۷۳۰۵۷۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

تحرکات داعش برای حمله به بغداد

یک وزیر عراقی نسبت به تحرکات داعش برای استقرار در اطراف کرکوک و سامراء و حمله به بغداد هشدار داده و گفته این تحرکات با حمایت کسانی صورت می گیرد که تأمین مالی داعش را برعهده دارند.

خبرگزاری مهر: «باقر جبر الزبیدی» وزیر راه و حمل و نقل عراق در صفحه رسمی خود در فیسبوک نسبت به طرحی از سوی داعش برای اخلال در امنیت بغداد هشدار داد.

وی تأکید کرد که در سال ۲۰۱۳ نسبت به سقوط موصل و الانبار هم هشدار داده بودم و در سال ۲۰۱۲ گفته بودم که درگیری ها به دیوارهای بغداد هم خواهد رسید و نگرانی های ما بی جا نبود.

الزبیدی در ادامه گفت: امروز افعی های داعش با حمایت کسانی که تأمین مالی آنها را برعهده دارند وارد کشور شده اند و با سوء استفاده از اوضاع سیاسی کشور و فضای انتخاباتی تلاش می کنند که به صورت روزانه در اطراف سامراء و کرکوک فعالیت کنند و نیروهای حشد شعبی و پلیس اتحادیه را هدف حملات تروریستی خود قرار دهند.

وی در ادامه فاش کرد که داعش به صورت شبانه روزی فعالیت می کند تا عناصر خود را از شرق فرات در سوریه به مناطق نزدیک به سامراء و کرکوک انتقال داده تا بغداد را هدف قرار دهد.

در طول چند روز گذشته تروریست های داعش چندین بار کرکوک و مناطق اطراف آن را مورد هدف قرار داده که در آخرین حمله و در پی انفجار یک بمب دست ساز ۱۴ عراقی کشته و زخمی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقتدی صدر جمع کن زبون دراز

    • مهدی محمددوست

      چراداعش ریشه کن نمیشه خطرداعش هنوزدست کم گرفته شده این داعش لعنتی به هیچ قاعده انسانی پایبندنیست بجزخونریزی کاردیگه ای بلدنیست

    • مهدی محمددوست

      چراداعش ریشه کن نمیشه خطرداعش هنوزدست کم گرفته شده این داعش لعنتی به هیچ قاعده انسانی پایبندنیست بجزخونریزی کاردیگه ای بلدنیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ریشه داعش با دلارهای نفتی عربستان آبیاری میشود ،دعا کنید حکومت عربستان سرنگون شود.

    • بدون نام

      اگه عراقیها و سوریها یک جو عقل داشته باشند باید بدانند دشمن اصلی آنها در درجه اول عربستان سعودی ودوم وسوم اسرائیل و امریکا است و داعش با پشتوانه مالی عربستان و پشتوانه نظامی و اطلاعاتی آمریکا و اسراییل بدبختی را برای این دو کشور به ارمغان آورده وتا به نتیجه دلخواه شان که همان حکومت دست نشانده در این دو کشور است نرسند دست بردار نخواهند بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم اینقدر دعا کردنند زخم شدنند همت میخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج