۷۳۰۲۸۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

رایان رینولدز در فیلم مثلث برمودا بازی می‌کند

طبق گزارشات صورت گرفته قرار شده است رایان رینولدز در فیلم جدیدی درباره مثلث برمودا بازی کند که گویا در آن، هنرپیشه Deadpool ۲ با کوسه‌ها، واکینگ‌ها و نازی‌ها بازی می‌کند.

گیمفا: طبق گزارشات صورت گرفته قرار شده است رایان رینولدز در فیلم جدیدی درباره مثلث برمودا بازی کند که گویا در آن، هنرپیشه Deadpool ۲ با کوسه‌ها، واکینگ‌ها و نازی‌ها بازی می‌کند. این فیلم ماجراجویی علمی تخیلی، پروژه‌ای است که سال قبل مربوط به سم ریمی بود اما طبق خبری که از سوی بعضی از منابع اعلام شده، این کارگردان به سمت تولید فیلم رفته که گفته می‌شود اواخر امسال آغاز می‌گردد.

ساخت این فیلم بدون عنوان ابتدا در فوریه ۲۰۱۷ اعلام شد و ریمی اعلام کرد که در حال مذاکره با Skydance Productions درباره کارگردانی فیلم است. هیچ خبر رسمی در رابطه با ساخت فیلم اعلام نگردید و خیلی‌ها تصور کردند ساخت این فیلم متوقف شده است. ریمی سال گذشته مشغول تولید و ساخت فیلم‌هایی همچون Ash Vs. Evil Dead، ریبوت The Grudge و فیلم جدید Crawl بود. جدیدترین فیلم سینمایی او در منصب کارگردان، Oz The Great And Powerful در سال ۲۰۱۳ بود. اخیرا اعلام شده او کارگردان سریال جدیدی بر اساس The Kingkiller Chroicle است.

اما طبق خبر منتشر شده از سوی The Hashtag Show، فیلم مثلث برمودا دوباره به صدر اخبار بازگشته و ریمی کار فیلم‌برداری آن را امسال سپتامبر آغاز می‌کند. با اینکه بیشتر جزئیات پیرامون فیلم مخفی نگه داشته شده‌اند، گویا رینولدز برای بازی در نقش اصلی مرد فیلم انتخاب شده و شخصیت زن فیلم که فرمانده نیروی دریایی خواهد بود، Vogel نامیده می‌شود. این گزارش شامل خلاصه داستان نیز است که نسخه آپدیت شده از فیلم‌های هیولایی داگ مک‌کلر (Doug McClure) دهه هفتاد مانند The Land That Time Forgot است. داستان فیلم بدین شرح است:

رایان رینولدز در فیلم مثلث برمودا بازی می‌کند

وقتی زیر دریایی بزرگی‌ که سلاح‌های هسته‌ای حمل می‌کرده، در مثلث برمودا گم می‌شود، فرمانده Vogel از دکتر فیسک (احتمالا با بازی رینولدز) کمک می‌گیرد، فیزیکدانی که تحقیق پدر بزرگش باعث کشف جزیره مرموزی به امید پیدا کردن سلاح‌های هسته‌ای می‌شود که هیچ سکنه‌ای جز کوسه‌ها، وایکینگ‌ها و نازی‌ها ندارد.

فیلم‌نامه کار را جان جاتینز (John Gatins) نوشته که ریبوت Power Rangers و داستان Kong: Skull Island را قلم زده است. با فرض اینکه ریمی کارگردان این فیلم باشد، تهیه کنندگان Annihilation، دان گرنگر (Don Granger)، دیوید الیسون (David Ellison) و دن گلدبرک (Dan Goldberg) نیز در این پروژه حضور خواهند داشت و انتظار می‌رود فیلم‌برداری این کار در ماه اکتبر تکمیل شود. همه این‌ها مستلزم خبر رسمی از سوی استودیو و عوامل کار است و رینولدز در حال حاضر برنامه کاری شلوغی با فیلم‌های Six Underground, Deadpool و X-Force دارد.

اگر این گزارش دقیق باشد، مثلث برمودا می‌تواند فیلم جالب و ترسناکی با کارگردانی ریمی باشد.

منبع: ScreenRant

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج