جاباما
۷۳۱۱۴۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

لزوم حمایت از پیام‌رسان‌های بومی

عضو کمیسیونICT اتاق بازرگانی ایران بر لزوم حمایت از پیام‌رسانهای بومی تاکید کرد و گفت: باید با حمایت مالی، تخصصی و تبلیغاتی مردم را به سمت استفاده بیشتر از پیام‌رسان‌های بومی سوق داد.

خبرگزاری مهر: علی مسعودی توجه به اعتماد تخصصی در زمینه پیام‌رسان‌های موبایلی و برطرف کردن مشکلات فنی این شبکه ها را از الزامات اساسی برای ترغیب مردم به استفاده از آنها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی از کاربران به پیام رسان‌های بومی وارد شده‌اند اما برای افزایش تعداد کاربران باید سرعت خود را افزایش دهیم چرا که حوزه فناوری اطلاعات حوزه پرشتابی است.

مسعودی افزود: با فراهم آمدن بستر لازم، اگر بتوانیم با حمایت و اعتمادسازی پیش برویم و امنیت ایجاد کنیم، مردم هم به سمت پیام‌رسان‌های داخلی خواهند آمد. وقتی قرار است مردم از یک بستری استفاده کرده و کارهای روزمره‌شان را از طریق آن انجام دهند باید این بستر از لحاظ فنی مناسب باشد.

عضو کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر لزوم حمایت از پیام‌رسانهای بومی، اظهار داشت: باید با حمایت مالی، تخصصی و تبلیغاتی مردم را به سمت استفاده بیشتر از پیام‌رسان‌های بومی سوق داد.

وی گفت: متاسفانه گاهی در زمینه تولیدات داخلی اعتماد تخصصی نیز وجود ندارد و برای مثال کاربر این دغدغه را دارد که اگر پیامش را روی یک پیام‌رسان داخلی بفرستد ممکن است بعد از مدتی این پیام پاک شود و یا انتقال پیام با تاخیر صورت گیرد. در همین حال مشکلات در آپلود فایل‌ها و دیگر مشکلات فنی از جمله موضوعاتی است که اگر جدی‌تر و تخصصی‌تر به آن نگاه کنیم مردم به استفاده از یک بستر خوب و امن ترغیب شده و به سمت آن می‌روند.

این عضو کمیسیون ICT اتاق بازرگانی از ایجاد دبیرخانه مشترک میان وزارت ارتباطات و اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: این اقدام برای حل مشکلات فعلی فعالان حوزه ICT در حال انجام است. در این کمیته مذکراتی انجام داده‌ایم و امیدواریم این دبیرخانه فعالتر شود تا مشکلاتی که در حوزه ICT به وجود می‌آید به طور مستقیم با کمک وزارت ارتباطات حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farhad

      بس نبود وام های میلیاردی که گرفتند و بعید است دیگه برگردونن

    • ع

      به زور که نمیشه من که نصب ش کردم دوباره یعنی بروز رسانی کرده بود بازم پیغام یمده سروش که گوگل پلی رابروز رسانی کنید

    • بدون نام

      اصن لو لو لو لو لزومی نداره

    • بدون نام

      برو بابا عمرا ب شما اعتمادی نیست , کبوتر نامه بر از شما بهتره

    • رضا

      آیا پیام رسان های خارجی هم از طرف دولت ها حمایت شده اند یا با دانش و پشتکار صاحبان ایده واندیشه های نوآور رشد و نمو داشته اند. اینجا برای هر کاری دنبال حمایت و انحصار هستند .یک مثل قدیمی است که میگوید. چاه باید از بیم خود آب بیاورد آب دستی بو می اندازد.با زور نمیشود خلاقیت و دانش و ابتکار داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی برات متاسفم با این طرز تفکرت.

    • بدون نام

      قبل از فیلتر تلگرام به پیام رسان داخلی کوچ کردم خیلی راضی م.همه اینایی که میگن پیام رسان داخلی خوب نیست یا کوچ نکرده وجاهلانه نظر داده یا دشمنی داره،مطمئن باشین از این دو حال خارج نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج