۷۳۱۰۵۹
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

ابتکار: مجازات کودک آزاری بازدارندگی ندارد

معاون زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری درباره توصیب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: مجلس تکلیف لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را مشخص کند و متاسفانه مجازات کودک آزای بازدارندگی ندارد.

خبرگزاری ایلنا: معاون زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری درباره توصیب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: مجلس تکلیف لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را مشخص کند و متاسفانه مجازات کودک آزای بازدارندگی ندارد.

معومه ابتکار در خصوص ورود معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برای جلوگیری از اتفاقاتی که در مدرسه‌ای در غرب تهران رخ داده است، گفت: موضع آموزش و پروش در این خصوص مشخص است و مقام معظم رهبری هم دستور بسیار محکم و روشنی دادند که رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم بسیار جدی و با قاطعیت به این موضوع رسیدگی شود، عنوان کرد: درخواستم این است که مجلس شورای اسلامی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که یک لایحه بسیار مهمی در این مسئله است و می‌تواند علاوه بر این که تکلیف این موضوع را مشخص کند و جایگاه جوانان و نوجوانان را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

ابتکار با اشاره به این که لایحه حمایت از کودکان و نوجوان مدت زمان زیادی است که در مجلس مانده است و باید هرچه زودتر در این مورد تعجیل و تصریح صورت بگیرد، گفت: باتوجه به این مسئله‌ای که در آموزش و پروش پیش آمده است این لایحه جواب محکمی خواهد بود.

وی ادامه داد: متاسفانه ما روزانه موراد متعددی از کودک آزاری را شاهد هستیم و گزاراشاتی را دریافت می‌کنیم.

ابتکار با اشاره به قانون‌های بازدارنده در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: در بحث‌هایی مانند آسیب‌‌های اجتماعی و مسائلی مانند کودک آزاری ما کماکان مشکلاتی داریم و یکی از مسائل قانون است، متاسفانه مجازات‌های کودک آزاری مخصوصا آسیب‌های جنسی واقعا کفایت نمی‌کند و بازدارندگی ندارد.

معاون زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری افزود: مسئله بعدی آموزش است،‌ ما در مسئله مهارت‌های زندگی نمی‌توانیم جوانان را رها کنیم. این تصور که فکر کنیم اگر جوانان را بدون آموزش و بدون این تجهیزاشان نکنیم می‌توانند با این آسیب‌ها مقابله کنند و شناخت کافی از موضوعات داشته باشند، اشتباه است.

وی تاکید کرد: کودک و نوجوان ما باید مهارت‌های ارتباطی، حقوق و مقابله با خشونت و سو استفاده را داشته باشد، ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مانند هر جامعه دیگر تحت تاثیر شبکه‌های اجتماعی است و خواه و ناخواه آسیب‌هایی وجود دارد و ما باید مهارت کودکان و نوجوانان را بالا ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کودکان همیشه معصوم نیازمند حمایت جدی هستند و قانونگذار مجازات کودک ازاری را تشدید کنند ۰ و از طرفی مردم باید صله رحم و رفت و امد خانوادگی بیشتری داشته باشند و از این طریق کودکان با افراد کودک فامیل در تعامل بیشتر و در نتیجه کودک ازاری ها مخفی نمی ماند

    • بدون نام

      بزرگسالان چی؟

    • بدون نام

      اگه کودک خودت بود بازم این حرفو میزدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه های خودش آمریکا تشریف دارن

    • بدون نام

      عدالت دوای همه دردهاست

    • مریم

      سرتون تو جای دیگه بنده چطور باید به این چیزا رسیدگی کنید ؟ فکر جیبتون باشید . بیخیال

    • بدون نام

      مجازات تاثیری ندارد تشفیقی لازم است....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج