جاباما
۷۳۱۱۰۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ایمانی: ناراحت نیستم که ذوب‌آهن مرا نخواست

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفدهمین دوره لیگ برتر از اینکه ذوبی‌ها تمایلی برای حفظ او نشان ندادند، ناراحت نیست.

خبرگزاری تسنیم: اکبر ایمانی در مورد اینکه گفته می‌شود با دو باشگاه پیکان و سایپا در حال مذاکره است، گفت: من اسمی از تیم‌های خواهانم نمی‌آورم، اما چند پیشنهاد خوب دارم. مطمئناً این پیشنهادها را بررسی می‌کنم و یک انتخاب خوب انجام خواهم داد. برای من مهم این است که در تیمی بازی کنم که آرامش داشته باشم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم. البته این موضوع به عملکرد خودم هم بستگی دارد.

وی در واکنش به اینکه باشگاه ذوب‌آهن برای فصل جدید قراردادش را تمدید نکرد، تصریح کرد: من ناراحت نیستم که آنها مرا نخواستند. به‌هرحال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم به من پیشنهاد داد که در نهایت راهی این تیم شدم و در پایان فصل هم اتفاق دیگری رخ داد. من از این چیزها ناراحت نمی‌شوم و همین حالا هم خدا را شکر می‌کنم که چند پیشنهاد خیلی خوب دارم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفدهمین دوره لیگ برتر در مورد اینکه چرا حضورش در تراکتورسازی منتفی شد، گفت: مسئولان باشگاه هفته گذشته با من صحبت کردند، ولی دیگر خبری نشد. هواداران تراکتورسازی هم به من محبت دارند و می‌گویند به این تیم بروم، اما این موضوع دست من نیست. من تا همین حالا هم صبر کردم، اما اتفاق جدیدی رخ نداد و با اینکه دوست داشتم برای تراکتورسازی بازی کنم، با این شرایط باید تیم دیگری را انتخاب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آ کیا

      بیا استقلال.

    • بدون نام

      تو پدیده عالی بود و یکی از بهترین بازیکنان زمین مسابقه پدیده وکیسه در آزادی که منجر به شکست تحقیر آمیز کیسه و مشنگ شدن منصوریان در آن بازی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج