۷۳۰۲۹۸
۲۰ نظر
۵۰۰۰
۲۰ نظر
۵۰۰۰
پ

حاتمی: عملکرد مدافع مدرن کی‌روش را هم دیدیم!

بازيكن تيم پديده كه سابقه حضور در اردوي تيم‌ملي را دارد چندان تمايلي به اظهار نظر در مورد تيم‌ملي ندارد چرا كه معتقد است كي‌روش اعتقادات خودش را دارد.

روزنامه گل: بابك حاتمي بازيكن تيم پديده كه سابقه حضور در اردوي تيم‌ملي را دارد چندان تمايلي به اظهار نظر در مورد تيم‌ملي ندارد چرا كه معتقد است كي‌روش اعتقادات خودش را دارد و با نظر او چيزي عوض نمي‌شود و در اين شرايط و در آستانه جام‌جهاني ترجيح مي‌دهد فقط براي موفقيت تيم‌ملي دعا كند و اميدوار باشد كه كي‌روش و شاگردانش نتايج خوبي در جام‌جهاني روسيه بگيرند.

اوضاع تيم‌ملي را در آستانه جام‌جهاني چطور مي‌بيني؟

در مورد تيم‌ملي كه الان همه انتقاد مي‌كنند. ان‌شاءا... كه تيم‌ملي در جام‌جهاني نتيجه بگيرد اما من در مورد تيم كي‌روش نظر خاصي ندارم.

چرا؟

چون كي‌روش اعتقادات خودش را دارد و با نظر من نه خوب مي‌شود و نه بد. الان هم وقت انتقاد نيست و ان‌شاءا... تيم‌ملي نتيجه بگيرد.

بازي‌هاي تداركاتي تيم‌ملي راضي‌كننده بود؟

بازي‌هاي تداركاتي خوبي نبود و فقط با يك تيم متوسط رو به پايين تركيه بازي كرديم كه همه ديديم چطور شد. خط دفاع تيم‌ملي خوب است اما با نبردن سيدجلال در قلب دفاع مشكل داريم.

اما كي‌روش مدعي شده جايگزين سيدجلال يعني روزبه چشمي مدرن‌ترين دفاع وسط چند سال اخير فوتبال ايران است. در اين رابطه چه نظري داري؟

شايد چشمي مدرن‌ترين هست كه كي‌روش مي‌گويد اما اگر اين‌طوري باشد پس سيدجلال بهترين مدافع جهان است. اين‌طوري كه كي‌روش مي‌گويد چشمي، راموس را هم پشت‌سر گذاشته است. عملكرد چشمي را مقابل تركيه ديديم، عملكرد بازيكنان در زمين همه چيز را مشخص مي‌كند.

چه تصوري از اولين بازي تيم‌ملي در جام‌جهاني مقابل مراكش داري؟

مراكش جزو تيم‌هاي ملي خوب آفريقاست اما چون اسمش مراكش است ما فكر مي‌كنيم خيلي ضعيف است. بازي اسپانيا مقابل تونس را ديديد كه به زور يك گل زد. فوتبال الان پيشرفت كرده و همه رو به فوتبال مدرن و ماشيني آورده‌اند و امكانات بسيار خوبي هم دارند. نمي‌شود در مورد تيم‌ها نسبت به اسم‌شان نظر داد چون همه پيشرفت كرده‌اند. جام‌جهاني جام شگفتي‌هاست و قطعا در اين جام هم شگفتي‌هاي زيادي را خواهيم ديد. جام‌جهاني هميشه شگفتي داشته و تيم‌ها و بازيكناني كه انتظار نداريم خوب كار مي‌كنند چون همه با آمادگي كامل مي‌آيند.

ما توانايي بردن مراكش را داريم؟

ان‌شاءا... كه داشته باشيم و بتوانيم پرچم كشورمان را بالا ببريم. ما براي موفقيت تيم‌ملي دعا مي‌كنيم. فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و ان‌شاءا... با تدابير كادر فني بتوانيم مراكش را ببريم.

تجربه كي‌روش در اين جام به كارمان مي‌آيد؟

الان تجربه به كار مي‌آيد اما فوتبال امروز تاكتيك و تكنيك است و بدن‌ها همه آماده. خداوكيلي ما در حد تيم‌ملي به تيم‌مان امكانات نداده‌ايم و بايد امكانات تيم‌هاي ديگر را ببينيد. همه اينها ملاك است و به راحتي كسي قهرمان جهان نمي‌شود بلكه همه امكانات دارند و هم كار مي‌كنند. شما لباس‌هاي تيم‌ملي ما را ببينيد كه درجه ۸ آديداس است. بايد يك چيزي بكاري كه بعد بتواني چيزي برداشت كني. از زمين خالي چيزي نمي‌شود برداشت كرد.

توانايي صعود از اين گروه را داريم؟

ما كه ادعا مي‌‌كنيم تيم‌ملي از گروهش صعود كند اما با اين امكانات بعيد مي‌دانم. اگر فوتبالي بگوييم، پتانسيل صعود را نداريم اما جام‌جهاني است و شگفتي پيش مي‌آيد. شايد از گروه صعود كرديم و تا فينال هم رفتيم اما اگر منطقي و واقعي حساب كنيم، هيچ شانسي براي صعود از اين گروه نداريم.

در مورد پديده صحبت كنيم. حضور يحيي گل‌محمدي به عنوان سرمربي جديد تيم‌تان را چطور ارزيابي مي‌كني؟

من با باشگاه قرارداد دارم و به قراردادم پايبند هستم. از آمدن آقاي گل‌محمدي به پديده هم خيلي خوشحال شدم چون مربي بادانشي است. آقاي يحيي شخصيت آرامي دارد كه باعث مي‌شود تيم به آرامش برسد و با تاكتيك‌ها و برنامه‌هاي خاصي كه دارد به موفقيت برسيم. آقايحيي با برنامه‌ريزي كه داشت در ذوب‌آهن خيلي خوب نتيجه گرفت و در آسيا هم با ذوب‌آهن موفق بود و جوان‌هاي خوبي هم تحويل فوتبال ايران داد. اميدوارم از تجربيات آقايحيي استفاده كنيم و امسال پديده تيم خوبي راهي مسابقات كند.

امسال دنبال سهميه آسيا هستيد؟

صددرصد، با آمدن آقايحيي و كمك‌هايي كه مي‌آورند مثل داوود فنايي و دكتر نوشادي و بقيه افرادي كه اضافه مي‌شوند، با كمك باشگاه و بازيكنان پديده را به كسب سهميه آسيا نزديك‌تر مي‌كنيم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورو خدا این تازه ب دوران رسیده هارو بزرگ نکنید.

    • بدون نام

      بدجوری سوختی مثل از تیم ملی انداختت بیرون.

    • بدون نام

      شما بهتر به فکر جمع کردن سوتی های خودت باشی که بعد یک فصل از تیمت بیرونت نکنند.

    • رضا خنکسار با افتخار استقلالی

      آره بابا تو خوبی شما لنگیا چقدر میسوزین خوب برین پماد زد سوزش لنگ بزنین یادتون نره پماد با مارک انتی لنگ اصل بزنین شاید یکم از سوزشتون کم کنه

    • بدون نام

      هر ننه قمری دیگه شده توایران زیدان از کیروش انتقاد میکنه

    • بدون نام

      این چی میگه؟؟؟؟کجا بوده تا حالا؟وقتی پرسپولیس بود خیلی دفاع فوق العاده ای بود...عشق مهاجمان لیگ بودی...گوش تو اتوبان بود.اگه از بازیکنهایی که ازت رد میشدن عوارضی می گرفتی تو هر بازی ۴۰۰ تا ۵۰۰میلیون کاسب بودی

    • بدون نام

      این خودش تو پدیده نیمکت نشینه میخواد با مصاحبه بزرگ شه

    • بدون نام

      احسنت

    • کورش

      با این ک همشهریمه ولی حالم ازش بهم میخوره خفه شو لنگی تو در حدی نیستی راجب روزبه نظر بدی..تنها افتخارت نشستن روی نیمکت تیم چهارم پایتخت یعنی لنگه...پس هیسسسسسس آبو بریز جایی ک میسوزه

    • y.m

      اصلا حاتمی خر کیه که بخواد در مورد چشمی نظر بده.
      این گه خوریا به این خر نیومده

    • تاجی

      اصلا این کیه که باهاش مصاحبه کردین ؟ آدم قعطیه ?

    • بدون نام

      فقط مونده بود تو ب کی روش بتازی.نکنه انتظار داشتی تو رو ببره جام جهانی.آخه کجای فوتبالی ؟

    • بدون نام

      روزبه بهترینه
      تا چشم تو و امثال تو درآد

    • بدون نام

      خفه

    • بدون نام

      بابا اونجا جام جهانی قرار نیست که باریکن با دوپینگ بازی کته که سید جلال بره

    • بدون نام

      واقعا طبق چه ضابطه ای با افراد مصاحبه میکنید.؟ صددرصد بر اساس رابطه است این مصاحبه با این افراد وگرنه بابک حاتمی کجای فوتبال هست که این مصاحبه بالا بلند رو باهاش انجام میدین وبه خودش اجازه میده در مورد کیروش ویکی از بهترین بازیکنای ایران انتقاد غیر معقول واز روی غرض انجام بده؟ اصلا باید با من هم که عکس با لباس ورزشی هم ندارم در مورد کیروش وبازیکنای ملی پوش مصاحبه کنید واقعا براتون متأسفم.

    • بدون نام

      ببند دهنتو تو کی باشی ک بخوای درمورد کیروش و روزبه حرف بزنی پماد بزن بدجوری سوختی

    • بی نام

      عقده اینها رو تا کجا خدا شفاتون نده

    • امید تاجییییی۴۴۴۴

      بابک حاتمی مگه هنوز هم هستش... همونی نیس که لنگ را یه تنه نابود کردش.خخخخه

    • بدون نام

      در حدی نیستی بخوای نظر بدی ومتلک بندازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج