اسرائیل درتامین اب برای کشاورزی واب شرب تو دنیا حرف اول ومیزنه همچنین تو دامپروی

    • بدون نام

      در پاسخ به این یاوه گویی نتانیاهو ما باید منابع آبی باقیمانده را هم نابود کنیم تا نشان دهیم که این چیزها اصلا برایمان مهم نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا شفات بده

    • بدون نام

      من جای مسئولین بودم یک ماه گریه میکردم و از خدا طلب بخشش می کردم.نیم وجب کشور خولست درس کشور داری بهتون بده.

    • Hiissss

      دمش گرم بهرحال بهتر از خیلی از مسولین خودمونه

    • بدون نام

      مردم ایران با مردم جهان قهرنیستند

    • بدون نام

      پس جون ننت مارو تحریم نکن. ...

    • علیرضا

      ما هم قبول داریم نتانياهو عاشق چشم و ابروی ما نیست ولی چرا مسئولان مملکت در حل مشکلات مردم اینقدر بی خیال و بی عرضه هستند که فردی مثل نتانياهو بخواهد برای ما ادای دلسوزی در بیاورد؟

    • ممد

      قابل اعتماد تر مسئولین خودمون هستند که تمام منابع کشور رو نابود کردن و میکنن

    • بدون نام

      ایران کشورخشکیه ونبایدکشاورزی کنیم ازناچاری ومجبوری وبیکار مجبوریم کشاورزی کنیم وگرنه کارباش نمیرویم کشاورزی وقتی مسولین کم کاری کنن اسرایل ازفرصت استفاده میکنن وقتی بی ابی بی سابقه داریم وفقرزیادوکم بودجگ وبیکاری نجومی چرا۱۶ملیون افغانی منابع بودجه وشغل کشورمردم هزینشون میکنیدو ۱۰ملیون شغلمونم اشغال کرد وبه قول نمایندگان مجلس یعنی چی که بیش از۳ملیون شغل ساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه اشغال کردن بیکارواونهاازاوضاع بدکشورمون خبردارن مثل کپک نیستن سرشون توبرف کنن بگن هیچکی مارونمیبینه واین چه توجیحیه باینهمه بیکاری بای فقربودن اینقدرمهاجرافغان جنگ اینده جنگ اب

    • بدون نام

      آیا مردم غزه را هم دست دارید .
      قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس .

    • بدون نام

      هم به ناتانیاهو خندم میگیره که معلومه دیگه واقعا به سیم آخر زده هم به خودمون خندم میگیره با این کارشناسای اصلا کار
      نشناسمشون ، ول کنین بابا این مسخره بازیارو یه نگاه به این عربستان بکنین ببینین تو بیابون خشک و بی آب چجوری آب به کشورهای اطراف صادر میکنن حالا یا این تکنولوژی رو خریدن یا درست کردن فرقی نداره، به هر حال عرضه دارن والا که مردمشون تو بیابون احساس کم آبی نمیکنن مغزشون بیشتر از ما کار میکنه

    • بدون نام

      وقتی کسی علمی دارد باید استفاده کرد و برای مردم خود استفاده کند

      این سفارش پیامبر هست

      حالا شما به فکر مردم ایران باشید جدا از مشکلات سیاسی

    • بی نام

      فکر می کنم دوستیش با ملت ایران صادقانه باشد .

    • بدون نام

      با این بهترین ها کار به اینجا رسیده!!!!!!؟

    • بدون نام

      لعنت خدا براسرائیل

    • بدون نام

      شما هم دوست هستید و دشمن نیستید که کاری برای رفع بحران آب نکردید ۱۵ساله که همه فریاد میزنند خشکسالی داریم وسال به سال بدتر میشه .حالا بعد از این همه سال صحبت از برداشتهای غیر مجاز و آبیاری سنتی و وووو است و بی آبی داره به بحران جدی تبدیل میشه .شما چیکار کردید .گور بابای اسرائیل

    • بدون نام

      شما جیب ما را نزن کمک کردنت پیش کش

    • بدون نام

      درود برشرفش ولعنت بر کشورهاو گروهای شبه نظامی عربی

    • بدون نام

      برو بابا چهار تا کارشناس خوب مثل کاوه مدنی داشتیم اونارو هم ک فراری میدین کسی نموند , نتیجشم ک معلومه

    • علی

      سلام، خیلی جالبه که دشمنان قسم خورده ما چالش های کشورمون رو بهتر از مسیولین ما میشناسن و مطالعه میکنن و ما همش در حال درگیری های جناحی و لشکر کشی های خیابانی هستیم و داریم مملکت رو با سرعت به سمت بحران هدایت میکنیم، چند ماهه تمام انرژی نماینده ها و تصمیم گیرندگان کشور صرف چند لایحه میشه و نتانیاهو داره در مورد بحران آب ما مطالعه میکنه

    • علی

      دوستی خاله خرسه . موشک می زنید 17 تا ایرانی رو می کشین بعد ادعا دوستی می کنید؟؟؟ . نابودی شما ها نزدیکه ترسیده اید مثل کفار مکه هنگام فتح دارید به پا مسلمین می افتید . مرگ بر اسراییل کودک کش

    • بدون نام

      نادان است

    • بدون نام

      فاضلاب ایران را بدهید نتانیاهو تصفیه کنه برا خودش

    • بدون نام

      آهان نظرات رو برای این بخش نمیخواید بزارید
      اوهوم اوهوم‌ .

    • بی نام

      خوبه این که میگن دشمن ماست از نگران بی ابی تو ایران هست ولی متاسفانه مسعولین ما هنوز خوابن خخخخخ

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      آقای قاتل شرت کم کن ازمسلمانان فلسطین آب شمارانمیخواهیم شکرخدا کسی که بنده خداهست مطمئن باش بدون آب وغذا نمیماند

    • بدون نام

      همین که به فکر ما بوده یک دنیا ارزش داره کاری ب سیاستش ندارم ولی دمش گرم که از بعضی مسعولان دلسوزانه تر صحبت کرد

    • بدون نام

      بازم به نتانیاهو.دمش گرم.

    • بدون نام

      خدایا به این مملکت رحم کن

    • سید علی اقبالی

      به ولای علی اگه همین الان بگن ماموریتت کشتن این سگ نجسه بدون معطل کردن حتی یه لحظه ساکمو میبندم میرم سمت اسرائیل این حرومزاده و هرچی صهیونیست به خاک و خون می کشم.
      ملت عزیز در جریان باشید که وعده امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر عمر 25 ساله رژیم منحوس ناجوانمرد و غیر مشروع اسرائیل نه با تاخیر بلکه با تعجیل اتفاق خواهد افتاد.
      یا علی.

    • بدون نام

      سیدعلی اقبالی اگه عرضه داری جونت را برای مردم خودمون فدا کن

    • مهدی

      اسرائیل رتبه یک فناوری اب تصویه فاضلاب ابیاری درست بیابان زدایی و بهره برداری بالا رو داره و کشور ما رتبه اخرو داره.نگاه کردن به داخل تو این زمینه قطعا سرعت ویرانی رو بیشتر میکنه عقل سالم میگه الگو برداری از موفق ها بکنی حالا میخواد اسرائیل باشه یا هرجایی دیگه.کشورهای که شما حمایت میکنید مثل عراق سوریه لبنان یمن که از این پیشنهادها به ما نمیدن.دلسوز ما هم نیستن.پیشنهاد اسرائیل بسیار محترم بود

    • بدون نام

      بری به درک نتانیاهوووووو؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج