۷۳۰۲۹۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آمریکایی‌ها، کلینتون را «شکارچی جنسی» می‌دانند

اکثریت مردم آمریکا بر این باورند که «بیل کلینتون» رئیس جمهور پیشین این کشور یک «شکارچی جنسی» است نه «قربانی بازی‌های سیاسی».

خبرگزاری فارس: نظرسنجی‌های موسسه «راسموسن» در آمریکا نشان داد که بیش از نیمی از اهالی این کشور «بیل کلینتون» رئیس جمهور پیشین آمریکا را یک «شکارچی جنسی» می‌دانند.

جدیدترین نظرسنجی موسسه راسموسن که از طریق تلفنی و بررسی‌های آنلاین صورت گرفت نشان داد که تنها ۲۴% رای دهندگان آمریکایی بیل کلینتون را قربانی رقبای سیاسی برمی‌شمارند.

بر اساس این گزارش، ۵۳% رای دهندگان آمریکایی کلینتون را یک «شکارجی جنسی» می‌دانند. در این نظر سنجی ۵۵% مردان کلینتون را شکارچی جنسی دانسته و در بین بانوان حاضر در این نظرسنجی ۵۰% چنین نظری را نسبت به بیل کلینتون داشتند.

این درحالی است که رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه‌ای گفته بود که لزومی برای عذرخواهی از «مونیکا لوینسکی» منشی خود که با وی روابط نامشروع داشت، نمی‌بیند. در این نظرسنجی ۴۴% شرکت کنندگان خواستار معذرت خواهی کلینتون از لوینسکی شدند.

بیل کلینتون از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ رئیس جمهور آمریکا بود. وی همچنین دومین رئیس جمهور آمریکا پس از «آندرو جانسون» بود که استیضاح شد. سنای آمریکا در سال ۱۹۹۹، کلینتون را به اتهام ادای شهادت دروغ و تلاش برای جلوگیری از اجرای عدالت استیضاح کرد اما او با یک رای اضافی توانست از برکناری رهایی یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغه

    • بدون نام

      اينها همه در برگرفته از حسادتها و اذيت رساندن به بالاتر از قشر عموم است ،،،در صورتي كه عموم جامعه افراد عمومي و قشر پايين جامعه بدون صدا و بهبهه و دغدقه فكري و روحي و تبليغاتي هزاران غلط و ابتذال و كج روي اجتماعي و شخصي و عادتي و رفتاري و كلامي به جا مياورند كه أصلا در هيچ جا نه ديده ميشود و نه مطرح ميشود ولي كافي يكي از هزاران غلط يكي از افراد معمولي جامعه براي يك فعال سياسي و يا نابغه اجتماعي در يك جا يك حركتي ديده شود اگر او اين كار را هم نكرده باشد و حتي بر سر راه او دسيسه هم كرده باشند باز عده اي ار ار كردنشان بلند است و تا هفت دولت مملكت و تا يارو نكشند ول نميكنند،،،،، در قران يك سوره به تنهايي براي حسادتها و حسودان و بدخواهان است و همچنين بارها به ان اشاره شده است،،،،البته محترم تَر از انگلا مركل در دنياي سياست من نديدم كه هيج وصله اي و يا انگي به او نميچسبد و يا هنوز جرّأت به او چيزي نسبت دادن را كسي پيدا نكرده است و إلمانيها بايد قدر اين نعمت را بدانند،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج