۷۳۱۳۷۵
۲۷ نظر
۵۰۴۱
۲۷ نظر
۵۰۴۱
پ

حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون بعد از ۱۰ سال

علیخانی در بیست و ششمین برنامه ماه عسل میزبان محمدرضا گلزار بازیگر مطرح و پر طرفدار سینما بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: احسان علیخانی در بیست و ششمین برنامه «ماه عسل» میزبان محمدرضا گلزار بازیگر مطرح و پر طرفدار سینما بود، علیخانی پیرامون این روزهای گلزار سوال کرد و او در پاسخ گفت: مشغول فیلمبرداری سریال «ساخت ایران» هستیم و بعد از ۱۰ روز دیگر کار من به پایان می رسد.

گلزار درباره برنامه «ماه عسل» عنوان کرد: حضور من در برنامه های تلویزیونی به دلیل کمبود زمان بسیار کم است، به عقیده من معدل «ماه عسل» بسیار بالاست و من امروز با افتخار در خدمت شما هستم. من آخرین بار سال ۸۸ در برنامه سال تحویل رضا رشیدپور حضور پیدا کردم و دیگر در تلویزیون برنامه‌ای نداشتم.

حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون بعد از ۱۰ سال

علیخانی درباره چهل سالگی گلزار سوال کرد و گلزار در پاسخ گفت: ۴۱ ساله شدم و از سال ۷۹ که بیست و سه ساله بودم به سینما آمدم و حالا حدود ۱۹ ساله در سینما حضور دارم.

بازیگر فیلم سینمایی «عاشقانه ها» درباره بحران چهل سالگی گفت: نمی توان اسم آن را بحران گذاشت، چون که هر رده سنی جذابیت و سختی خود را دارد و باید با آن کنار آمد. شرایط زندگی سخت تر می‌شود و به سختی زندگی نزدیک خواهید شد.

حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون بعد از ۱۰ سال

علیخانی گفت: یک چیز جالب درباره تو این است که خیلی حرف دیگران برای تو مهم نیست، یعنی ممکن است برای همه ما مهم باشد، شاید پذیرش آن سخت است که همه درباره ما نظر بدهند اما ما حق نداریم شبیه چیزی شویم که آنها دوست دارند، اما تو در واقع کاری که دوست داری را انجام می دهی؟

گلزار گفت: من کاری را که فکر کنم درست است، انجام می دهم، به هر حال قضاوت کردن کار روزمره جامعه است. اظهار نظر کردن با داوری خیلی متفاوت است و زمانی که نظری می دهم براساس حدس خودم است اما وقتی که قضاوت می کنم، باید جوابگو قضاوت ها نیز باشم.

علیخانی گفت: تو جزو آدم هایی هستی که در چند سال اخیر قضاوت شده‌ای حتی در سینما تو را به عنوان بازیگر دوست نداشتند و می‌گفتند به خاطر فیزیک و زیبایی آمده‌ای اما ایستادگی کردی و جایگاه خود را تثبیت کردی.

حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون بعد از ۱۰ سال

علیخانی در ادامه این گفتگو درباره حضور دوباره گلزار در حوزه موسیقی و همچنین اجرای برنامه تلویزیونی پرسید.

گلزار درباره برنامه خود که در شبکه سه سیما تدارک دیده است، تصریح کرد: برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم که در قالب مسابقه تلویزیونی بسیار پر انرژی و مهیج است. ما مدل ایرانی پر ببیننده‌ترین برنامه تلویزیونی تاریخ جهان را برای مردم آماده می کنیم؛ یک برنامه ایرانی را می سازیم که معادل خارجی پر بیننده ترین است.

وی ادامه داد: این برنامه کاملا کپی نیست، چون که ما سوالات ایرانی طراحی می کنیم که برای بالا بردن سطح فرهنگی جامعه است و تلاش می کنیم در سطح بالا کار شود. البته جایزه مالی برای نفر اول که بتواند به ۱۵ سوال من پاسخ بدهد ۱۰۰ میلیون تومان است، که در راستای سرانه مطالعه پایین می توانیم به آن کمک کنیم.

گلزار در خصوص جذابیت این مسابقه گفت: خود من چند سالی است این مسابقه را پیگیری می کنم و جزو طرفداران این مسابقه هستم، البته ما برای مسابقه خودمان زمان و هزینه از طرف سازمان صدا و سیما داشتیم که تا دو روز در هفته میزبان مردم از شبکه سه سیما با یک دکور جذاب باشیم.

بازیگر سینما در ادامه درخصوص بخش های مختلف این برنامه گفت: سعی خودم را می‌کنم کارهای مجریان را نگاه کنم؛ یک مقدار سخت است اما از عهده آن بر می‌آیم. ضبط برنامه را از دو هفته دیگر شروع خواهیم کرد و از یک ماه دیگر روی آنتن شبکه سه می رود، همچنین مردم از طریق اپلیکیشن می‌توانند با جواب دادن سوالات و به حد نصاب رسیدن امتیاز وارد مسابقه شوند.

علیخانی با اشاره به دوران دانشجویی و تست زدن کنکور نسل خودشان گفت و گلزار ادامه داد: من رتبه 5 کنکور را کسب کردم و آن دوران درس عربی و معارف را در آموزشگاه ها تدریس می کردم.

در بخش دوم برنامه «ماه عسل» نفرات برتر جشنواره «قهرمان من» اعلام شد‌، علیخانی برای اعلام نفرات برتر هیجان خاصی را به شرکت کنندگان منتقل می کرد و در نهایت فیلم مستند کودکان سر پل ذهاب به عنوان فیلم اول و مستند سید علی از کاشمر فیلم دوم، و همچنین فیلم چوپان فداکار از پیرانشهر به عنوان فیلم سوم معرفی شد. البته مادری که پسرش را قهرمان خود می دانست و از آن فیلم درست کرده بود، نفر چهارم این رقابت رمضانی شد و به هر کدام جوایزی تعلق گرفت که عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان هدیه به گروه چهارم نفری 5 میلیون تومان داد.

گفتنی است؛ در حاشیه این برنامه پس از اعلام اسامی نفرات برتر، کودکان زلزله زده سرپل ذهاب، از سر شوق اشک می ریختند و با جایزه‌ای که دریافت کردند، تصمیم گرفتند با پول آن خانه‎ای برای کودکان سرپل ذهاب بنا کنند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون بعد از ۱۰ سال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا

    • بدون نام

      گلزار رتبه 5 کنکور بود!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      آفرین ان شاالله موفق باشید

    • بدون نام

      با تشکر از اقای علیخانی بابت برنامه خوب ماه عسل.اخرین قسمت برنامه اش خ خوب بود و ب همه عزیزانی ک در مسابقه قهرمان من برنده شدن مخصوصا بچه های عزیز سر پل ذهاب تبریک میگم.

    • سعید

      امان از شانس ک ب ادم رو کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا منفی زدید؟ خوش شانسی یعنی یه نفر همه چی رو با هم داره دیگه.خدا بده شانس که نداده!

    • بدون نام

      هردو عالی هستند ، موفق باشند .

    • سارا

      عاشقانه‌ها سریال بود!!!!

    • بدون نام

      اخيييي

    • بدون نام

      اصلا مهش نمیاد رتبه پنج کنکور بوده باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب رتبه 5 کنکور دانشگاه آزاد همچین چیز مهمی هم نیست اونم واسه بچه پولداری مثل گلزار .الحق و والانصاف خیلی خوشگل و خوشتیپه ولی سطح بازیش خیلی پایینه شما بازی امین حیایی رو با این مقایسه کنین ولی مردم فقط چهره فریبندشو میبینن با این اوصاف هنرمند عزیزمونه باید قدرشو بدونیم

      • مریم

        کاربر ۱۰:۱۷شما که هیچ چیزی از زنگی این آقا خوشتیپه نمیدونی پس حرف نزن اگه ایشون بچه پولدار بودن که هیچ وقت مدرس کنکور نمی شدن یا هیچ وقت تو رستوران کار نمی کردن
        ایشون اولا به خاطر هنرشونه که در این درجه قرار دارند بعدش هم بازیگر باید خوشگل و تو دل برو باشه دیگه نه ، مثل سوپراستار

    • بدون نام

      ببخشید آقا سعید رتبه پنج کنکور شدن شانسیه؟؟!!!

      پاسخ ها

      • امین قنبرزاده

        منم رتبه 3کنکورشدم این حالاپز دادن داره

    • روناک

      چ عجب غم‌انگیز نبود

    • بدون نام

      روزمره نظرمیدیم براساس ماه عسل و بقیه چیزا، گلزار رتبه پنج کنکور ؟ کنکور چی بوده ! گلزار مجری بشه خوب درمیاد وبعید بدونم نگاه به کناردوربین بکنه یاگوشده توگوشش چی میگن! بایدمنتظر موند بعدبگیم .یه حدود چهارشب میشه تلویزیون انگاری تکون داده بخودش !

    • نفس

      عشقم نفسم زندگیم همه چیزم گلزار
      نمی دونی وقتی اونجا دیدمت چقدر شوکه شدم،چقدر گریه کردم چقدر اشک ریختم،همش چسبیده بودم به تلویزیون،حتی نمی تونستم رو پاهام بیاستم

      پاسخ ها

      • امیر

        ااین آدم هیچ هنری نداره فقط نون قیافشو میخوره.خوانندگیش که افتضاح بازیگریش هم که اگه مقایسه کنین با بقیه هنرمندا واقعا چیزی واسه گفتن نداره.طرف یه جوری میگه نفسم. همه زندگیم که جز تاسف خوردن براش کاری نمیشه انجام داد

      • بدون نام

        خخخخخخ چرااا

      • بدون نام

        بت های جدید همین بازیگرها وخواننده ها هستند! هه

      • نفس

        آقا امیر من خوب می دونم که این الفاظ رو برا کی به کار ببرم و آقای گلزار تنها کسی هستن که من بهشون می گم عشقم ونفسم
        آقای گلزار بسیار بازیگر توانمندی هستند اینو تنها من نمی گم بلکه هم فیلمی های ایشون تو فیلم سلام بمبئی هم گفتن ، برو ببین

    • بدون نام

      منم شرکت کردنم فقط میخوام گلزار رو از نزدیک ببینم خخخخخخخخخ

    • کارگاه علوی

      این کاربر نفس پسره الکی خودش رو بجای دختر جا زده

      پاسخ ها

      • نفس

        ببخشید شما اینو از کجا فهمیدید
        من یه دخترم ، یه دختری که عاشق عشقشه ، یه دختر دی ماهیه احساسی

    • ابوالفظل

      هرکی هرچی میخواد بگه ولی حسودی نکنن واقعا همه چیش خوبه خدا هرکسیو دیده داده لیاقتش رو داشته که خدا همه چیز بهش داده

    • بدون نام

      رتبه پنج دانشگاه آزاد. کار سختی نیست من سال سوم آزمایشی کنکور آزاد دادم برق تهران قبول شدم

    • محمدحسین میرزایی

      بله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج