جاباما
۷۳۰۸۴۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تیام بعد از عید فطر در تهران

مدیران استقلال دیروز از توافق نسبی با مامه بابا تیام خبر دادند. برهمین اساس خبر می رسد که مهاجم سنگالی بعد از عید فطر به تهران می آید.

روزنامه گل: مدیران استقلال دیروز از توافق نسبی با مامه بابا تیام خبر دادند. برهمین اساس خبر می رسد که مهاجم سنگالی بعد از عید فطر به تهران می آید تا مذاکرات مستقیمی برای تمدید قراردادش انجام بدهد. به این ترتیب انتظار می رود تیام شنبه یا یکشنبه هفته آینده در تهران باشد. البته شنیده می شود دو طرف بر سر قرارداد ۸۰۰ هزار دلاری به علاوه آپشن به توافق نسبی رسیده اند. استقلالی ها باید علاوه بر تسویه حساب کامل فصل گذشته، مبلغی را هم به عنوان پیش پرداخت به مهاجم سنگالی بدهند. حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم دیروز از توافق نسبی با این بازیکن گفت و ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد تمدید قرارداد تیام باشیم. جمله مشابهی هم از قول وینفرد شفر نقل شده که سرمربی آلمانی استقلال گفته بیش از گذشته به ماندن تیام در استقلال امیدوار و خوشبین است.

تیام به خاطر استقلال جام جهانی را از دست داد!


پندار توفیقی درباره مشکلاتی که بر سر تمدید قرارداد مامه بابا تیام وجود دارد به بحث تیم ملی و مشکلات خانوادگی هم اشاره کرد. موضوع تیم ملی تیام دعوت نشدن این بازیکن برای جام جهانی روسیه است. گویا سرمربی سنگال دلیل دعوت نشدن تیام را حضور این بازیکن در لیگ ایران عنوان کرده که به نظر او سطح پایینی دارد! در واقع تیام می داند تا زمانی که در لیگ ایران بازی می کند شانس بسیار کمی برای دعوت شدن و بازی در تیم ملی کشورش دارد. گویا مربی سنگال قبل از آمدن تیام درباره این موضوع هشدار داده بود. شاید حالا بهتر می شود دلیل جمله چند وقت قبل وینفرد شفر را متوجه شد. سرمربی آلمانی استقلال گفته بود با سرمربی تیم ملی سنگال صحبت می کند تا حتما تیام را با خودش به جام جهانی ببرد! شرایط این روزهای تیام و وریا غفوری تقریبا شبیه به یکدیگر است. اما با توجه به این که تیام دیگر جام جهانی را از دست داده و شانسی برای حضور در این رقابت ها ندارد و از طرف دیگر با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی احتمالی می تواند با پیشنهاد های خوبی روبه رو شود، این بازیکن قبول کرده تا یک فصل دیگر با استقلال باشد تا در نقل و انتقالات زمستانی یا تابستانی سال آینده راهی یک لیگ معروف تر و سطح بالاتر شود. مشکل خانوادگی تیام هم به مخالفت همسر او برای زندگی در تهران بر می گشت که ظاهرا این موضوع نیز تا حدود زیادی برطرف شده و توانسته اند موافقت اولیه همسر تیام را جلب کنند. حالا اگر استقلالی ها بتوانند به لحاظ مالی با تیام توافق کرده و تعهدات مالی شان را عملی کنند، راه چندانی و مشکل خاصی تا تمدید قرارداد ستاره سنگالی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کیسه کشا با این همه پول بیت المال که به باد میدن چه جور میخوان جواب پس بدن، بدبختا هر سال دو برابر پرسپولیس کبیر پول میگیرن آخرش هم میان زیرش ، کری هم میخونن

    • لنگ بیچاره

      تیام بمون آخع لنگیاگفتندآقای وزیراگرتیام با استقلال تمدیدکنه خودمونوبالنگ خفه میکنیم یاجلوی وزارت آتش میزنیم بیاتاازشرمورچه راحت شیم...هخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج