جاباما
۷۳۰۷۳۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ریابکوف: مسکو تحریم‌های آمریکا را پاسخ می‌دهد

خبرگزاری روسی «تاس» به نقل از «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه نوشت روسیه ارزیابی مثبتی را از توافق بین ترامپ و کیم جونگ اون دارد اما باید منتظر جزئیات این دیدار بود.

میزان: خبرگزاری روسی «تاس» به نقل از «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه نوشت: روسیه ارزیابی مثبتی را از توافق بین ترامپ و کیم جونگ اون دارد اما باید منتظر جزئیات این دیدار بود.

وی افزود: اکنون ما تنها می‌توانیم این موضوع را تبریک بگوییم که گامی مهمی برداشته شده است، یقینا ما در جریان تمامی موارد نیستیم، اما باید از جزییات آن آگاه شویم اما انگیزه انجام این کار تا آنجا که ما می‌دانیم ایجاد شده است.

خبرگزاری ریانووستی به نقل از ریابکوف نوشت : روسیه آماده همکاری برای اجرای این قراداد خلع کامل سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره شمالی است. ریابکوف همچنین راه‌هایی را برای بازگرداندن تحریم‌های جدید آمریکا در نظر خواهد داشت.

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین اعلام کرد که این کشور تحریم‌های امریکا را پاسخ خواهد داد.

ریابکوف گفت: واضح است که اقدامات بازدارنده در نظر گرفته خواهد شد و در این شرایط نمی‌توانیم بدون این اقدامات باشیم و به همین منظور گام‌های متقابل را برخواهیم داشت.

وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌هایی علیه ۳ فرد و ۵ نهاد روسی اعمال کرده و مدعی شده بود: آن‌ها با نیرو‌های جاسوسی روسیه برای ایجاد حملات سایبری به آمریکا و متحدانش همکاری می‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید همه قبول کنیم که آمریکا یه ابرقدرت تنهاست وهیچ کشوری جلودارش نیست همیشه آمریکا تحریم میکنه بعد صداش درمیاد ولی کشورهای دیگه فقط صدای تحریم کردن آمریکارو درمیارن روسیه با اون همه ادعاش همش جلوی آمریکا کوچیک شده بعد ایران ک یک چهارم قدرت روسیه رو نداره کجای کارش میتونه قابل باور باشه !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج