۷۳۰۹۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیام ساوتگیت به بازیکنان انگلستان

تیم ملی انگلستان درحالی پا به رقابت های جام جهانی می گذارد که مثل همیشه هواداران این تیم در انتظار شکستن طلسم و نحسی ناکامی در جام های جهانی هستند.

ورزش سه: تیم ملی انگلستان درحالی پا به رقابت های جام جهانی می گذارد که مثل همیشه هواداران این تیم در انتظار شکستن طلسم و نحسی ناکامی در جام های جهانی هستند.

انگلیسی ها قبل از هر جام جهانی امیدوارند که سرانجام بتوانند یک بار دیگر بعد از آن قهرمانی جنجالی در سال ۱۹۶۶ به این افتخار بزرگ برسند اما تا امروز و بعد از حدود نیم قرن هنوز به این آرزو نرسیده اند. این توقع امروز از تیم ملی انگلستانی که به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رفته نیز وجود دارد که بتواند سرانجام پایانی بر ناکامی های ملی انگلستان باشد هرچند واقعیت این است که این انگلستان بهترین انگلستان دهه های اخیر نیست و تیم هایی به مراتب پرستاره تر بوده اند که به توفیق نرسیداه اند. با این وجود حضور گرت ساوتگیت مربی جوان و بازیکنان آماده ای که در لیگ برتر بازی می کنند می تواند تاریخ را برای انگلیسی ها ورق بزند. ساوتگیت که خودش تجربه بازی در جام جهانی با انگلستان را دارد با انگیزه بالا به دنبال رسیدن به افتخارات بزرگ است. روزنامه سان امروز روی جلد خود با انتشار عکسی از سرمربی جوان تیم ملی انگلستان تیتری با عنوان «پیام ساوتگیت به بازیکنان» نوشت:« با استیل بازی کنید، با لبخند بازی کنید، لذتبخش و سرگرم کننده بازی کنید، با کارتان شادی را به کشور بدهید. افتخار بیافرینید.»

انگلستان در این دوره از رقابت های جام جهانی با تیم های تونس، پاناما و بلژیک همگروه است و یکی از شانس های اصلی صعود به مرحله حذفی است. این تیم تنها یک بار و در جام جهانی ۱۹۹۶ که در کشور خودش برگزار می شد توانست به مقام قهرمانی برسد اما بعد از آن هیچ گاه این تیم شانس حضور در فینال رقابت ها را پیدا نکرد و بهترین نتیجه این تیم کسب رتبه چهارم در جام جهانی ۱۹۹۰ است.

پیام ساوتگیت به بازیکنان انگلستان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج