۷۳۰۷۲۸
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

تماشای خانوادگی جام جهانی در استادیوم آزادی

علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند همراه با اعضای خانواده، بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تماشا کنند.

خبرگزاری تسنیم: با دستور ناصر محمودی‌فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی، زیر ساخت‌های لازم برای نمایش بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه بزرگ آزادی فراهم شده تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند این مسابقات جذاب و مهیج را همراه با اعضای خانواده خود در بزرگترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته یک نمایشگر بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در قسمت روبه‌روی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازی‌های جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باشند.

این اتفاق برای نخستین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می‌دهد و پیش بینی می‌شود با استقبال علاقه‌مندان به ورزش در مرحله نخست ۱۰ هزار بلیت فروخته شود.

طی چند روز گذشته موضوع نمایش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی با کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر تهران در میان گذاشته شده و اعضا حداکثر همکاری را برای تحقق این امر داشتند. در صورت موافقت نهادهای دیگر، ویژه برنامه نمایش مسابقات جام جهانی در مجموعه ورزشی آزادی، از ۲۴ خردادماه همزمان با بازی افتتاحیه آغاز خواهد شد.

مدت زمان برگزاری این جنگ فرهنگی یک ماه خواهد بود و خانواده های حاضر در مجموعه ورزشی آزادی علاوه بر تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از برنامه های مفرح دیگر بهره مند خواهند شد.

در زمان برگزاری رقابت های جام جهانی، وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس از سطح شهر تهران به سمت مجموعه ورزشی آزادی و بالعکس دایر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ چ بی معنی

    • ارتش سرخ

      همون واژه جنگ بکار ببرتا فضای شادی را ترسیم کنی! احتمالا با چند فیلم میخواید بگیدخانواده ها با فرزندان روی زمین چمن در فضای معنوی به تماشای فوتبال میروند وهمیشه این روند ادامه داشته ومارا محروم ویاجریمه نکنید! نشونی بده که تخمه افتاب گردان جلوی خانواده هابود! خجالت دارد شما برای مردم و فراهم کردن رفاه کار بکنید‌...!بازم نمیخواید بگید برای یه بازی غیر رسمی چرا مهمان از فیقا امد و چه شرطی گذاشته شد؟ خودمون که همو میشناسیم اما فیقاهم تمایل پید ا کرده درمورد پخش تصاویر مستقیم وبرخورد تلویزیون وسانسور .....مستقیم نظارت کنه! نکنید چون یک درصد احتمال بدید کارگردان بره روی سکوها!!! خجالتش برای خیابانی میمونه

    • مهدی سلامات

      مگه مردم
      مشکل دارن بیان بلیط بگیرن بشینن خونه زیرکولر موفت ومجانی.

    • مهدی سلامات

      فقط بفکر جیبشونن مسئولای مملکت

    • بدون نام

      چای وقهوه موجود است

    • یک بسیجی

      باور کنید اگر حتی پایه یک زن به ورزشگاه باز شود فردایه آن روز ورزشگاه راخراب میکنیم اول اینطوری میارینشون بعدم کلا برایه فوتبال های حضوری میارینشون

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        میخواید قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفته شما تشریف ببرید شروع کنید به خراب کردن ورزشگاه آزادی! از قدیم گفتن کار امروز را به فردا نینداز! قربونش برم ساختن که بلد نیستین ! یه بارم یه راهکار که به درد مملکت بخوره پیش بگیرید! خراب کردن اگه چیزی رو درست میکرد الان باید الگوی جهانیان بودیم ! اگه رفتین یه ورزشگاه بهتر از آزادی ساختین بیا جار بزن و زنهارو هم توش راه ندین . نه اینکه این یه ورزشگاهم که داریم تخریب کنید !

      • عشقپولیس

        شما مرد ها چون خودتون میتونید برید این حرف هارو میزنید ما زنا حسرت استادیوم رو میخوریم شما نمی فهمید شما ما رو درک نمی کنید

    • دانیال

      به خدا شما نقص دارید با این فکراتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج