۷۳۰۵۰۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شهرداری تهران کارت زرد گرفت

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور درباره نشست زمین در کنار پروژه زیرگذر استاد معین اظهار کرد: تعریف صحیح و اجرای دقیق و به موقع پروژه و تامین امنیت شهروندان در دوره اجرای پروژه از جمله وظایف شهرداری و حق شهروندان معزز تهرانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان: مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور درباره نشست زمین در کنار پروژه زیرگذر استاد معین اظهار کرد: تعریف صحیح و اجرای دقیق و به موقع پروژه و تامین امنیت شهروندان در دوره اجرای پروژه از جمله وظایف شهرداری و حق شهروندان معزز تهرانی است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عدم تعریف دقیق پروژه‌ها بدون توجه به مطالعات امکان‌سنجی و پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی زمینه‌ساز بروز مشکلات و معضلات برای شهر و اختلال در زندگی شهروندان و اتلاف منابع مالی شهر می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه این وضعیت با عدم تامین به موقع پروژه‌ها و توقف عملیات عمرانی، این بحران‌ها را بیشتر می‌کند و در نتیجه شاهد حوادثی همچون بلعیده شدن یک کامیون در پروژه زیرگذر استاد معین هستیم.

وی با بیان اینکه آبان ماه سال گذشته در خلال بازدید از منطقه ۹ شکایت‌ها و گلایه‌های شهروندان درباره حاشیه پروژه زیرگذر استاد معین را از نزدیک گوش کردم، افزود: در آن زمان مسئله را از شهردار منطقه و معاون فنی پیگیری کردم تا این پروژه تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: در بررسی و تصویب بودجه سال ۹۷ شهرداری با همراهی اعضای شورا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به عنوان اعتبار این پروژه پیش بینی و تصویب شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پروژه زیرگذر استاد معین از سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی و ریالی مفیدی نداشته است، گفت: اگر تکلیف این پروژه روشن نشود، ما شاهد حوادث اسف‌بارتری از بلعیده شدن یک کامیون خواهیم بود.

فراهانی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق و به موقع پروژه‌ها و حفظ ایمنی شهروندان تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی کشور درباره تعیین تکلیف پروژه زیرگذر استاد معین به شهرداری تهران تذکر می‌دهم و امیدوارم با پیگیری افشانی شهردار تهران، پروژه‌های این چنینی زودتر تعیین تکلیف شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چه بدبختیم ما که هنوز تکلیف شهرداری تهران پس از دوسال معلوم نیست

    • بدون نام

      چقدر این پرورژه داره طول میکشه مردم خسته شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج